Gå til innhold

Ben og Jerrys is...

("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp "oppdaget" denne isen og har falt fullstendig for chocolate fugde brownie etter å ha smakt denne, men er det noen andre sorter dere kan anbefale?

Er forferdelig svak for god is :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cookie dough er H E L T fantastisk, beste jeg kan få!

Skrevet

Denne er faktisk så god at egentlig er det best å ikke smake på den i det hele tatt :-p

Anonym poster: 3967bfea42eb2d3e5b3461651d7549af

Skrevet

Signerer Pus med støvler.. Cookie dough!

Skrevet

Chocolate chip cookie dough er min store favoritt også!

Anonym poster: d5c3724dd7e51cff87481b39f881e875

Skrevet

Cookie dough og caramel sutra..... og strawberry cheesecake. .. eeeeehhhh... egentlig er de gode alle sammen. ..

Skrevet

Denne er faktisk så god at egentlig er det best å ikke smake på den i det hele tatt :-p

Anonym poster: 3967bfea42eb2d3e5b3461651d7549af

Hehe, ja! Jeg kjøper den skjeldent, bare fordi jeg vet jeg spiser den opp på null komma niks :o

Skrevet

Au da. Skjønner at det må legges inn mer trening om jeg ikke skal gå opp 10 kg på sommeren...

Du vet du er mer enn normalt glad i is når du heller velger det enn sex :-p

Skrevet

Jeg har også forelsket meg i chocolate fudge brownie, men cookie dough er kriminelt god den også! :P

Andre smaker som også er verdt å prøve er creme brulee, triple caramel chunk og vanilla- om du vil ha en god is som tilbehør til f.eks eplekake eller jordbær :D

Skrevet

Hei! Da må dere prøve "half baked" som er halvparten coocie dough og hslvparten choclate fudge brownies.. Herregud sier jeg bare.. Try it!!

Skrevet

Ååååh, nå fikk jeg sykt lyst på cookie dough!

Skrevet

Bra de har begrenset utvalg på butikken høres det ut som ;-) half baked hørtes jo kriminelt god ut!

Skrevet

Phish-etellerannet er også utrolig god. Sjokoladeis blandet med marsmellows og store sjokoladefisk i. Jeg liker også veldig godt den hvite med isbjørnsjokolade i. Kommer ikke på hva den heter...

Er beste iskremmerke i verden! Farlig godt!! Spiser glatt opp et beger på en kveld, ikke rart jeg sliter med å gå ned de siste 5-6kiloene;)!

Skrevet

Pfish food. <3

Skrevet

Måtte jaggu ned på butikken for å kjøpe det, tusen takk for fristelsen :P Er alt for svak for ben &Jerry is.. Hehe

Skrevet

Pfish food. <3

Hehe, takk! Den er god:)!

Skrevet

Åhhhh hvorfor gikk jeg inn på denne tråden..... ;) fikk jo ikke lyst på ben & jerry cookie dough nå mener jeg.

Skrevet

Så forskjellige kan vi være....

Jeg grøsser hver gang jeg leser om Ben og Jerry is...

Eneste jeg noen gang har reagert på av is... kløe og utslett rundt og i munnen - hver gang.

Det samme skjer med en venninne av meg også.

Så det ismerket skal dere få ha for dere selv ;)

Anonym poster: cf028ab4fdfc6870ec5ba37e583e84d8

Skrevet

Jada ... bare lag en tråd om B&J-is når jeg sitter her på bondelandet og er preggiss og fysen i et hav av pappesker og det er milevis til nærmeste 7Eleven :(

*ruller seg i selvmedlidenhet*

Skrevet

Jada ... bare lag en tråd om B&J-is når jeg sitter her på bondelandet og er preggiss og fysen i et hav av pappesker og det er milevis til nærmeste 7Eleven :(

Sjekket om MENY/ULTRA/ICA supermarked?

mmmm...drømmer om Ben & Jerrys i natt.... Bor i Oslo, men så langt ut mot landet du kan få det, så ingen Deli de Luca el 7eleven i nabolaget mitt heller :(

Skrevet

mmmm...drømmer om Ben & Jerrys i natt.... Bor i Oslo, men så langt ut mot landet du kan få det, så ingen Deli de Luca el 7eleven i nabolaget mitt heller :(

Det er Meny i nærheten, men har ikke vært der enda. Krysser fingrene for at den er bra. Den stengte for en time siden. Merker at jeg er litt urutinert på dette med å bo på landet ;)
Skrevet

Det er Meny i nærheten, men har ikke vært der enda. Krysser fingrene for at den er bra. Den stengte for en time siden. Merker at jeg er litt urutinert på dette med å bo på landet ;)

Ja, hvordan er suburbia ? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...