Gå til innhold

Til eier av forum/ moderatorer. Nå har vi fått nok!


Gjest overlord

Anbefalte innlegg

Det som er mest skremmende, er at denne nettsiden er for folk som venter barn, vil ha barn, prøver å få barn osv. Da regner man jo med at det burde vært oppegående mennensker som vet å oppføre seg.

Det er alt for mange her inne som lirer av seg det ene utsagnet etter det andre, uten en eneste bekymring for at det kan såre mennekser som allerede er i en sårbar posisjon, og dette gjør de kun fordi de kan gjemme seg bak en anonymknapp..

 

Lurer litt på hvordan forumet hadde sett ut om for en uke, anonymknappen ble fjernet. Bare en tanke fra meg.

 

ha en snill dag folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne rapportere mine<3<3<3, vet ikke om hun har det nicket nå, hun er veldig rasistisk

Rapportere i samme slengen in my heart og sug lut, de er frekk og uforskammet.

 

 

Anonym poster: 8c02a3ce3d0e35d0b24654dda86c6497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne rapportere mine<3<3<3, vet ikke om hun har det nicket nå, hun er veldig rasistisk

Rapportere i samme slengen in my heart og sug lut, de er frekk og uforskammet.

 

 

Anonym poster: 8c02a3ce3d0e35d0b24654dda86c6497

 

Har du klager på enkelt-nick, så må du bruke rapporter-knappen på de innleggene du opplever støtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer.

Du må rapportere som vanlig, jeg diskuterer ikke brukere ute i forumet.

 

:)

Gjør det, men siden disse brukerne er "hellig" så skjer det jo noe uansett hvor mye man rapporterer.

Skulle tro at de var vernet eller noe..

 

Anonym poster: 8c02a3ce3d0e35d0b24654dda86c6497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer.

Du må rapportere som vanlig, jeg diskuterer ikke brukere ute i forumet.

 

:)

Gjør det, men siden disse brukerne er "hellig" så skjer det jo oe uansett hvor mye man rapporterer.

Skulle tro at de var vernet eller noe..

 

Anonym poster: 8c02a3ce3d0e35d0b24654dda86c6497

*så skjer det jo ikke noe uansett, skulle det stå

 

Anonym poster: 8c02a3ce3d0e35d0b24654dda86c6497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer.

Du må rapportere som vanlig, jeg diskuterer ikke brukere ute i forumet.

 

:)

Gjør det, men siden disse brukerne er "hellig" så skjer det jo noe uansett hvor mye man rapporterer.

Skulle tro at de var vernet eller noe..

 

Anonym poster: 8c02a3ce3d0e35d0b24654dda86c6497

 

De kan ikke utestenge brukere bare fordi du er uenige med dem eller ikke liker dem.

Det er heller ikke forbudt å svare frekt, skulle de slettet alle som er det, kan man lke godt legge ned hele anonymforumet med en gang.

Jeg mener man må tåle litt hefftige disukusjoner, uenigheter og småfrekke svar, det som derimot ikke er så greitt, er når det navngis folk/nick, startes tråder der hensikkten er å henge ut enkeltpersoner eller mange hiver sge på og nærmest trakasserer en enkeltperson.

Om Sug Lut hadde svart meg frekt hadde jeg ikke brydd meg om det, men om det ble startet hetsetråder mot meg/mitt nick, der en haug folk kom med negative personkarakteristikker, eller noen drev og forfulgte meg og svarte dritt spesifikt til meg i hver en tråd, ja da kan det være jeg hadde tatt dte ille opp, for det er da det blir direkkte mobbing. Eller tråder der man outer noens identitet og så videre.

 

Anonym poster: ca59ddff5fc1175119e3e68c2f8e9300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...