Skyen Skrevet 6. april 2013 Forfatter #26 Skrevet 6. april 2013 Jeg hadde ikke fått panikk om jeg ikke hørte noe ennå siden jeg ikke er så langt på vei, ble faktisk overrasket over at jeg fant hjertet:) Prøvde nettopp igjen for å ta opp men fikk ikke til å ta opp, men fikk høre hjertet igjen. Nå skal jeg ta pause i noen dager, kan jo ikke høre på det hele tiden. Angrer ikke, og hvis barnet dør så vil jeg vite det så fort som mulig etter det skjer. Men skal selvsagt ikke ringe legen om jeg ikke finner hjertet om 3 dager, men f.eks hvis jeg ikke hører hjertet i uke 25 så må det jo være noe galt. Hvis ikke morkaken min ligger foran, men det gjør den vel neppe siden jeg finner hjertelyden. Jeg er overlykkelig nå over at det er liv, siden jeg mistet forrige gang! Hadde blitt gal av å vente til uke 18 og UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå