Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #51 Skrevet 2. april 2013 Han der høres ut som han må gå å kjøpe seg litt personlighet. . Herregud er det milig. Hev deg over det kjære deg. Alle gravidmager er nydelige. Og tenk så heldig du er som skal få en liten sønn. Fokuser på det. Nå skal du omgi deg av positivitet og gleeeemmmeee alle som gir deg negative vibber;) du er nok nydelig:) det han gjor er ikke normalt... han haddenok gjort d uuasnett hvem som var gravid. Ikke ta det personlig. Lykke til med fødselen. . Klemm Anonym poster: ddf07cf0c605fcb05ffb2140a319477f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #52 Skrevet 2. april 2013 Stefaren din er en drittsekk, men syns ikke noe om at noen flasher magen sin i familieselskaper. Anonym poster: c82383f22f7c32fd952a7586a939ee9a
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 2. april 2013 #53 Skrevet 2. april 2013 (endret) Jeg blir litt overrasket over svarene du har fått, hi.. For i min familie ville man ikke lettet et øyebryn engang om noen hadde flashet en gravid mage.. Stefaren din høres helt på trynet ut, og jeg forstår at du ble såret og lei deg over kommentarene du fikk fra han og bestemoren din.. Men det var en annen ting jeg beit meg merke i. Han sa han var lei babypratet deres og mormor sa de (som i "dere"?) viser magen så ofte. Kan det være noe i dette? Kan de føle det er i overkant for mye fokus på babyen? (Ikke at det er så uvanlig, er jo ofte mye fokus på babyen så nær termin) Og så må jeg bare spørre.. Er du samme hi som skrev innlegget om en stefar som aldri gidder å hjelpe til? Endret 2. april 2013 av Sommerfuggel i vinterland
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #54 Skrevet 2. april 2013 Stefaren din er en drittsekk og burde holde seg for god til slike kommentarer. Men jeg også reagerer på at du flashet magen i et 90-årslag, uansett om det kun var nærmeste familie og et lite kaffeslabberas. Greit at det er naturlig å kunne vise hud blant nærmeste familie, men det er forskjell på når situasjonen tillater det, synes jeg. I og med at stefar er lei babypratet deres og mormor sier du viser magen så ofte, kan det jo tenkes at de rett og slett får litt nok av at du stadig skaper oppmerksomhet rundt babymagen, og kanskje spesielt på en dag hvor oppmerksomheten tilhører noen andre (altså jubilanten)... Anonym poster: 346446841c4c84eb71144f71a7745ae5
Puma - sprekker snart! Skrevet 2. april 2013 #55 Skrevet 2. april 2013 Hi har bedt oss om å slutte å svare på denne tråden....
*Lissi* Skrevet 2. april 2013 #56 Skrevet 2. april 2013 På meg virker du kanskje litt hormonell? Stefaren din virker som en dust slik at det er sagt, men hadde heller svart litt med samme mynt jeg da. Da jeg var gravid kommenterte svogeren min at jeg begynte å få stooor mage. Og jeg slengte kjapt tilbake; "men, jeg er gravid. Hva er din unnskyldning?" Kommenterte ikke mage eller vekt etter det
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #57 Skrevet 2. april 2013 Barnslig å gråte når man får stygge kommentarer slengt etter seg?? Virkelig? Verden er sprø! Jeg har selv vokst opp med en stefar som ikke er "helt god", for forstår godt at HI reagerer med tårer. Det er ikke alltid så lett å kontrollere når man skal gråte / holde masken, men å si at en person som tyr til tårene er banslig syns jeg er latterlig! Er det barnslig å gråte under en rørende tale også sa eller? Anonym poster: 736fea9148602ddd5f8044b06f8f899e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #58 Skrevet 2. april 2013 Barnslig å gråte når man får stygge kommentarer slengt etter seg?? Virkelig? Verden er sprø! Jeg har selv vokst opp med en stefar som ikke er "helt god", for forstår godt at HI reagerer med tårer. Det er ikke alltid så lett å kontrollere når man skal gråte / holde masken, men å si at en person som tyr til tårene er banslig syns jeg er latterlig! Er det barnslig å gråte under en rørende tale også sa eller? Anonym poster: 736fea9148602ddd5f8044b06f8f899e Det er jo ikke vanlig at voksne mennesker gråter hvis de får en slengbemerkning?? Uten sammenligning med his innlegg forøvrig. Anonym poster: 8e948829d954ca3f5e3c6162e2811d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå