Gå til innhold

Angrer, angrer, angrer!! Jeg er en grusom sjel :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støtter musemorbr i denne saken. Respekt og kjærlighet medfører å gi mannen din et reelt valg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kanskje dum, men jeg skjønne bare ikke hvordan sånt bare "kan skje" om man elsker mannen sin? Det er sånne lyster man ikke tilfeldigvis skal få for andre! Mannen din har rett på å vite det, så får det være opp til han om han vil fortsette forholdet eller ei, det er rett og slett ikke din avgjøre.

Jeg elsker mannen min, det er jo derfor jeg angrer som en gal :-(

Men likevel skjedde dette. Jeg har som sagt alltid vært betatt av kompisen hans, og kunne ikke stoppe når det først var begynt. Jeg vet det er en dårlig unskyldning, men vi mistet vel alt av fornuft og tanker begge to.....Begjær er en sterk drift.

HI

Anonym poster: 4c9093f831452b3009a0d2cc20bb4a5a

Skrevet

En annen ting er at siden ingen av dere er til å stole på i fylla (!!!) kan det faktisk ikke utelukkes at neste fullekule medfører gråtkvalte betroelser, enten til mannen, eller gode venner. Eller kanskje dere to begynner å gå på do sammen på flere fester. Bare for å snakje, naturligvis. Kan du stole på at ingen av disse tingene noen gang skjer?

Skrevet

Det å være betatt av noen, gjør ikke at man automatisk mister kontroll i en slik situasjon HI! Så det ser jeg ikke som en "unnskyldning". Jeg var tiltrukket av en kompis av samboeren min, litt for mye egentlig, men når vi var fulle og havnet i lignende situasjon, så avbrøt jeg det før vi rakk å gjøre noe mer enn å snakke sammen. Så det at du elsker mannen din så høyt, det finner jeg da vanskelig å tro, det ligger nok noe her, som utgjør at du tok det valget du gjorde. For det er akkurat det man gjør, man tar et VALG! Uansett alkoholmengden!

Anonym poster: 97e30778f63a902126c449d14d4aee5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...