MammantilNurket Skrevet 4. april 2013 #26 Skrevet 4. april 2013 ...bobbliss... Herrefred... Hvor gammel er du? Anonym poster: 647389e65d4b3d7bfc02ca126dceeffc Tjuefjortiz, vel Elsker at du skriver "herrefred" - minner om grandtanten min. Jada. Heller grandtante enn fjortis. Det -liss opplegget ditt er bare ubeskrivelig pinlig og patetisk. Anonym poster: 647389e65d4b3d7bfc02ca126dceeffc Javel, deg om det
Annemor75 Skrevet 24. april 2013 #27 Skrevet 24. april 2013 Er så kjemperedd for å fly! Noen som har tips eller triks for å takle flyskrekk?? Hei! Jeg fant en del nyttige tips her: http://blogg.flybill...flyskrekk.html. Fant det på et ganske nytt reiseforum jeg er medlem av (ferieforum.no). Men jeg lurte på en ting: På det andre forumet var det ikke så mange tips om hva man gjør med barn som har flyskrekk. Noen som har tips her?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #28 Skrevet 24. april 2013 Er så kjemperedd for å fly! Noen som har tips eller triks for å takle flyskrekk?? Hei! Jeg fant en del nyttige tips her: http://blogg.flybill...flyskrekk.html. Fant det på et ganske nytt reiseforum jeg er medlem av (ferieforum.no). Men jeg lurte på en ting: På det andre forumet var det ikke så mange tips om hva man gjør med barn som har flyskrekk. Noen som har tips her? Når jeg gikk på flyskrekkkurs snakket enten piloten eller flyteknikkeren om at de innimellom hadde hatt besøk av barn som hadde flyskrekk. De forklarte barna om fly og turbulens og barna kunne stille spørsmål. Dette var gjennom Sas Anonym poster: 52c89b58c5593dc04cf9921e763411b7
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #29 Skrevet 24. april 2013 Jeg hadde det også så ille før, og syntes det hjalp å vite at legen min hadde gitt meg 1o stk Vival. De lå i vesken i reserve. Etter at jeg fikk barn ble de ikke brukt. Det er angsten for angsten som er verst på en måte, og da visste jeg at jeg hadde e utvei. Ellers synes jeg at disse tingene hjelper: -Å fly så ofte jeg kan! Helst en gang for måneden. Går over etterhvert som man blir vant til det. -Å ha vindusplass, helst ganske langt bak og litt unna motorene (pga alle lydene). Det hjelper å se ut og følge med på landskapet, er interessant. Jeg har ikke høydeskrekk, heldigvis. -Snakke med erfarne "flyvere" i reisefølget, eller bli kjent med mine medpassasjerer. -Tvinge meg til å lese en spennende bok, eller aller helst ha med håndarbeid som hekling, strikking e.l. på flyet. Noe annet å tenke på og bruke hendene til. Krevende barn gjør også noe av samme nytten -Tenke på at flyet henger ikke i "Ingenting". Luft er også masse, akkurat som vann. Og et fly tåler utrolig mye, akkurat som en båt som gynges rundt av bølgene. Det er helt naturlig med "bølger", "humper" og "bumper" i lufta også. Og skyer er "humpete" bestandig, kjører man inn i skyer må man regne med at det rister og humper litt. -Se på personalet og alle de andre rundt meg, hvor rolige de er. Dette er bare nok en dag på jobben på dem. -Tenke på den deilige ferieturen vi skal ha når vi kommer frem! Anonym poster: bf888630c341c9a8c3e8579f51719ea0 Jeg er ikke Hi, men takk for gode tips!! Sliter med samme problem selv og skal ut og fly i morgen... :-) Anonym poster: 9f453e0ce1529b725986256d0eb3e52c
Annemor75 Skrevet 24. april 2013 #30 Skrevet 24. april 2013 Er så kjemperedd for å fly! Noen som har tips eller triks for å takle flyskrekk?? Hei! Jeg fant en del nyttige tips her: http://blogg.flybill...flyskrekk.html. Fant det på et ganske nytt reiseforum jeg er medlem av (ferieforum.no). Men jeg lurte på en ting: På det andre forumet var det ikke så mange tips om hva man gjør med barn som har flyskrekk. Noen som har tips her? Når jeg gikk på flyskrekkkurs snakket enten piloten eller flyteknikkeren om at de innimellom hadde hatt besøk av barn som hadde flyskrekk. De forklarte barna om fly og turbulens og barna kunne stille spørsmål. Dette var gjennom Sas Takk for tips! Men jeg skjønte ikke helt? Var barna med på kurset, eller fikk de besøke piloten under flyturen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå