Gå til innhold

Til eier av forum/ moderatorer. Nå har vi fått nok!


Gjest overlord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det har tatt helt av her inne på anonym. Bare tull. Signerer!

 

Anonym poster: 965f5f5959173b79bf56e26dc00d5e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer. Så lei av hetsetråder om navngitte kjendiser, mobbing av navngitte brukere, den evinnelige Ok!-spammingen og "Rappetert". Men muligens kan det trekke oss inn på andre forum i stedet, som Skravle, Krangle, Småtroll osv?

Endret av Madolyn&Muffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at et så stort forum ikke har flere modder. Det er alltids noen som melder seg frivillig osv..

 

Anonym poster: 0752204cf6d1d05f0952fd9c0ab15db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

signerer denne jeg også.

Er så mye dritt inne her at jeg gidder så vidt og starte tråd her, vet jo aldri hva hva meningsløst dritt du får slengt i fleisen av noen usakelige folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ronja røverdatter

Ja, akkurat nå synes jeg at dette er under enhver kritikk. Hva i alle dager driver moderatorer og ledelse med her inne?

 

Jeg irriterer meg og puster tungt av alle spam-tråden om forskjellige mer eller mindre kjendiser og jeg ser ikke det morsomme ved å svare "OK" eller andre intetsigende ting i tråder. Men det går det tross alt an å hoppe over, og jeg er sjelden irritert mer enn et sekund av gangen.

 

Men jeg er sjokkert over mangelen på oppfølging av mobbing / hetsing / mer eller mindre forfølging av enkeltnick. Man trenger ikke å være rakettforsker for å oppdage slike tråder og hvem som blir utsatt for slikt, mange av dem blir jo også rapportert underveis, og da MÅ moderatorer og ledelse holde et øye med det der før det ender helt galt.

 

Vi er alle ansvarlig for hva vi skriver her inne, enten det gjelder om oss selv eller andre, men vi er forskjellig utstyrt og befinner oss i forskjellige faser av livet - kanskje også av og til faser hvor vi trenger hjelpe til å beskytte oss, enten mot andre eller oss selv.

 

Den tilfeldige modereringen som er her inne, er til svært lite hjelp.

 

Elin, nå må du komme på banen og sørge for at det blir tatt noen alvorlige grep!

Endret av ronja røverdatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Er så mye usaklig og smakløst her inne at det bare blir for dumt. Det har ødelagt så mye for de som virkelig ønsker å bruke forumet til det det er tenkt. Rett og slett har forumet mistet det det en gang var, og det er trist. Er veldig mange her som har vært her i mange år, og det er trist når det blir ødelagt av noen få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Skjønner det har vært mye moro her i påskeferien, og modereringen har tydeligvis ikke blitt bedre.. Denne signerer jeg også gjerne,- selv om jeg synes det er utrolig synd og unødvendig at det i det hele tatt er et tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg beklager at jeg ikke har fått svart dere på denne.

 

Når det gjelder spamming har vi en klar policy her. Er det rene kontoer som er opprettet for å spamme, slettes disse uten advarsler. Er det brukere som spammer i noen innlegg får disse advarsler. Og etter tre advarsler blir brukeren utestengt.

 

Jeg kaster meg over dette med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Det blir så bra når Elin er tilbake på jobb! Supert :)

 

Kanskje du også kan ta en ny runde med moderatorne - både ang. moderering og måten de svarer oss brukerne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Elin, for at du tar dette på alvor. Kom også gjerne med en uttalelse og en påminnelse av retningslinjer ifht spam/mobbing osv. Det er viktig at dere synes ovenifra og at føringene er tydelige. Ser ut til at dette desverre må gjentas jevnlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...