Gå til innhold

Angrer, angrer, angrer!! Jeg er en grusom sjel :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på en privatfest i helga. Vi var en gjeng som var samlet hos en venninne av meg. Alle er gode venner og bekjente. Mannen min var hjemme, siden vi ikke fikk barnevakt.

Utpå kvelden ble stemningen god, og de fleste var temmelig brisne. Så skjedde da det som aldri skulle skjedd. Jeg hadde sex med en av kompisene til mannen min! Traff ham ute i ganga for jeg skulle på do, så pratet vi litt og tullet. Jeg har alltid vært litt betatt av ham, men jeg har aldri tenkt på å være utro! Plutselig står vi tett inntil hverandre mot veggen, og vi begynner å kysse..Og sammen tumler vi inn på badet og ender opp med å ha sex der :-(

Jeg skjønner egentlig ikke hva som skjedde nå i ettertid, og angrer noe forferdelig!!!!

Tror ingen oppdaget hva som hadde skjedd. Men nå er jeg full av bondeanger og dårlig samvittighet.

Anonym poster: 4c9093f831452b3009a0d2cc20bb4a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

shit does happend.. det var ditt valg

Anonym poster: 44409b18b205f9223389a5324920e012

Skrevet

Etter den søte kløe, kommer den sure svie..!

Du kommer til å gå med evig angst i hjertet for at mannen din får vite om dette. Jeg trenger vel neppe å si "FY deg!!", for den kjenner du vel på selv...

Forteller du det, må du leve med konsekvensene... og forteller du det ikke, må du leve med angeren og frykten for at han får høre det med kompisen sin.

Skrevet

Jeg mener å ha lest denne tråden før. Ble veldig overrasket over at den var skrevet i dag...

Uansett, ikke bra!!!

Anonym poster: c014063ff3eece3a85e9d5538713140b

Skrevet

Huffda. Du har jo nå 2 valg: glem det og prøv å leve uten dårlig samvittighet, eller fortell det til mannen å håp at han tilgir deg.

Lykke til uansett :)

Skrevet

Jeg må snakke med kompisen til mannen min først tror jeg. Og høre hva han har å si. Han er singel da, så han har forsåvidt ingen å svare for, bortsett fra mannen min :-(

Tenker han også har det litt vondt.

Dette var overhodet ikke planen, det bare skjedde. Det ene tok det andre, og plutselig var det for sent å snu..

Ingen unskyldning altså.

HI

Skrevet

Du får ingen sympati fra denne kanten i allefall... Klarer man ikke kontrollere seg får man la være å drikke alkohol...

Anonym poster: 0399818dc9c92c446ebbaa5617366d29

Skrevet

Alt kommer for en dag...

Nå er det opp til deg hvordan mannen din skal få vite det.

Anonym poster: c865b1a270030ceac6a6b4ef1d32e592

Skrevet

Uff, den er lei! Sikkert en grusom følelse, spesielt siden du vet at det var veldig galt, din feil, stakkars mannen din osv.

Sier seg selv at dette ikke er bra, og det sier du også selv, regner med at du ikke skrev dette innlegget for å bli dømt nord og ned, den jobben gjør du vel godt nok selv. Men hva skal du gjøre??

For det første, elsker du mannen din? I så fall ville jeg ikke fortalt han om dette, det vil bare lette din samvittighet og knuse hjertet hans. Er det andre en han du var sammen med som vet om dette? Hvis ikke har du mulighet til å holde det skjult. Snakk med fyren, og fortell hvor lei deg og skamfull du er, ikke fordi det er noe galt med han, men fordi du elsker mannen din, og gjerne vil beholde han. Forhåpentligvis vil han gå med på å ikke fortelle noe til mannen din.

Så må du bare leve med den dårlige samvittigheten. Du er ikke et dårlig menneske, vi kan alle gjøre feil. Hovedsaken er å lære av dette, og ikke gjøre det igjen. Kanskje vil du lære å være en enda bedre kone, og å sette enda mer pris på familien din.

Lykke til!!

Anonym poster: f29a0824004fab09bd4a85351738c533

Skrevet

om 4 uker leser vi vel at du er gravid....

Anonym poster: 3c21032ac4f10463ca127a3c78e4f0f6

Skrevet

Alle kan gjøre feil, men jeg synes du skal ta konsekvensen av det.

Du har nå tabbet deg ut en gang, men du vil gjøre en mye større tabbe dersom du nå velger å holde det skjult for mannen din!

Mulig han forlater deg pga dette, men mye bedre det enn at du skjuler det og det kommer frem mye senere. Tenk hvor lurt og ført bak lyset han vil føle seg da!!!

Lykke til Hi, det er menneskelig å feile, men la nå samvittigheten din gjøre det eneste riktige videre.....

Skrevet

Uff, den er lei! Sikkert en grusom følelse, spesielt siden du vet at det var veldig galt, din feil, stakkars mannen din osv.

Sier seg selv at dette ikke er bra, og det sier du også selv, regner med at du ikke skrev dette innlegget for å bli dømt nord og ned, den jobben gjør du vel godt nok selv. Men hva skal du gjøre??

For det første, elsker du mannen din? I så fall ville jeg ikke fortalt han om dette, det vil bare lette din samvittighet og knuse hjertet hans. Er det andre en han du var sammen med som vet om dette? Hvis ikke har du mulighet til å holde det skjult. Snakk med fyren, og fortell hvor lei deg og skamfull du er, ikke fordi det er noe galt med han, men fordi du elsker mannen din, og gjerne vil beholde han. Forhåpentligvis vil han gå med på å ikke fortelle noe til mannen din.

Så må du bare leve med den dårlige samvittigheten. Du er ikke et dårlig menneske, vi kan alle gjøre feil. Hovedsaken er å lære av dette, og ikke gjøre det igjen. Kanskje vil du lære å være en enda bedre kone, og å sette enda mer pris på familien din.

Lykke til!!

Anonym poster: f29a0824004fab09bd4a85351738c533

Ingen så oss nei, og ingen fattet mistanke.

Jeg har tenkt å prate med kompisen ja. Så får jeg ta det derfra. Høre litt hva han tenker og føler. Han er ingen slem person, så jeg er sikker på at han har skikkelig bondeanger han også. Men hvis han vil si noe, og ikke jeg så har vi jo et stort problem.

Det enkleste er vel at vi blir enige om hva som er rett å gjøre, og så handle ut ifra det.

Blir jo grusomt å omgås sammen i vennegjengen igjen etter dette :-(

HI

Skrevet

Fortell. Du har ikke rett til å bestemme at mannen din skal fortsette å ligge med deg etter at du har ligget med noen andre. Du har ikke rett til åbestemme at han skal fortsette å stole på deg etter at du har begått et av de største mulige tillitsbrudd. Det må være opp til han om han ønsker å ha deg, men også kameraten, i livet sitt for fremtiden. Å skjule sviket gjør sviket større. Det vil ete deg opp innvendig og ødelegge forholdet uansett.

Skrevet

Om mannen min hadde gjort noe sånt ville jeg ikke visst om det!

Jeg ville ikke forlatt han over et sånt svik, og derfor ville det vært best for meg å ikke vite det.

Så det er ikke sikkert det beste er å fortelle....

Skrevet

Ingenting bare skjer og det er faktisk ikke for sent å snu på noe som helst slags tidspunkt... Om du mener at når du først hadde bæsja på leggen så kunne du like godt gjøre deg ferdig, så er det igså et valg der du setter dine egne lyster iver respekt for mannen din.

Ingen slem person? Kanskje ikke, men dere har begge VALGT sex med hverandre fremfor å være gode mennesker.

Anonym poster: 187bc101d488712583c1bd728e42a60c

Skrevet

Jeg ville helt klart ha ønsket å få vite det om det var mannen min som hadde gjort noe sånt! Hadde kommet til å skjønt at noe var galt uansett, så hvis du virkelig bryr deg om mannen din så bør du fortelle han det! Forteller du ikke han hva som har skjedd så vil han bli ført bak lyset TO ganger og ikke få mulighet til å selv bestemme om han takler å leve videre med deg etter det du har gjort.

Anonym poster: 74f9707995d241559ff195e1f8fcaa9c

Skrevet

Alt kommer for en dag...

