sillyfilly og Olivia Skrevet 28. mars 2013 #26 Skrevet 28. mars 2013 Må bare være streng. Nei h*n skal ikke ha sukker. Jeg vil ikke at h*n skal få det FFerdig med den saken. Hadde foreldre som synes det var kjempe strengt men jeg holdt på mitt og de respekterte det. Og min elsket sukkerkavring på den alderen.
Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 29. mars 2013 #27 Skrevet 29. mars 2013 Stå opp for barna deres! Om dere er redde for å oppfattes som 'hysteriske' av folk som nedlatende insisterer på 'bare en skje med is' til den lille babyen så tar dere den samme nedlatende tonen tilbake.: "Velkommen til 2013. Den er noen år siden du hadde baby, og i våre dager vet vi heldigvis bedre." Been there, done that. Da klappet svigermor igjen, og hun kunne himle med øynene alt hun ville, men det siste ordet var mitt. Lykke til, HI!
nagini Skrevet 29. mars 2013 #28 Skrevet 29. mars 2013 Du sier at søtsaker er skadelig for barn, og at du skal ha deg frabedt at de propper ungen din med det. Hadde besteforeldrene til mitt barn gjort noe slikt hadde jeg blitt helt avsindig rasende, like sint som om de hadde gitt barnet et trekk av en røyk eller en t-skje vin. Ufattelig respektløst å gjøre det til tross for at din mann har sagt fra. Hadde sagt at de ikke får være mer sammen med barnet før de lærer å respektere våre regler. Mitt barns helse er viktigere enn at besteforeldrene ikke blir fornærmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå