Anonym bruker Skrevet 31. mars 2013 #26 Skrevet 31. mars 2013 Forslag til løsning: du og din samboer legger dere nakne og sier det er slik dere pleier å sove. Så får du se om 11-åringen fortsatt vil ligge mellom dere... Anonym poster: 73a32252cfc176c1603b17b719b611ad Hun ligger ikke mellom oss. Men jeg eller samboeren må ligge på barnerommet for hun skal ligge i dobbeltsenga. hi Anonym poster: 5fb5d82af402263be03ec56c941f9092
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #27 Skrevet 1. april 2013 Forslag til løsning: du og din samboer legger dere nakne og sier det er slik dere pleier å sove. Så får du se om 11-åringen fortsatt vil ligge mellom dere... Anonym poster: 73a32252cfc176c1603b17b719b611ad Hun ligger ikke mellom oss. Men jeg eller samboeren må ligge på barnerommet for hun skal ligge i dobbeltsenga. hi Anonym poster: 5fb5d82af402263be03ec56c941f9092 Seriøst??? Blir du kastet ut av dobbeltsenga fordi hun skal ligge der sammen med faren? Ei jente på 11 år? For å si det slik, dobbeltsenga her i hus er den eneste plassen som jeg kan sove i. Prøvde å sove på madrass på rommet til datteren min et par dager da hun hadde omgangssyke for å følge litt med, men jeg får ikke sove i en annen seng. Har astma og ryggproblemer sånn at jeg må ligge høyt og på veldig myk seng. Hadde jeg vært i dine sko og samboer sa til meg at jeg måtte pelle meg på barnerommet for å sove, så hadde han blitt samværsfar til to. Anonym poster: b2d2cfce0a7b009efda6e48fd57d6d4f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #28 Skrevet 1. april 2013 Haha, jeg hadde ringt mora til denne jenta og spurt om hun synes det er ok at datteren oppfører seg sånn, og om hun virkelig synes det er normalt at ungen vil sove med dere. Det er EKKELT, og jeg hadde klikka i vinkel samme faen. Om ungen griner, javel. Hun er 11 år for pokker, inn med ørepropper og la henne hyle til hun blir grønn i trynet. Sånn går det faktisk ikke an å oppføre seg som elleveåring. Anonym poster: 9f2cc3b2c591be3f54837ca9f39054e5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #29 Skrevet 1. april 2013 Forslag til løsning: du og din samboer legger dere nakne og sier det er slik dere pleier å sove. Så får du se om 11-åringen fortsatt vil ligge mellom dere... Anonym poster: 73a32252cfc176c1603b17b719b611ad Hun ligger ikke mellom oss. Men jeg eller samboeren må ligge på barnerommet for hun skal ligge i dobbeltsenga. hi Anonym poster: 5fb5d82af402263be03ec56c941f9092 Seriøst??? Blir du kastet ut av dobbeltsenga fordi hun skal ligge der sammen med faren? Ei jente på 11 år? For å si det slik, dobbeltsenga her i hus er den eneste plassen som jeg kan sove i. Prøvde å sove på madrass på rommet til datteren min et par dager da hun hadde omgangssyke for å følge litt med, men jeg får ikke sove i en annen seng. Har astma og ryggproblemer sånn at jeg må ligge høyt og på veldig myk seng. Hadde jeg vært i dine sko og samboer sa til meg at jeg måtte pelle meg på barnerommet for å sove, så hadde han blitt samværsfar til to. Anonym poster: b2d2cfce0a7b009efda6e48fd57d6d4f Jeg blir ikke kastet ut akuratt. Men hun SKAL ligge i dobbeltsenga, så om jeg ligger her, så går faren og legger seg på barnerommet, for lille ungen hans må få bestemme vettu så hun ikke blir lei seg! arg. hi Anonym poster: 5fb5d82af402263be03ec56c941f9092
