Catlady Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #51 Skrevet 31. mars 2013 Hva? Er du ikke ekte arisk???? Tipper du er katolikk også. Skjønner godt at svigers reagerer. Hva vil naboene hennes tenke! Oh yes !! Det er en stor sorg for henne
Gjest Antarctica Skrevet 31. mars 2013 #52 Skrevet 31. mars 2013 Syns hun ikke egentlig fortjener dere.
Catlady Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #53 Skrevet 31. mars 2013 Sjarmerende dame det der. Hva sier mannen din om henne naa? Kan du holde oss oppdatert? Hilsen hun med tilsvarende svigermor. Anonym poster: 4b3ecd72c5b5879927281572b63d3ec8 Hun er jo litt "syk" derfor har alle behandlet henne med silkehansker i alle år, og oversett hennes utbrudd, men til og med mannen fikk nok nå, og de har kranglet endel på telefonen. Hun mener selvsagt at jeg har manipulert og hjernevasket hennes sønn til å slå hånden av henne .. Vi får se hvordan dette går, det beste er selvfølgelig om vi skværet opp, men jeg kjenner jeg har fått ganske nok, og ikke veldig interessert lenger .. Glad hun bor på andre siden av landet
Catlady Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #54 Skrevet 31. mars 2013 Syns hun ikke egentlig fortjener dere. Enig med deg
CaptainHindsight Skrevet 1. april 2013 #55 Skrevet 1. april 2013 Jada .. Jeg er halvt italiensk, og det er tydeligvis ikke godkjent. Hun har sagt flere ganger at sånne som meg ikke er til å stole på. Italienere er bare skurker og kriminelle. Osvosvosv ... Hun var også skuffet over at barnebarnet fikk mine brune øyne, det fikk han til å se mindre norsk ut ( !!! ) HALVT Italiensk? Katolikk? BRUNE øyne!?! Nei, da skjønner jeg hvorfor svigermor reagerer altså. Alle vet da at brune øyne er MYE mer skadelig enn røyk og skrikekurer!! (For ordens skyld: Jeg spøker )
Catlady Skrevet 1. april 2013 Forfatter #56 Skrevet 1. april 2013 Jada .. Jeg er halvt italiensk, og det er tydeligvis ikke godkjent. Hun har sagt flere ganger at sånne som meg ikke er til å stole på. Italienere er bare skurker og kriminelle. Osvosvosv ... Hun var også skuffet over at barnebarnet fikk mine brune øyne, det fikk han til å se mindre norsk ut ( !!! ) HALVT Italiensk? Katolikk? BRUNE øyne!?! Nei, da skjønner jeg hvorfor svigermor reagerer altså. Alle vet da at brune øyne er MYE mer skadelig enn røyk og skrikekurer!! (For ordens skyld: Jeg spøker ) Koker egga for lite gjør jeg og. Kaffen er for sterk.. Drikker jåle te, spiser jåle mat.. Bruker olje istedenfor smør.. er ubrukelig som kvinne siden jeg må gi mme i tilegg til mm, og siden fødselen endte i keisersnitt .... Osv osv osv ... Hun er også meget bekymret over mine evner som mor, i og med sydlandsk "bruseblod" ......
CaptainHindsight Skrevet 1. april 2013 #57 Skrevet 1. april 2013 Jada .. Jeg er halvt italiensk, og det er tydeligvis ikke godkjent. Hun har sagt flere ganger at sånne som meg ikke er til å stole på. Italienere er bare skurker og kriminelle. Osvosvosv ... Hun var også skuffet over at barnebarnet fikk mine brune øyne, det fikk han til å se mindre norsk ut ( !!! ) HALVT Italiensk? Katolikk? BRUNE øyne!?! Nei, da skjønner jeg hvorfor svigermor reagerer altså. Alle vet da at brune øyne er MYE mer skadelig enn røyk og skrikekurer!! (For ordens skyld: Jeg spøker ) Koker egga for lite gjør jeg og. Kaffen er for sterk.. Drikker jåle te, spiser jåle mat.. Bruker olje istedenfor smør.. er ubrukelig som kvinne siden jeg må gi mme i tilegg til mm, og siden fødselen endte i keisersnitt .... Osv osv osv ... Hun er også meget bekymret over mine evner som mor, i og med sydlandsk "bruseblod" ...... Jålemat og jålete sier du? Ja, det er jo helt grusomt. At du ikke har kjeftet på dyret før er et under! Du kan ikke ha mye bruseblod, for jeg kan love deg at jeg ikke hadde klart å forholde meg så rolig som deg
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 1. april 2013 #58 Skrevet 1. april 2013 Jada .. Jeg er halvt italiensk, og det er tydeligvis ikke godkjent. Hun har sagt flere ganger at sånne som meg ikke er til å stole på. Italienere er bare skurker og kriminelle. Osvosvosv ... Hun var også skuffet over at barnebarnet fikk mine brune øyne, det fikk han til å se mindre norsk ut ( !!! ) HALVT Italiensk? Katolikk? BRUNE øyne!?! Nei, da skjønner jeg hvorfor svigermor reagerer altså. Alle vet da at brune øyne er MYE mer skadelig enn røyk og skrikekurer!! (For ordens skyld: Jeg spøker ) Koker egga for lite gjør jeg og. Kaffen er for sterk.. Drikker jåle te, spiser jåle mat.. Bruker olje istedenfor smør.. er ubrukelig som kvinne siden jeg må gi mme i tilegg til mm, og siden fødselen endte i keisersnitt .... Osv osv osv ... Hun er også meget bekymret over mine evner som mor, i og med sydlandsk "bruseblod" ...... Jålemat og jålete sier du? Ja, det er jo helt grusomt. At du ikke har kjeftet på dyret før er et under! Du kan ikke ha mye bruseblod, for jeg kan love deg at jeg ikke hadde klart å forholde meg så rolig som deg Bare fordi jeg er høygravid og har ulvehunger, må bare kommentere at italiensk mat laget på ordentlig måte er noe av det beste jeg kan få å spise. <3
Gjest Nerdens'mus Skrevet 1. april 2013 #59 Skrevet 1. april 2013 Lar de virkelig italienere i Norge beholde barna? Vanskelig for å tru. Nei svigermoren din har nok helt rett. Lykke til videre med trollet. Det finne med å være katolikk e vel at du ikke trenger å si unskyld du bare skrifter så gir presten deg noen bots øvelser.
Catlady Skrevet 1. april 2013 Forfatter #60 Skrevet 1. april 2013 Jada .. Jeg er halvt italiensk, og det er tydeligvis ikke godkjent. Hun har sagt flere ganger at sånne som meg ikke er til å stole på. Italienere er bare skurker og kriminelle. Osvosvosv ... Hun var også skuffet over at barnebarnet fikk mine brune øyne, det fikk han til å se mindre norsk ut ( !!! ) HALVT Italiensk? Katolikk? BRUNE øyne!?! Nei, da skjønner jeg hvorfor svigermor reagerer altså. Alle vet da at brune øyne er MYE mer skadelig enn røyk og skrikekurer!! (For ordens skyld: Jeg spøker ) Koker egga for lite gjør jeg og. Kaffen er for sterk.. Drikker jåle te, spiser jåle mat.. Bruker olje istedenfor smør.. er ubrukelig som kvinne siden jeg må gi mme i tilegg til mm, og siden fødselen endte i keisersnitt .... Osv osv osv ... Hun er også meget bekymret over mine evner som mor, i og med sydlandsk "bruseblod" ...... Jålemat og jålete sier du? Ja, det er jo helt grusomt. At du ikke har kjeftet på dyret før er et under! Du kan ikke ha mye bruseblod, for jeg kan love deg at jeg ikke hadde klart å forholde meg så rolig som deg Bare fordi jeg er høygravid og har ulvehunger, må bare kommentere at italiensk mat laget på ordentlig måte er noe av det beste jeg kan få å spise. <3 Kom hit så skal jeg stagge din ulvehunger med skikkelig italiensk mat
Catlady Skrevet 1. april 2013 Forfatter #61 Skrevet 1. april 2013 Jada .. Jeg er halvt italiensk, og det er tydeligvis ikke godkjent. Hun har sagt flere ganger at sånne som meg ikke er til å stole på. Italienere er bare skurker og kriminelle. Osvosvosv ... Hun var også skuffet over at barnebarnet fikk mine brune øyne, det fikk han til å se mindre norsk ut ( !!! ) HALVT Italiensk? Katolikk? BRUNE øyne!?! Nei, da skjønner jeg hvorfor svigermor reagerer altså. Alle vet da at brune øyne er MYE mer skadelig enn røyk og skrikekurer!! (For ordens skyld: Jeg spøker ) Koker egga for lite gjør jeg og. Kaffen er for sterk.. Drikker jåle te, spiser jåle mat.. Bruker olje istedenfor smør.. er ubrukelig som kvinne siden jeg må gi mme i tilegg til mm, og siden fødselen endte i keisersnitt .... Osv osv osv ... Hun er også meget bekymret over mine evner som mor, i og med sydlandsk "bruseblod" ...... Jålemat og jålete sier du? Ja, det er jo helt grusomt. At du ikke har kjeftet på dyret før er et under! Du kan ikke ha mye bruseblod, for jeg kan love deg at jeg ikke hadde klart å forholde meg så rolig som deg Vant til en god dose galskap ....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #62 Skrevet 1. april 2013 Jeg er glad mannen din har kommet paa banen naa. Det er utrolig viktig! Kanskje du skal vente aa se om hun tar noe opp med deg foer du foretar deg noe mer. Jeg synes uansett at ballen er paa hennes banehalvdel naa. Det var interessant aa lese alt hun kritiserer deg for, for med unntak av at jeg er heilnorsk saa faar jeg ogsaa hoere det samme. Jeg er enten alt for fin paa det eller saa er det ikke bra nok. Hun faar alt ved meg til aa hoeres saa merkelig ut, og sier hele tiden at "hm..det var da....spesielt" mens hun himler med blikket. Jeg haaper hun tar til vettet saa dere kan faa det greit igjen. Hilsen hun med en annen vanskelig svigermor. Anonym poster: 4b3ecd72c5b5879927281572b63d3ec8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå