I scream for icecream! Skrevet 8. april 2013 #26 Skrevet 8. april 2013 Åååå, cookie dough er helt fantastisk. Angrer bittert på at jeg noen gang smakte den.
MammantilNurket Skrevet 8. april 2013 #27 Skrevet 8. april 2013 Jada ... bare lag en tråd om B&J-is når jeg sitter her på bondelandet og er preggiss og fysen i et hav av pappesker og det er milevis til nærmeste 7Eleven *ruller seg i selvmedlidenhet* Sjekket om MENY/ULTRA/ICA supermarked? mmmm...drømmer om Ben & Jerrys i natt.... Bor i Oslo, men så langt ut mot landet du kan få det, så ingen Deli de Luca el 7eleven i nabolaget mitt heller Det er Meny i nærheten, men har ikke vært der enda. Krysser fingrene for at den er bra. Den stengte for en time siden. Merker at jeg er litt urutinert på dette med å bo på landet Ja, hvordan er suburbia ? Det er ... meget stille og jeg føler meg "langt hjemmefra". Huset er så stort og jeg opplever litt agorafobi i heimen. Lurer fælt på hvordan jeg skal bli kjent med folk Ekspressbussen til byen gikk superfort i morges - brukte kortere tid herfra og inn til byen enn fra sentrum med t-banen opp til jobb.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #28 Skrevet 8. april 2013 Så forskjellige kan vi være.... Jeg grøsser hver gang jeg leser om Ben og Jerry is... Eneste jeg noen gang har reagert på av is... kløe og utslett rundt og i munnen - hver gang. Det samme skjer med en venninne av meg også. Så det ismerket skal dere få ha for dere selv Anonym poster: cf028ab4fdfc6870ec5ba37e583e84d8 Kroppen din har vel blitt avhengig av e-stoffer da tenker jeg! New York super fugde chunk er dritgod!! Og en annen som heter everything but the.... men den har jeg ikke sett i Norge Anonym poster: e6f6e05f82465f8ae355c7d31021f9d9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #29 Skrevet 8. april 2013 Americone Dream!!! Som crack. Kunne sugd for denne:-( Anonym poster: 52287ff7a363a997e37e3ecf225be897
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 9. april 2013 Forfatter #32 Skrevet 9. april 2013 Jaaaada! Da er hele begeret med chocolate fugde brownie tomt. Satt å så film i går kveld å da ble den borte gitt. Egentlig er det veldig bra at det er 4 mil til nærmeste butikk som selger denne isen ellers hadde jeg ligget dårlig an... Blir vel å løpe trapper i dag istedetfor å bruke heisen :-P
Catlady Skrevet 9. april 2013 #33 Skrevet 9. april 2013 Jada ... bare lag en tråd om B&J-is når jeg sitter her på bondelandet og er preggiss og fysen i et hav av pappesker og det er milevis til nærmeste 7Eleven *ruller seg i selvmedlidenhet* Sjekket om MENY/ULTRA/ICA supermarked? mmmm...drømmer om Ben & Jerrys i natt.... Bor i Oslo, men så langt ut mot landet du kan få det, så ingen Deli de Luca el 7eleven i nabolaget mitt heller Det er Meny i nærheten, men har ikke vært der enda. Krysser fingrene for at den er bra. Den stengte for en time siden. Merker at jeg er litt urutinert på dette med å bo på landet Ja, hvordan er suburbia ? Det er ... meget stille og jeg føler meg "langt hjemmefra". Huset er så stort og jeg opplever litt agorafobi i heimen. Lurer fælt på hvordan jeg skal bli kjent med folk Ekspressbussen til byen gikk superfort i morges - brukte kortere tid herfra og inn til byen enn fra sentrum med t-banen opp til jobb. Hehe, kjenner meg godt igjen man rusler litt rundt i det store huset og hmm'er seg på en måte Håper du finner deg til rette, og tør du si hvilken suburbia ?
Light of my life Skrevet 9. april 2013 #34 Skrevet 9. april 2013 Selv foretrekker jeg Hagen Daas. Oh my; strawberry cheesecake *sikle* Bare så synd jeg er for feit til å kunne unne meg slike utskeielser
Foccacia Skrevet 9. april 2013 #35 Skrevet 9. april 2013 Måtte bare kjøpe i dag. Og tror dere ikke den lokale kiosken har begynt med isen? Det lover dårlig vektmessig, hehe.
appelsin Skrevet 9. april 2013 #36 Skrevet 9. april 2013 Til de av dere som bor i Oslo er det visstnok gratis is på Ben og Jerry´s på Karl Johan i dag... Har ikke vært der selv, men flere som sier at det faktisk ikke er tull!!
ellen-propellen Skrevet 9. april 2013 #37 Skrevet 9. april 2013 Jaaaada! Da er hele begeret med chocolate fugde brownie tomt. Satt å så film i går kveld å da ble den borte gitt. Egentlig er det veldig bra at det er 4 mil til nærmeste butikk som selger denne isen ellers hadde jeg ligget dårlig an... Blir vel å løpe trapper i dag istedetfor å bruke heisen :-P Løp å kjøp
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 9. april 2013 Forfatter #38 Skrevet 9. april 2013 Jaaaada! Da er hele begeret med chocolate fugde brownie tomt. Satt å så film i går kveld å da ble den borte gitt. Egentlig er det veldig bra at det er 4 mil til nærmeste butikk som selger denne isen ellers hadde jeg ligget dårlig an... Blir vel å løpe trapper i dag istedetfor å bruke heisen :-P Løp å kjøp Ja DET var jo en kjempeide! Både trim å godis ;-) men ¤ mil en vei er vel i lengste laget da.. :-D
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. april 2013 #39 Skrevet 9. april 2013 Half baked er den beste. Cookie Dough og Fudge brownies. Mmmmmmm Nå fikk jeg sabla lyst på iiiiiiiis.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #40 Skrevet 9. april 2013 Noen som har smakt "blondie brownie"? Tenkte å kose meg med den i kveld, hi hi:-D Anonym poster: 7ff4512e28238e14588a0563ea7f7333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå