Gå til innhold

Jeg syns OK! er kul jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får meg til å flire :D

Får håpe hun (eller han) ikke kastes ut av forumet.

PS: Det er ikke meg altså ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok!

Anonym poster: 3c77e49871f991a2e96eaad33e29b9f3

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Hverken kul eller morsom i mine øyne. Og ikke lenger irriterende heller heldigvis :P

Skrevet

Det kjekke er at hun ikke er særlig medvirkende i diskusjoner, man vet liksom hva som kommer. Så nicket er veldig så kjedelig i det lange løp.

Anonym poster: 44647afea2ea79622b00711f9c6dd967

Skrevet

Ikke mye morsom i mine øyne heller.

Skrevet

Ikke mye morsom i mine øyne heller.

Men du er da alltid sur du!

Rappetert!!

Anonym poster: cd0e4b53073df497412762855ad370c7

Gjest Morn du
Skrevet

Å ja... Ser ikke hva som er morsomt eller kult med ok!

Skrevet

Ok!

Skrevet

Ok!

Ok!

Anonym poster: e0dfa71d031f07d55eaea3414c071d4c

Skrevet

Jeg og! Ok! ;)

Ok!

Ok!

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet IKKE glad i tråder som går til "angrep" på enkeltpersoner og er som regel rask på rapporteringsknappen. I denne tråden gjør jeg et unntak.

Skrevet

Hun hverken plager eller irriterer meg, men jeg må nok innrømme at hun får meg til å lure litt på hvilken person som kan finne glede i det hun driver med.

Jeg tror nok at hun syns at hun er smart og morsom og får jo bekreftelse gjennom de som skriver støttende tråder, men et eller annet får meg til å tro at hun kanskje ikke har helt velutviklede sosiale antenner?

Men så lenge hun får oppmerksomhet (som jeg også bidrjar til nå), kommer hun nok til å fortsette "morsomhetene" til hun blir lei.

Og jada, jeg vet hva som kommer, Ok! Bare slå deg løs :P

Skrevet

Synes det sier en del om dette forumet at mange her finner en som bare skriver ok! spennende og morsom...

Anonym poster: 3ce3420d0c48a60870aa3f83ff1e12b7

Skrevet

Synes det sier en del om dette forumet at mange her finner en som bare skriver ok! spennende og morsom...

Anonym poster: 3ce3420d0c48a60870aa3f83ff1e12b7

alle har forskjellig humor ;) ok! ;p
Skrevet

Hun hverken plager eller irriterer meg, men jeg må nok innrømme at hun får meg til å lure litt på hvilken person som kan finne glede i det hun driver med.

Jeg tror nok at hun syns at hun er smart og morsom og får jo bekreftelse gjennom de som skriver støttende tråder, men et eller annet får meg til å tro at hun kanskje ikke har helt velutviklede sosiale antenner?

Men så lenge hun får oppmerksomhet (som jeg også bidrjar til nå), kommer hun nok til å fortsette "morsomhetene" til hun blir lei.

Åå herregud, bare fordi man er ikke er som deg så betyr det ikke at man ikke har velutviklede sosiale antenner!

Anonym poster: 28852b2479483891fa0ca626f2d46ac5

Skrevet

Ok!

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Jeg synes det er litt old news med det "ok-opplegget" jeg da. Snakk om å drepe en vits...

Skrevet

Klarer ikke helt å forstå hva som er morsomt med det... Men ikke videre plagsomt heller. La henne kose seg med den relativt uskyldige hobbyen. Er vel få som tar det seriøst.

Anonym poster: 513be1444d8ef763fd42a0588954d12e

Skrevet

Jeg synes det er litt old news med det "ok-opplegget" jeg da. Snakk om å drepe en vits...

Ok!

Skrevet

Klarer ikke helt å forstå hva som er morsomt med det... Men ikke videre plagsomt heller. La henne kose seg med den relativt uskyldige hobbyen. Er vel få som tar det seriøst.

Anonym poster: 513be1444d8ef763fd42a0588954d12e

Ok!

Skrevet

Ok!

Ok!

Skrevet

Hun har ihvertfall avslørt at hun ikke har så mange år på baken :) Arbeidsledig er hun sikkert også... Siden hun kan sitte her inne å skrive OK hele dagen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...