Gjest sug lut Skrevet 2. april 2013 #26 Skrevet 2. april 2013 rumpa siger ned ca 17cm gjennom livet. Fra puberteten og til oldis. Så vil tro at rumper lider mer av tyngdekraften en puppene hos de fleste. Hvordan "siger ned"? Det kan jeg ikke skjønne - det forutsetter jo at den er et vedheng som en pupp - men rompa sitter jo på? Glem logikk, da gitt. Her har vi førstehåndserfaring med sigende rompe. Den som en gang så stolt vippet litt oppover, henger nå under skjørtet og blafrer som et vått flagg i doven sønnavind. Så den vil ikke bestå blyant-testen? Rompa mi er det eneste ved siden av leggene som ikke degenererer, men det har jeg bare tatt som en selvfølge - heretter skal jeg bli rompeydmyk. Kanskje. Hjelp meg med en liten påminnelse om hva en blyant-test er? Fikk mange rare tanker her nå... Haha, ja, i rompesammenheng kan man lett få rare tanker. Blyanttesten er om du kan legge en blyant på tvers av kroppen innunder henget - egentlig på pupper, men her altså på romper - blyanten bør falle ut, kun da består du. Puppemessig kan jeg forøvrig legge et helt penal under uten at det faller, så der stryker jeg med glans.
Nitpicker'n Skrevet 2. april 2013 #27 Skrevet 2. april 2013 rumpa siger ned ca 17cm gjennom livet. Fra puberteten og til oldis. Så vil tro at rumper lider mer av tyngdekraften en puppene hos de fleste. Hvordan "siger ned"? Det kan jeg ikke skjønne - det forutsetter jo at den er et vedheng som en pupp - men rompa sitter jo på? Glem logikk, da gitt. Her har vi førstehåndserfaring med sigende rompe. Den som en gang så stolt vippet litt oppover, henger nå under skjørtet og blafrer som et vått flagg i doven sønnavind. Så den vil ikke bestå blyant-testen? Rompa mi er det eneste ved siden av leggene som ikke degenererer, men det har jeg bare tatt som en selvfølge - heretter skal jeg bli rompeydmyk. Kanskje. Hjelp meg med en liten påminnelse om hva en blyant-test er? Fikk mange rare tanker her nå... Haha, ja, i rompesammenheng kan man lett få rare tanker. Blyanttesten er om du kan legge en blyant på tvers av kroppen innunder henget - egentlig på pupper, men her altså på romper - blyanten bør falle ut, kun da består du.Puppemessig kan jeg forøvrig legge et helt penal under uten at det faller, så der stryker jeg med glans. Høres ut som en test av høy vitenskaplig art, og en test jeg ikke har tenkt til å utsette meg selv for, da rompehenget her hadde kunne skjule og holde fast på en hel blyantby. Har den forresten noe latisk navn? Hehe
Gjest Siklerotte Skrevet 3. april 2013 #28 Skrevet 3. april 2013 (endret) 3 girls and a pen: hotellrom. Jeg (19), a (18) og b (21). Resultat: det er kun hos meg at pennen faller. Tenker at jeg i det minste har arvet noen gode gener fra mor. Fire korte år senere: venstre pupp: check. Høyre pupp :den klamrer seg fast en liten stund før den faller. Er usikker på om jeg noen gang fikk de gode genene. Det er ikke så stas med relativt store pupper når de henger som skinnfeller (mye han skje på kort tid). Hadde jeg ikke bestått rompetesten, skulle jeg ha sluttet med flere timer med daglig trening i morgen. Skjønner at jeg har mer å frykte enn grå hår. Endret 3. april 2013 av Siklerotte
bIomstre Skrevet 4. april 2013 #29 Skrevet 4. april 2013 Å, skrekk og vantro!! Stussen besto ikke blyanttesten Søker herved personlig trener. Hva er supre sprettrumpeøvelser for husbruk?
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2013 #30 Skrevet 4. april 2013 Å, skrekk og vantro!! Stussen besto ikke blyanttesten Søker herved personlig trener. Hva er supre sprettrumpeøvelser for husbruk? Kom til mor, jeg har den beste: gode sko og ingen tilskuere er best til dette. Hopp opp og land som om du hadde gjort utfall, altså med ett ben strekt bakover og lav bøy i kneet på det benet som er forover. Fra den posisjonen hopper du opp igjen og bytter. Sørg for å gå langt ned hver gang. Du kommer ikke til å kunne gå på noen dager, men det funker. Forestill deg spretten skigang på stedet hvil, rett og slett.
bIomstre Skrevet 4. april 2013 #31 Skrevet 4. april 2013 Kom til mor, jeg har den beste: gode sko og ingen tilskuere er best til dette. Hopp opp og land som om du hadde gjort utfall, altså med ett ben strekt bakover og lav bøy i kneet på det benet som er forover. Fra den posisjonen hopper du opp igjen og bytter. Sørg for å gå langt ned hver gang. Du kommer ikke til å kunne gå på noen dager, men det funker. Forestill deg spretten skigang på stedet hvil, rett og slett. Ho hoi! Den bør gjøre susen ja! En fordel med oppvarming da? Finne et ledig møterom, trekke for lamellene og ta en økt etter spaserturen til jobb? Lurt med krabbeavstand til kontorplassen...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. april 2013 #32 Skrevet 5. april 2013 Woho, rumpa mi besto blyanttesten God start på helga!
frk Nilsen Skrevet 5. april 2013 #33 Skrevet 5. april 2013 Rompa består blyanttesten, puppene stryker på penaltesten (redd blyanten forsvinner under hengpuppen, penal er lettere å finne igjen)
Iiiiik Skrevet 5. april 2013 #34 Skrevet 5. april 2013 Min rumpe passerer også blyanttesten med glans faktisk. Har vanskelig for å se for meg hvorda nå jeg kan stryke på den. Med puppene derimot, der er det ikke engang vits i å teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå