Gå til innhold

Opp i senga til far og hans nye dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får høre nå at barnas far har ny dame på overnatting og at de har hatt ungene oppi senga på morgenen (fire og åtte). Jeg er ikke komfortabel med at de skal være i seng med ei som er helt fremmed (de har ikke truffet henne før nå i går, far har kjent henne et par måneder), det er bare ekkelt, og det er ikke fordi jeg er sjalu, skal jeg love. Er det bare meg som synes dette er overilt? Jeg liker virkelige ikke at ungene mine skal være i pysj i seng med fremmede, og heller ikke med fars nye puleobjekt (for det er slik det er, med stadig nye damer).

Anonym poster: e980105130df86161a5c3dfced225d2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er livet når en velger å gå fra hverandre. Du kan ikke detaljestyre hva som skjer når barna er hos sin far.

Anonym poster: 5571789df1fd916c86db7fdb45d4b380

Skrevet

Så lenge ungene har på pysj og dama ikke ligger der i nettoen skjønner jeg egentlig ikke helt hva problemet består i. Mulig at han har introdusert den nye dama for fort, men enten de henger sammen i senga eller på sofaen, så blir jo det det samme.

Anonym poster: 1824fa46fef606344fa28170b8e2eced

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Uansett hva, så burde ikke en del av første møtet bestå av "hyggelig stund" i senga hans.. Det er for meg noe som hører en familie til, altså med ei kvinne han har hatt lang kontakt med, helst samboer med, og som ungene kjenner godt til... Hadde ikke satt pris på det om de så var i full påkledning heller jeg, slik sengekos hører familie til, om det er begge foreldrene eller far/mor med sin partner... Ikke en fremmed person..

Skrevet

Husker min eks sine barn ofte kom inn i senga på natta/morgenen. Jeg lå jo da kun i undertøy og følte dette var ubehagelig. Far følgte de tilbake i deres egne senger og det gikk greit.

Gjest sug lut
Skrevet

Det er vel noe med at han skulle bruke ungene sine i sitt eget samlivs-spill som får deg til å reagere, hi, han leker familie og du har sett "mor" i dette familiebildet komme og gå. Jeg skjønner godt at du reagerer, men tviler på at det er noe du kan gjøre med det, dessverre, han tenker nok ikke med rett hode. Og ungene betaler for det, selvsagt.

Skrevet

Det er vel noe med at han skulle bruke ungene sine i sitt eget samlivs-spill som får deg til å reagere, hi, han leker familie og du har sett "mor" i dette familiebildet komme og gå. Jeg skjønner godt at du reagerer, men tviler på at det er noe du kan gjøre med det, dessverre, han tenker nok ikke med rett hode. Og ungene betaler for det, selvsagt.

Men betaler ungene noe mer for det av at de får hoppe litt i senga sammen med dem, påkledd i pysj, enn om de blir stengt ute fra soverommet?

Problemet her er vel ikke det at ungene er i den senga (klarer ikek se noe rart eller ekkelt med det), men at far introduserer stadig nye damer for barna?

Anonym poster: 471ce3b81d2e03a64d992f29513d70ea

Skrevet

Gud bedre. Skjerp deg HI.

Anonym poster: 803154f4d6b94ad70296b69588d18632

Skrevet

Synes det er langt verre dersom barna er vant til å kunne krype opp i fars seng om morgenen, og opplever å bli utestengt fra det så snart far har fått seg samboer.

Anonym poster: 803154f4d6b94ad70296b69588d18632

Skrevet

Ekkelt å lære sine barn opp til at det er helt normalt at far skifter ut sengepartnere i hytt og vær da? Jeg mener det blir helt feil, snakk om å kunne vise barn litt integritet og moral. Sånn går det dessverre når man får barn og dermed slår opp. Man kan ikke kontrollere den andre hele tiden. Men forstår godt at du reagerer.

Skrevet

Slik er det ja. Lite du kan gjøre noe med når du har barn med en mann og dere har gått fra hverandre. Hadde sikkert ikke likt det selv, men tenker at hvis mannen er oppegående så bruker enn tid på å introdusere barna for en ny partner.

Anonym poster: 7b1ab04a9b98eee2d3434a22083c19f7

Gjest sug lut
Skrevet

Men betaler ungene noe mer for det av at de får hoppe litt i senga sammen med dem, påkledd i pysj, enn om de blir stengt ute fra soverommet?

Problemet her er vel ikke det at ungene er i den senga (klarer ikek se noe rart eller ekkelt med det), men at far introduserer stadig nye damer for barna?

Det er vel strengt tatt samme problem, nemlig at ungene skal hoppe i senga med stadig nye damer.
Skrevet

Far får vel ta såpass hensyn til barna at han ikke har besøk av nesten tilfeldige bekjenskapervnår barna er på samvær. Synes det hørtes skikkelig ekkelt ut..

Anonym poster: e07a56fb4216b0692fa6f0ca1f1bdba1

Skrevet

Siden ungene hopper oppi sengen frivillig er det ikke særlig ukomfortabelt for dem. Det er vel de voksne det står på...

Skrevet

Det er vel strengt tatt samme problem, nemlig at ungene skal hoppe i senga med stadig nye damer.

Men HI reagerer ikke på stadig nye damer, men på at hennes barn ligger i en seng sammen med denne nye kjæresten, og at hun synes det er feil og ekkelt. Så høres da ut som det er det konkret hun har problem med.

Skrevet

Slik er livet når en velger å gå fra hverandre. Du kan ikke detaljestyre hva som skjer når barna er hos sin far.

Ikke alltid man velger å gå fra HVERANDRE vet du. Man kan bli forlatt også.

Æsj, synes dette var ekkelt ja. Kan ikke forestille meg mitt barn i senga med fars nye bimbo.

Anonym poster: cca2cdbdfab829d343e410db6feb94bb

Gjest sug lut
Skrevet

Men HI reagerer ikke på stadig nye damer, men på at hennes barn ligger i en seng sammen med denne nye kjæresten, og at hun synes det er feil og ekkelt. Så høres da ut som det er det konkret hun har problem med.

Vel, slutten av innlegget til hi refererer til "stadig nye damer" - og da er det vel ikke usannsynlig at det har noe med saken å gjøre.
Skrevet

Skjønner ikke at du gidder å bry deg med det engang. Hva far gjør om morgenen når han har barna har du jo ingenting med. Ja, du kan ergre deg grønn, men han gjør like fult akkurat som det passer han.

Skrevet

Æsj, synes dette var ekkelt ja. Kan ikke forestille meg mitt barn i senga med fars nye bimbo.

Så bare fordi far har fått ny kjæreste, så må det være en bimbo? Seriøst?

Anonym poster: 12b8626f9fb13576c32981e2e8eaa3fb

Skrevet

Jeg har hørt at det er et godt tegn om barna får komme opp i sengen, at det er et godt tegn fra stemor. Hun er da inkluderende og vil ikke stenge ut barna.

Litt tabu, men jeg vil helst ikke ha stebarna i sengen min, synes det er litt ekkelt og at barna er litt skitne så da må jeg skifte på sengen etterpå.

Anonym poster: bb2090631cc64fdc79f47d772f755a82

Skrevet

Mine stebarn var kom inn i vår seng fra morningen helt fra første uken jeg hilste på de. De kom av fri vilje og ville nok reagert mer hvis de plutselig ble utestengt fra pappas seng på søndagsmorgen :) De var 1 og 3 år, og nå 5 år etterpå kommer de fremdeles inn på morningen.

Fy skamme meg og barnefar. Fyyyyy.......

Spørsmålet mitt er, akkurat hvor mange damer har barnefar introdusert for barna det siste året inkl. søndagsmorgen kos? Er det egentlig så ille som du tror, eller er det bare litt sårt..?

Skrevet

Jeg har hørt at det er et godt tegn om barna får komme opp i sengen, at det er et godt tegn fra stemor. Hun er da inkluderende og vil ikke stenge ut barna.

Litt tabu, men jeg vil helst ikke ha stebarna i sengen min, synes det er litt ekkelt og at barna er litt skitne så da må jeg skifte på sengen etterpå.

Anonym poster: bb2090631cc64fdc79f47d772f755a82

Enten er du Troll eller så er du en veldig veldig merkelig person og definitivt en merkelig (dårlig) stemor! Men, dette er en veldig god motivasjon for å få forholdet til min samboer og far til mitt barn til å fungere, for jeg vil for alt i verden ikke at noen skal tenke slik om mitt barn. Ikke at jeg tror min samboer har så dårlig smak at han hadde valgt en person som kan tenke slik om barn.

Skrevet

Når jeg sa bimbo, snakket jeg om mitt eget tilfelle.

Skrevet

Når jeg sa bimbo, snakket jeg om mitt eget tilfelle.

Skrevet

Stebarnet mitt kommer ofte opp i sengen, eller kommer å vekker meg. Engang kom han inn på badet mens jeg var på do. Jeg syntes ikke noe særlig om det, men det er jo litt godt å vite at han er faktisk så komfortabel med meg at han vil gjøre det:-)

Anonym poster: 3ee724a4786ee5c3575cf6f14f3402b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...