Gå til innhold

Ta seg av syke gjester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæh, 30 år, og greier ikke ta vare på seg selv? Hvis det står så dårlig til hører man vel helst hjemme på sykehus.

Men siden du spør, så holder jeg med Elsker Livet, du kan spør om han er sulten eller tørst de gangene du henter noe til deg selv- resten bør han da virkelig greie selv med mindre han er døden nær.

Helt ærlig, hvis mannen fortsetter å forstyrre på denne måten, så hadde jeg heller reist på kontoret på arbeidsplassen og jobba der. Vedder på det er mer avslappende en sånn som du har det nå.

Har ikke noe annet kontor. Alternativet er å sette meg hos mine foreldre, men det frister heller ikke. Hjalp litt å syte her. Noe har jeg jo fått gjort ;)

Anonym poster: 8799b1f867d1ceceb30ad3a67bdde69b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kommer de fra?

Anonym poster: 0abbe8e1f9cc4da441ed986a9d3b1437

Tyskland

Skrevet

Hæh, 30 år, og greier ikke ta vare på seg selv? Hvis det står så dårlig til hører man vel helst hjemme på sykehus.

Men siden du spør, så holder jeg med Elsker Livet, du kan spør om han er sulten eller tørst de gangene du henter noe til deg selv- resten bør han da virkelig greie selv med mindre han er døden nær.

Helt ærlig, hvis mannen fortsetter å forstyrre på denne måten, så hadde jeg heller reist på kontoret på arbeidsplassen og jobba der. Vedder på det er mer avslappende en sånn som du har det nå.

Har ikke noe annet kontor. Alternativet er å sette meg hos mine foreldre, men det frister heller ikke. Hjalp litt å syte her. Noe har jeg jo fått gjort ;)

Hva med å ta en tur ut hvis været er ok? Pakk pcn i sekken og sett deg et stykke fra hytta/huset eller hvor dere nå er, og få unna litt jobb? Regner med han er så dødssyk at han omkommer hvis han går utenfor døren, slik at du slipper unna da. ;)

Skrevet

biblioteket er et fint sted å sitte, det er vel åpent i morgen.

Ellers får du gi klar beskjed om at du MÅ jobbe og om det er slik at han må ha selskap får han be sin kone være hjemme for du har ikke tid å ta deg av han.

Noen ganger må man bare gi klar beskjed

Anonym poster: b95f9373ad810f5baf6919ce383d8396

Skrevet

Herlighet, hvor syk snakker vi? En voksen person trenger ikke påpass ved mild sykdom, som vanlig influensa osv, men det er klart det er behagelig med omsorg. Jeg hadde ikke forventa noe av deg, men hadde gjerne spurt om jeg kunne lage meg litt te selv.

Snakker om en skikklig manneforkølelse! Hadde det ikke vært noen hjemme ville det sikkert ikke vært noe problem, men jeg er jo her. Blæh! HI

:-) Manneforkjølelse...hihi... Da må du nesten bare si fra st du må jobbe, men etter f.eks 14.00 er du ledig. Jeg tror nesten jeg hadde sagt at kona måtte være igjen, eventuelt bedt henne snakke med mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...