Nå er det opp til deg hvordan mannen din skal få vite det.

SPRØYT. ikke alltid det gjør det.

Anonym poster: c198efd26f205aa86c31f6e946847ab8

Anonym poster: c198efd26f205aa86c31f6e946847ab8

Skrevet

synes du virker fornuftig oppi hele rotet ditt jeg hi.. :) lykke til.. ikke bland flere inn en deg selv og kompisen før noe som helst.. snakk med han som du selv sier du vil og ta der i fra.. du må leve med dette nå...

Anonym poster: 44409b18b205f9223389a5324920e012

Skrevet

Huff, vet akkurat hvordan du har det, dessverre. Her ble det ingen happy ending for å si det sånn, da denne kompisen fortalte det til absolutt alle. Og den dag i dag lurer han på hvorfor jeg ikke vil snakke med han, dust. Jeg er fortsatt sammen med mannen min, men flere vennskap ble ødelagt i kjølvannet av dette. For å si det sånn så har ikke jeg tapt en dritt på det men det har mannen min, og det har vel han kompisen også, regner med han har lært at det ikke lønner seg å snakke for mye. Så hør nøye med han du har hatt sex med, og pass på at han forteller andre om det. Skal han/du fortelle det til noen så må det bli til mannen din. Lykke til håper det ordner seg.

Anonym poster: dca9437bd75f9ba19849b22aa7c8f6f4

Skrevet

Jeg ser ikke helt hvordan dere skal kunne fortsette som før, og gå i samme omgangskrets som om ingenting hadde skjedd? Det vil sansynligvis bare gå for en stund.

Men jeg er litt enig med deg i å ta en samtale med han du var sammen med. Gjør det før du forteller det til mannen din. Jeg er sikker på at det faktisk er til det beste for dere alle tre - på sikt.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg er kanskje dum, men jeg skjønne bare ikke hvordan sånt bare "kan skje" om man elsker mannen sin? Det er sånne lyster man ikke tilfeldigvis skal få for andre! Mannen din har rett på å vite det, så får det være opp til han om han vil fortsette forholdet eller ei, det er rett og slett ikke din avgjøre.

Skrevet

Dette er nok ikke det du vil høre nå, men... Hvordan "bare skjer" sånt? Jeg har vært full mange ganger, og fristet mange ganger, men man er da herre over sin egen kropp selv om man er full??

Jeg tror mange bruker fylla som en unnskyldning der og da til å utføre handlingen med litt lettere samvittighet. Ja, man mister litt av impulskontrollen, men man mister da ikke hjernen...

Anonym poster: 837b205b839a0a1477c28012401a87b5

Skrevet

Jeg er kanskje dum, men jeg skjønne bare ikke hvordan sånt bare "kan skje" om man elsker mannen sin? Det er sånne lyster man ikke tilfeldigvis skal få for andre! Mannen din har rett på å vite det, så får det være opp til han om han vil fortsette forholdet eller ei, det er rett og slett ikke din avgjøre.

Og nei, du er ikke en grusom sjel. :) Du har bare tatt et skikkelig crapy valg..
Skrevet

Hvis du snakker med kompisen og han får vite, eller tror at du skal si det til mannen, kan det hende at han prøver å komme deg i forkjøpet. Det vil du ikke komme heldig ut av. Snakk med mannen din du. Det er han som bør være viktig for deg nå og ikke denne kompisen.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg ville likt å vite det, om samboeren gjorde noe slikt mot meg. Jeg har vært i den situasjonen hvor jeg får høre det igjen fra andre, og en runde hvor kona til "eksen" sto på døra mi og informerte at jeg var elskerinna. Begge deler har vært et mareritt.. Så her lar jeg egne erfaringer avgjøre når jeg svarer deg: Fortell det til mannen din, etter et slikt svik, har du ingen rett til å bestemme om forholdet skal fortsette eller ikke, samtidig har ikke du eller vennen hans rett til å bestemme at han skal være i vennskap med en venn som "feiet over" dama hans heller. Ingen av dere er grusomme sjeler, dere begge har bare gjort en stor feil, men det er ikke deres rett å velge hva som hender videre, det er mannen din sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...