johanna89 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #26 Skrevet 3. januar 2014 Takk for at du delte historien vi prøver fortsatt. Mistet o desember. Nå er lillemann snart et år og jeg ser h ordna mye han krever og vi tenkte p se om vi blir gravide iløpet av denne mnd eller om vi kanskje skall utsette prøvingen til neste høst, vi får se. Ser bare nå hvor deilig det er å ha litt gode rutiner og komme tilbake på skolebenken igjen. Men sitter det denne måneden er han/hun hjertelig velkommen også.
Bilingüe Skrevet 21. januar 2014 #27 Skrevet 21. januar 2014 Leit å høre dere mistet. Vi har to år mellom de eldste gutta, og det var slitsomt da de var små. Men i tillegg gjorde vi mye "ekstra", som å flytte da nr 2 ble født + året etter, brukte året på å venne oss til overgang fra liten leil. midt i byen til hus og hage på landet (mye mer å gjøre da gitt!), finne jobb, finne hus (for vi leide hus det første året), finne by + mannen jobba langt vekk + familie bodde lengre vekk osv. Nr 1 slutta med bleie da nr 2 kom, og det var mye mer slitsomt enn om han hadde fortsatt med bleie for å si det sånn! Han må plutselig tisse mens minsten henger i puppen.... Eldste var i tillegg litt krevende, og jeg syns det var veldig slitsomt. Nå seinere er det helt fantastisk! De har en vanvittig glede av hverandre! De krangler selvfølgelig også, men det gjør vel søsken selv om det er både 3 og 4 år mellom? Jeg tror også at hadde vi vært "på plass" med jobb, hus og alt det rundt, så hadde det blitt en mye bedre periode for oss. Men jeg hadde det ikke så bra akkurat da, og har blandede følelser når jeg tenker tilbake på det første året.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå