Gå til innhold

Opp i senga til far og hans nye dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir liksom feil uansett dette. Feil om barna sover eller kommer oppi sengen med fars nye kjæreste og feil om de ikke får lov. Jeg vet ikke jeg...det er vel en av de tingene som er vanskelig med skillsmisse og dine/mine barn?. Selv er jeg en sånn mamma som alltid har døra på klem og synes det er viktig at ungen vet at hvis hun trenger det så er det bare å komme inn og ligge på armen. Og hvis jeg fikk meg en ny kjæreste som hadde barn så måtte jo det gjelde det samme for hans barn tenker jeg. Selvom det i utgangspunkter er den fordel at de sover i egne senger så er det perioder hvor barna har behov for ekstra trygghet og nærhet. Men at det føles rart for den andre foreldren å vite at barna sover/koser i en dobbeltseng med en annen voksen ved siden av forstår jeg godt, og spesielt dersom denne nye akkurat har blit presentert for barna eller hvis det ofte dukker opp nye.

Anonym poster: 0bd43a8ada78d211a2f6ef9ec76602b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du tåle. Og selv om hun er ukjent for deg, er hun jo ikke ukjent for faren. Så her må du nok bare stole på hans dømmekraft og akseptere (men ikke like).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...