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #30 Skrevet 1. april 2013 Haha, jeg hadde ringt mora til denne jenta og spurt om hun synes det er ok at datteren oppfører seg sånn, og om hun virkelig synes det er normalt at ungen vil sove med dere. Det er EKKELT, og jeg hadde klikka i vinkel samme faen. Om ungen griner, javel. Hun er 11 år for pokker, inn med ørepropper og la henne hyle til hun blir grønn i trynet. Sånn går det faktisk ikke an å oppføre seg som elleveåring. Anonym poster: 9f2cc3b2c591be3f54837ca9f39054e5 Såvidt jeg har skjønt så ligger hun sammen med moren og stefaren sin også. Så trur ikke det hadde hjulpet å ringe dit. Moren hennes hadde garantert blir sint på meg om hun hadde visst at jeg nekter henne dobbeltsenga. Samboeren min tør ikke å si nei til hun heller. Det irriterer meg grønn at han sier ja til alt. Med en gang hun sier : kan jeg ligge her (dobbeltsenga), kommer det et ``ja`` med en gang. Han nøler ikke engang. hi Anonym poster: 5fb5d82af402263be03ec56c941f9092
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #31 Skrevet 1. april 2013 Men, har ikke du og samboern din snakket om dette? Jeg finner det litt rart at du har latt dette passere en eneste gang, jeg.....Om mitt stebarn hadde holdt på slik, tror jeg at samboern og jeg hadde hatt en samtale rundt kjøkkenbordet sporenstreks, hvor jeg hadde fortalt han akkurat hva jeg synes om dette. Kan du ikke stille krav til samboern din om at dere i felleskap er enig om at dette tar slutt NÅ? Jeg stiller meg 100% bak deg her, og sier meg enig i at 11 åringen MÅ ut av dobbeltsenga og inn på eget rom, jeg finner det litt mystisk at dette ikke skjedde på dag1 Anonym poster: e441b369fc96c200d1c83d0a3c41297e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #32 Skrevet 1. april 2013 Men, har ikke du og samboern din snakket om dette? Jeg finner det litt rart at du har latt dette passere en eneste gang, jeg.....Om mitt stebarn hadde holdt på slik, tror jeg at samboern og jeg hadde hatt en samtale rundt kjøkkenbordet sporenstreks, hvor jeg hadde fortalt han akkurat hva jeg synes om dette. Kan du ikke stille krav til samboern din om at dere i felleskap er enig om at dette tar slutt NÅ? Jeg stiller meg 100% bak deg her, og sier meg enig i at 11 åringen MÅ ut av dobbeltsenga og inn på eget rom, jeg finner det litt mystisk at dette ikke skjedde på dag1 Anonym poster: e441b369fc96c200d1c83d0a3c41297e Jeg har tatt det opp med han før. Da ble han sint på meg og sa : ``det er da vel samme hvor vi ligger da``. Han klarer uansett ikke å ta tak i det. For han syns sikkert det er normalt at hun ligger her. Og så lenge hun vil ligge her så får hun det. Han klarer ikke å sette grenser. Han vil være den superpopulære pappaen. Derfor han lar hu ligge her. Men om dette fortsetter, kommer jeg til å si til han at dem får flytte ut. For jeg orker ikke å ha det sånn lenger. Kjenner jeg hun rett kommer hun ikkke til å plutselig vil ligge på eget rom. Hun blir nok liggenede i dobbeltsenga til hun flytter hjemmefra. hi Anonym poster: 5fb5d82af402263be03ec56c941f9092
Gjest sussie77 Skrevet 1. april 2013 #33 Skrevet 1. april 2013 (endret) Forslag til løsning: du og din samboer legger dere nakne og sier det er slik dere pleier å sove. Så får du se om 11-åringen fortsatt vil ligge mellom dere... Anonym poster: 73a32252cfc176c1603b17b719b611ad Hun ligger ikke mellom oss. Men jeg eller samboeren må ligge på barnerommet for hun skal ligge i dobbeltsenga. hi Anonym poster: 5fb5d82af402263be03ec56c941f9092 Syntes dette høres ut som om hun er sjalu, og vil ha en av dere ut av senga. Her må du bare sette ned foten. Og den kampen er det pappaen som må ta. Endret 1. april 2013 av sussie77
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #34 Skrevet 1. april 2013 Gi henne en bedre seng, altså bedre enn dobbeltsenga! Skikkelig fjærmadrass, med en sånn deilig tempurlignende overmadrass (Jysk har typer som ikke er så dyre), varm og god dyne, skikkelig pute. Fint og deilig sengetøy av god kvalitet, og legg ned i en varmeflaske eller oppvarmet rispose eller to litt før jenta skal legge seg. Mens du sørger for å åpne vinduet og ha det skikkelig iskaldt og guffent på voksenrommet. En fin og trygg nattlampe kan også være lurt. Kanskje er hun litt mørkredd? Så kan du se hva hun velger... Mange voksne er så grådige og kjøper billige drittsenger/madrasser til ungene. Akkurat som om de ikke kjenner at foreldrenes seng er bedre å sove i da... Anonym poster: a980d42aa2662684cb0acb1a30aa9190
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #35 Skrevet 1. april 2013 Men, har ikke du og samboern din snakket om dette? Jeg finner det litt rart at du har latt dette passere en eneste gang, jeg.....Om mitt stebarn hadde holdt på slik, tror jeg at samboern og jeg hadde hatt en samtale rundt kjøkkenbordet sporenstreks, hvor jeg hadde fortalt han akkurat hva jeg synes om dette. Kan du ikke stille krav til samboern din om at dere i felleskap er enig om at dette tar slutt NÅ? Jeg stiller meg 100% bak deg her, og sier meg enig i at 11 åringen MÅ ut av dobbeltsenga og inn på eget rom, jeg finner det litt mystisk at dette ikke skjedde på dag1 Anonym poster: e441b369fc96c200d1c83d0a3c41297e Jeg har tatt det opp med han før. Da ble han sint på meg og sa : ``det er da vel samme hvor vi ligger da``. Han klarer uansett ikke å ta tak i det. For han syns sikkert det er normalt at hun ligger her. Og så lenge hun vil ligge her så får hun det. Han klarer ikke å sette grenser. Han vil være den superpopulære pappaen. Derfor han lar hu ligge her. Men om dette fortsetter, kommer jeg til å si til han at dem får flytte ut. For jeg orker ikke å ha det sånn lenger. Kjenner jeg hun rett kommer hun ikkke til å plutselig vil ligge på eget rom. Hun blir nok liggenede i dobbeltsenga til hun flytter hjemmefra. hi Anonym poster: 5fb5d82af402263be03ec56c941f9092 Huff, dette høres ikke bra ut!!!! Hva om du sier til samboern din når han kommer hjem at du nå har kastet jentungen ut av dobbeltsenga, og at det er uaktuelt å la henne komme inn igjen. Om du forbereder en monolog, hvor du lister opp alle tingene du har fortalt oss her som baby, ødelagt parforhold ect, og kanskje inkluderer noen av teoriene som sjalusi redsel o.l til hvorfor hun kommer inn, så kanskje han forstår at dette er ikke noe du er villig til å fire en tomme på? Han må ikke få avbryte deg mens du snakker, jeg ville også avsluttet med at dette ikke er en diskusjon, og om han ikke kan forstå hvor unaturlig det er å samsove med 11åringen, så får de begge to ligge på barnerommet!!! Jeg tror det kan være noe i å snakke med jenta om hvorfor hun kommer inn til dere, samt prøve å gjøre rommet hennes om til en "hyggelig zone" hvor hun VIL være Masser av lykke til HI, ikke gi deg på denne! Anonym poster: e441b369fc96c200d1c83d0a3c41297e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå