Gå til innhold

Mine, dine, våre barn er ikke lett..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det mange som mener mye uten å ha greie på hva de snakker om.

HI; jeg forstår deg veldig godt. Hvis din mann driver og "oppdrar" deg når du er ammende mor som står opp om natta for hans barn, vet jeg at i alle fall jeg hadde eksplodert i 1000 biter på ham.

Det er ingen som tar lett på å bryte et samliv når de har et spebarn i huset. Men hvis mangelen på respekt er så stor at din posisjon i hjemmet ikke anerkjennes, da er det dødfødt.

Men hun sier jo selv at dette dro seg til da hun ble gravid, ergo, noe har gått galt på veien. Denne manglen på respekt kan hi komme til bunns i ved f.eks timer på fvk. Kan være dette ordner seg om de får snakket ut med en fagperson. Syns det er alt for drastisk å bare gi opp når det er mange barn inni bildet og minste er 6 uker gammel.

Anonym poster: efffc02d476eb6dc6e7849418348b42a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det mange som mener mye uten å ha greie på hva de snakker om.

HI; jeg forstår deg veldig godt. Hvis din mann driver og "oppdrar" deg når du er ammende mor som står opp om natta for hans barn, vet jeg at i alle fall jeg hadde eksplodert i 1000 biter på ham.

Det er ingen som tar lett på å bryte et samliv når de har et spebarn i huset. Men hvis mangelen på respekt er så stor at din posisjon i hjemmet ikke anerkjennes, da er det dødfødt.

Men hun sier jo selv at dette dro seg til da hun ble gravid, ergo, noe har gått galt på veien. Denne manglen på respekt kan hi komme til bunns i ved f.eks timer på fvk. Kan være dette ordner seg om de får snakket ut med en fagperson. Syns det er alt for drastisk å bare gi opp når det er mange barn inni bildet og minste er 6 uker gammel.

Anonym poster: efffc02d476eb6dc6e7849418348b42a

Vi har prøvd å forbedre oss på mange plan, men alikevell blir det krangling annen hver dag i snitt. Så jeg makter ikke mer. Føler ikke at jeg elsker denne mannen lengre heller.. Han bare er her liksom. Ikke synes jeg han er er flott kjekk mann heller. Har liksom mistet alle disse følelsene oppi all denne kranglingen.

HI

Anonym poster: 2950c18b8f4a82c785a19c968e21c722

Skrevet

Jeg fatter ikke at det er barna som er et problem hvis de kun er der annenhver helg og i ferier?

Men å ikke skulle kunne spise et eple fordi man må dele på alt er jo sykt! Og det handler om ham og ikke om at han har barn fra før av!

Anonym poster: df16c74f28feef7ed71d9619e7c7b313

Skrevet

Jeg har mine annen hver uke da. Å han klager på di også.

Det er aldri barna sin feil. Men vi volsnes. Klarer ikke å leve slik mer.

Anonym poster: 2950c18b8f4a82c785a19c968e21c722

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...