soleia Skrevet 3. april 2013 #26 Skrevet 3. april 2013 Finn det forbausande at nokon faktisk synes det er morsomt, men då lid eg visst ikkje forgjeves. Eg synes berre det er kjedeleg og fantasilaust.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #27 Skrevet 3. april 2013 Hun hverken plager eller irriterer meg, men jeg må nok innrømme at hun får meg til å lure litt på hvilken person som kan finne glede i det hun driver med. Jeg tror nok at hun syns at hun er smart og morsom og får jo bekreftelse gjennom de som skriver støttende tråder, men et eller annet får meg til å tro at hun kanskje ikke har helt velutviklede sosiale antenner? Men så lenge hun får oppmerksomhet (som jeg også bidrjar til nå), kommer hun nok til å fortsette "morsomhetene" til hun blir lei. Og jada, jeg vet hva som kommer, Ok! Bare slå deg løs Ok! OK! Anonym poster: e0dfa71d031f07d55eaea3414c071d4c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #28 Skrevet 3. april 2013 Jeg er venn med OK! Jeg kan fortelle dere at hun har en er psykisk utviklingshemming som gjør det vanskeelig for henne å uttrykke seg og dermed heller ikke evner å skrive mye....Men, jeg har plottet inn OK! for henne slik at hun bare kan trykke på den knappen når hun vil si en mening (selv om det er ganske ensformig,da, men OK! liker det Ikke sant, OK! Plott inn OK! for å bekrefte dette, min venn Anonym poster: bcde7cae3ab515ba1ff9ad95511f6d3c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #29 Skrevet 3. april 2013 Jeg er venn med OK! Jeg kan fortelle dere at hun har en er psykisk utviklingshemming som gjør det vanskeelig for henne å uttrykke seg og dermed heller ikke evner å skrive mye....Men, jeg har plottet inn OK! for henne slik at hun bare kan trykke på den knappen når hun vil si en mening (selv om det er ganske ensformig,da, men OK! liker det Ikke sant, OK! Plott inn OK! for å bekrefte dette, min venn Anonym poster: bcde7cae3ab515ba1ff9ad95511f6d3c Hehe, den var god Venter i spenning på bekreftelsen Anonym poster: e0dfa71d031f07d55eaea3414c071d4c
Ok! Skrevet 3. april 2013 #30 Skrevet 3. april 2013 Hun har ihvertfall avslørt at hun ikke har så mange år på baken Arbeidsledig er hun sikkert også... Siden hun kan sitte her inne å skrive OK hele dagen . Har tanken om at jeg kanskje er i permisjon slått deg? Eller at jeg er sykemeldt pga problemer i svangerskapet? Og jo jeg har jobb og lang utdannelse, har hus, bil men ikke bikkje Ok!
Heltefrøken Skrevet 3. april 2013 #31 Skrevet 3. april 2013 Hun har ihvertfall avslørt at hun ikke har så mange år på baken Arbeidsledig er hun sikkert også... Siden hun kan sitte her inne å skrive OK hele dagen . Har tanken om at jeg kanskje er i permisjon slått deg? Eller at jeg er sykemeldt pga problemer i svangerskapet? Og jo jeg har jobb og lang utdannelse, har hus, bil men ikke bikkje Ok! Haha lang utdannelse .. Ja det var dagens ok
Ok! Skrevet 3. april 2013 #32 Skrevet 3. april 2013 Jeg er venn med OK! Jeg kan fortelle dere at hun har en er psykisk utviklingshemming som gjør det vanskeelig for henne å uttrykke seg og dermed heller ikke evner å skrive mye....Men, jeg har plottet inn OK! for henne slik at hun bare kan trykke på den knappen når hun vil si en mening (selv om det er ganske ensformig,da, men OK! liker det Ikke sant, OK! Plott inn OK! for å bekrefte dette, min venn Anonym poster: bcde7cae3ab515ba1ff9ad95511f6d3c Hehe, den var god Venter i spenning på bekreftelsen Anonym poster: e0dfa71d031f07d55eaea3414c071d4c Synes ikke den var god, sorry mac. Akkurat det å spøke med psykisk utviklingshemmede eller andre diagnoser er ikke noe for meg.
Ok! Skrevet 3. april 2013 #33 Skrevet 3. april 2013 Hun har ihvertfall avslørt at hun ikke har så mange år på baken Arbeidsledig er hun sikkert også... Siden hun kan sitte her inne å skrive OK hele dagen . Har tanken om at jeg kanskje er i permisjon slått deg? Eller at jeg er sykemeldt pga problemer i svangerskapet? Og jo jeg har jobb og lang utdannelse, har hus, bil men ikke bikkje Ok! Haha lang utdannelse .. Ja det var dagens ok Jupp har 5 års høyere utdannelse. Hva du tror eller ikke bryr meg ett viss sted.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #34 Skrevet 3. april 2013 Hun har ihvertfall avslørt at hun ikke har så mange år på baken Arbeidsledig er hun sikkert også... Siden hun kan sitte her inne å skrive OK hele dagen . Har tanken om at jeg kanskje er i permisjon slått deg? Eller at jeg er sykemeldt pga problemer i svangerskapet? Og jo jeg har jobb og lang utdannelse, har hus, bil men ikke bikkje Ok! Ok! Anonym poster: b39158c2b708cb305f702349aa84d88e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #35 Skrevet 3. april 2013 Jeg er venn med OK! Jeg kan fortelle dere at hun har en er psykisk utviklingshemming som gjør det vanskeelig for henne å uttrykke seg og dermed heller ikke evner å skrive mye....Men, jeg har plottet inn OK! for henne slik at hun bare kan trykke på den knappen når hun vil si en mening (selv om det er ganske ensformig,da, men OK! liker det Ikke sant, OK! Plott inn OK! for å bekrefte dette, min venn Anonym poster: bcde7cae3ab515ba1ff9ad95511f6d3c Hehe, den var god Venter i spenning på bekreftelsen Anonym poster: e0dfa71d031f07d55eaea3414c071d4c Synes ikke den var god, sorry mac. Akkurat det å spøke med psykisk utviklingshemmede eller andre diagnoser er ikke noe for meg. Ok! Anonym poster: b39158c2b708cb305f702349aa84d88e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #36 Skrevet 3. april 2013 Hun har ihvertfall avslørt at hun ikke har så mange år på baken Arbeidsledig er hun sikkert også... Siden hun kan sitte her inne å skrive OK hele dagen . Har tanken om at jeg kanskje er i permisjon slått deg? Eller at jeg er sykemeldt pga problemer i svangerskapet? Og jo jeg har jobb og lang utdannelse, har hus, bil men ikke bikkje Ok! Haha lang utdannelse .. Ja det var dagens ok Jupp har 5 års høyere utdannelse. Hva du tror eller ikke bryr meg ett viss sted. Ok! Anonym poster: b39158c2b708cb305f702349aa84d88e
nasse nøffen Skrevet 3. april 2013 #37 Skrevet 3. april 2013 Ok er ett utrykk datteren min på 15 bruker hele tiden... Om jeg sier noe til henne, svarer hun ok... Ganske slitsomt igrunn.. Kunne aldri brukt min tid på å svare o.k på alt kan du si... Har nok ikke mye å finne på denne o.k jentungen vi har her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå