Catlady Skrevet 25. mars 2013 #26 Skrevet 25. mars 2013 Kabaret !!! Fyttihelvete for en vemmelig matoppfinnelse !! *grøsser* Der sa du det, kabaret må være en av tidenes verste matoppfinnelser! Er det noen som egentlig LIKER det tro? Alltid tenkt at folk "høfligspiser" det, kan ikke skjønne annet.. For det er virkelig grusomt Samme her, det gjelder kabaret og sånne grønne tørka greier som er i julekaker Åhh !! Sukat !? Er det ikke det det heter ? Pføy !!!
Smyril Line Skrevet 25. mars 2013 #27 Skrevet 25. mars 2013 Kabaret !!! Fyttihelvete for en vemmelig matoppfinnelse !! *grøsser* Der sa du det, kabaret må være en av tidenes verste matoppfinnelser! Er det noen som egentlig LIKER det tro? Alltid tenkt at folk "høfligspiser" det, kan ikke skjønne annet.. For det er virkelig grusomt Samme her, det gjelder kabaret og sånne grønne tørka greier som er i julekaker Åhh !! Sukat !? Er det ikke det det heter ? Pføy !!! Nemlig ja! De to tingene er jeg overbevist om at ingen EGENTLIG liker!
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #28 Skrevet 25. mars 2013 Nei. Tror seriøst ikke det finnes noen mat jeg overhodet ikke kan like, bortsett fra frosk, og det er da altså ETTER smaking (froskelår smaker frosk, uansett hvordan de tilberedes). Og selv det skulle jeg klare å få ned om jeg fikk det servert igjen. Men det er klart det er noe jeg liker bedre enn andre ting.
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #29 Skrevet 25. mars 2013 Kabaret !!! Fyttihelvete for en vemmelig matoppfinnelse !! *grøsser* Der sa du det, kabaret må være en av tidenes verste matoppfinnelser! Er det noen som egentlig LIKER det tro? Alltid tenkt at folk "høfligspiser" det, kan ikke skjønne annet.. For det er virkelig grusomt Samme her, det gjelder kabaret og sånne grønne tørka greier som er i julekaker Kabaret er kjempegodt!
Smyril Line Skrevet 25. mars 2013 #30 Skrevet 25. mars 2013 Kabaret !!! Fyttihelvete for en vemmelig matoppfinnelse !! *grøsser* Der sa du det, kabaret må være en av tidenes verste matoppfinnelser! Er det noen som egentlig LIKER det tro? Alltid tenkt at folk "høfligspiser" det, kan ikke skjønne annet.. For det er virkelig grusomt Samme her, det gjelder kabaret og sånne grønne tørka greier som er i julekaker Kabaret er kjempegodt! Det er bare noe du tror! Stakkars, hjernevasket som barn? Eller stemmer ryktene som har gått her inne i årevis; du ER egentlig en 90 år gammel mann??
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #31 Skrevet 25. mars 2013 Eller er det no mat du absolutt aldri har likt eller kommer til å like ? Anonym poster: 87dbfbb8d0478510283ab50d450b76f3 Nei, ikke etter at jeg ble vegetarianer! Det var en lettelse, teet alltid å ha gruet meg til middager hos andre ioppveksten.. Jeg syntes det var kjempeflaut å være så "kresen", mens jeg nok egentlig ikke er skapt til å spise kjøtt (og fisk).. Anonym poster: 6a96b8f1519652106622e7b10c190099
stylees Skrevet 25. mars 2013 #32 Skrevet 25. mars 2013 Nei, det er ikke så mye jeg ikke liker pga smak, heller konsistens. Som for eksempel sopp, eller pasta. Synes det er skikkelig ekkelt å ha i munn.
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #33 Skrevet 25. mars 2013 Kabaret !!! Fyttihelvete for en vemmelig matoppfinnelse !! *grøsser* Der sa du det, kabaret må være en av tidenes verste matoppfinnelser! Er det noen som egentlig LIKER det tro? Alltid tenkt at folk "høfligspiser" det, kan ikke skjønne annet.. For det er virkelig grusomt Samme her, det gjelder kabaret og sånne grønne tørka greier som er i julekaker Kabaret er kjempegodt! Det er bare noe du tror! Stakkars, hjernevasket som barn? Eller stemmer ryktene som har gått her inne i årevis; du ER egentlig en 90 år gammel mann?? Klart jeg er en nitti år gammel mann. Og min nå 130 år gamle mor lagde ofte kabaret til symøte (vi snakker syttitallet) og jeg ble vel bare miljøskadd, fikk smake om det var noe igjen. Å, nå kom jeg på noe annet god syttitalls symøtemat: varme terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 25. mars 2013 #34 Skrevet 25. mars 2013 Å, nå kom jeg på noe annet god syttitalls symøtemat: varme terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker! Åh, det husker jeg vi fikk servert til middag da jeg var ung. Lurer litt på hvorfor det ikke er populært lengre? Så godt og enkelt!
Smyril Line Skrevet 25. mars 2013 #35 Skrevet 25. mars 2013 Kabaret !!! Fyttihelvete for en vemmelig matoppfinnelse !! *grøsser* Der sa du det, kabaret må være en av tidenes verste matoppfinnelser! Er det noen som egentlig LIKER det tro? Alltid tenkt at folk "høfligspiser" det, kan ikke skjønne annet.. For det er virkelig grusomt Samme her, det gjelder kabaret og sånne grønne tørka greier som er i julekaker Kabaret er kjempegodt! Det er bare noe du tror! Stakkars, hjernevasket som barn? Eller stemmer ryktene som har gått her inne i årevis; du ER egentlig en 90 år gammel mann?? Klart jeg er en nitti år gammel mann. Og min nå 130 år gamle mor lagde ofte kabaret til symøte (vi snakker syttitallet) og jeg ble vel bare miljøskadd, fikk smake om det var noe igjen. Å, nå kom jeg på noe annet god syttitalls symøtemat: varme terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker! Miljøskade er en plausibel forklaring. I så fall har jeg bare vondt av deg, din stakkar! Terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker spiste jeg i går - og jeg er ennå ikke fylt 30
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #36 Skrevet 25. mars 2013 Å, nå kom jeg på noe annet god syttitalls symøtemat: varme terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker! Åh, det husker jeg vi fikk servert til middag da jeg var ung. Lurer litt på hvorfor det ikke er populært lengre? Så godt og enkelt! Terteskjell revival! Må være selskapserter i også, forresten. Og siden jeg har bedre råd enn muttern hadde kan det være tettere mellom rekene...
Catlady Skrevet 25. mars 2013 #37 Skrevet 25. mars 2013 Kabaret !!! Fyttihelvete for en vemmelig matoppfinnelse !! *grøsser* Der sa du det, kabaret må være en av tidenes verste matoppfinnelser! Er det noen som egentlig LIKER det tro? Alltid tenkt at folk "høfligspiser" det, kan ikke skjønne annet.. For det er virkelig grusomt Samme her, det gjelder kabaret og sånne grønne tørka greier som er i julekaker Kabaret er kjempegodt! Det er bare noe du tror! Stakkars, hjernevasket som barn? Eller stemmer ryktene som har gått her inne i årevis; du ER egentlig en 90 år gammel mann?? Klart jeg er en nitti år gammel mann. Og min nå 130 år gamle mor lagde ofte kabaret til symøte (vi snakker syttitallet) og jeg ble vel bare miljøskadd, fikk smake om det var noe igjen. Å, nå kom jeg på noe annet god syttitalls symøtemat: varme terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker! Miljøskade er en plausibel forklaring. I så fall har jeg bare vondt av deg, din stakkar! Terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker spiste jeg i går - og jeg er ennå ikke fylt 30 Ja, det er jo nydelig, og kan ikke sammenlignes med kabaret noe av det verste i kabareten er de syltede aspargesene. Hvem i himlenes navn fant på å putte asparges i lake på glass ?? Don't Get me started ... Forøvrig synes jeg kremtopper og mokkabønner passer ypperlig som symøte snacks
Catlady Skrevet 25. mars 2013 #38 Skrevet 25. mars 2013 Å, nå kom jeg på noe annet god syttitalls symøtemat: varme terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker! Åh, det husker jeg vi fikk servert til middag da jeg var ung. Lurer litt på hvorfor det ikke er populært lengre? Så godt og enkelt! Terteskjell revival! Må være selskapserter i også, forresten. Og siden jeg har bedre råd enn muttern hadde kan det være tettere mellom rekene... Jukser litt å bruker håndplukkede reker og jeg
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #39 Skrevet 25. mars 2013 Kabaret !!! Fyttihelvete for en vemmelig matoppfinnelse !! *grøsser* Der sa du det, kabaret må være en av tidenes verste matoppfinnelser! Er det noen som egentlig LIKER det tro? Alltid tenkt at folk "høfligspiser" det, kan ikke skjønne annet.. For det er virkelig grusomt Samme her, det gjelder kabaret og sånne grønne tørka greier som er i julekaker Kabaret er kjempegodt! Det er bare noe du tror! Stakkars, hjernevasket som barn? Eller stemmer ryktene som har gått her inne i årevis; du ER egentlig en 90 år gammel mann?? Klart jeg er en nitti år gammel mann. Og min nå 130 år gamle mor lagde ofte kabaret til symøte (vi snakker syttitallet) og jeg ble vel bare miljøskadd, fikk smake om det var noe igjen. Å, nå kom jeg på noe annet god syttitalls symøtemat: varme terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker! Miljøskade er en plausibel forklaring. I så fall har jeg bare vondt av deg, din stakkar! Terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker spiste jeg i går - og jeg er ennå ikke fylt 30 Ja, det er jo nydelig, og kan ikke sammenlignes med kabaret noe av det verste i kabareten er de syltede aspargesene. Hvem i himlenes navn fant på å putte asparges i lake på glass ?? Don't Get me started ... Forøvrig synes jeg kremtopper og mokkabønner passer ypperlig som symøte snacks Har du faktisk symøte? I så fall er du fire generasjoner eldre enn meg Men man skal ikke la kremtoppenes og mokkabønnenes litt gammelmodige preg hindre seg fra å spise dem - mokkabønner er faktisk sykt godt til kaffe.
Catlady Skrevet 25. mars 2013 #40 Skrevet 25. mars 2013 Kabaret !!! Fyttihelvete for en vemmelig matoppfinnelse !! *grøsser* Der sa du det, kabaret må være en av tidenes verste matoppfinnelser! Er det noen som egentlig LIKER det tro? Alltid tenkt at folk "høfligspiser" det, kan ikke skjønne annet.. For det er virkelig grusomt Samme her, det gjelder kabaret og sånne grønne tørka greier som er i julekaker Kabaret er kjempegodt! Det er bare noe du tror! Stakkars, hjernevasket som barn? Eller stemmer ryktene som har gått her inne i årevis; du ER egentlig en 90 år gammel mann?? Klart jeg er en nitti år gammel mann. Og min nå 130 år gamle mor lagde ofte kabaret til symøte (vi snakker syttitallet) og jeg ble vel bare miljøskadd, fikk smake om det var noe igjen. Å, nå kom jeg på noe annet god syttitalls symøtemat: varme terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker! Miljøskade er en plausibel forklaring. I så fall har jeg bare vondt av deg, din stakkar! Terteskjell med hvit saus, fiskepudding og reker spiste jeg i går - og jeg er ennå ikke fylt 30 Ja, det er jo nydelig, og kan ikke sammenlignes med kabaret noe av det verste i kabareten er de syltede aspargesene. Hvem i himlenes navn fant på å putte asparges i lake på glass ?? Don't Get me started ... Forøvrig synes jeg kremtopper og mokkabønner passer ypperlig som symøte snacks Har du faktisk symøte? I så fall er du fire generasjoner eldre enn meg Men man skal ikke la kremtoppenes og mokkabønnenes litt gammelmodige preg hindre seg fra å spise dem - mokkabønner er faktisk sykt godt til kaffe. Hehehe, nei jeg har hatt mange slags møter i heimen, men aldri et symøte men det var du som nevnte symøte mat, og kom på da at kremtopper må jo da være toppen symøtemat. Spiser det ofte både med og uten kaffe. Herrrlicht
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #41 Skrevet 25. mars 2013 - rosiner - sukat - torsk - tomat - erter - blomkål - kokte grønnsaker - kokt fisk - lapsakus - ertesuppe - saft - servelatpølse - makrell i tomat - kaviar - krem og kremfløte - bløtekaker og marsipankaker - bønner - sjampinjong/sopp - tomatpure i tykke lag på pizzabunn Oi, det ble en mye lengre liste enn jeg hadde trodd det skulle bli Anonym poster: 6260825ec563a3c2f570480dc1ad299e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå