Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #26 Skrevet 27. mars 2013 Bare husk at dette er en dame som gjør deg en tjeneste. Som du sier så har dere ingen kontrakt. Om hun skulle føle seg lite verdsatt eller utnyttet så kan hun slutte på dagen. Aner du hvor heldig du er som får et godt menneske til å komme hjem til ditt hus å passe kun ditt barn for småpenger. Jeg hadde nok valgt å betale skikkelig. Du får kontantstøtten så du taper da jaggu ikke på å gi henne denne. Noen ganger lønner det seg faktisk å heller være litt i det gavmilde hjørnet kan få mer igjen for det i lengden Anonym poster: a6c1fad55d1cb005a1225cbc1583ff36 Jeg er enig med denne. Kontantstøtten får du, med andre ord har du helt gratis barnevakt mens du et på jobb. Jeg hadde definitivt gitt henne hele KS, evt fratrekk for dagene hun var syk, dersom du da måtte betale for annet barnepass. Anonym poster: 020e904fa6fa676c9c9b4e53a14a7021 Må også signere denne. Det vanlige er å betale kontantstøtte OG det en bhgplass koster. Så lenge du mottar kontantstøtte bør du absolutt gi barnevakten dette. Anonym poster: 473c03cfbdc162e9e88de8ef043c8c5f
Edelweis Skrevet 27. mars 2013 #27 Skrevet 27. mars 2013 dere oppgir vel de ungdommene som kommer å sitter barnevakt også? for hvis ikke er det svart arbeid. herregud. jeg hadde betalt for de dagene som hun passet ungen. betaler dagmamma (hvit) 25 kr timen her i bygda. det blir regnet opp i slutten av mnd hvor mange timer barnet har vært hos henne.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2013 #28 Skrevet 27. mars 2013 haha, så bra folk engasjerer seg! Hun hadde gjort det gratis - det var jeg som sa at hun selvsagt skulle få noen kroner for det. Er som en barnevakt. Jeg betaler for de dagene hun har passet. Takk for stort engasjement i saken svart/hvit jobbing! Gooood Påske! HI Anonym poster: c9e95ffc39a9d8805b625dcfd7eb95a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå