Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Herved er det bare å krysse av: X Glemt å ta allergitablettene to dager på rad X Glemt å sove på natten, ligger heller og glor X Mannen fått omgangssyken X Toåringen ramla rett inn i trassalderen i løpet av to dager X Femåringingen mener ingen leker ninja med decibel lavere enn 114 X Sørge for å ikke ha noe særlig ferie i påsken, men jobbe man-ons Åh... Trenger noen som kan løfte meg høyt opp i været og bare ta meg med bort for en stund, kjennes det ut som...
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Uffa, mulig du må ha en avreageringsrunde enten på kontorgulvet eller på stuegulvet eller begge - anbefaler høylytt Metallica, evt Chumbawamba ("Tubthumping"), og voldsom hopping og tramping. Fordelen er at DU får tatt ut frust, femåringen får desibel han/hun føler seg hjemme med og får se mamma herje og herje med, og trassungen høres ikke over det generelle lydnivået. Er du på jobb nå - som meg - får du hive deg over youtube og finne noe som gjør det mulig å komme gjennom dagen, selv på kollegavennlig volum. Her går Seigmen, Zeromancer og CC Cowboys på høy rotasjon....
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2013 Åh, du er god du Sug Lut! Det beste er jo å krype inn i musikken! DET er jeg så enig i. Allerede fleska til med Depeche Modes "Wrong"! Hjalp litt, men det er en del igjen, kjenner jeg og tipsene er gode. Er på jobb og redd for å skremme livsskiten ut av de som allerde er ganske skremt når de kommer hit. Fint med musikk på fonen som jeg kan tjuvlytte litt på. Ajajaj...
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Åh, du er god du Sug Lut! Det beste er jo å krype inn i musikken! DET er jeg så enig i. Allerede fleska til med Depeche Modes "Wrong"! Hjalp litt, men det er en del igjen, kjenner jeg og tipsene er gode. Er på jobb og redd for å skremme livsskiten ut av de som allerde er ganske skremt når de kommer hit. Fint med musikk på fonen som jeg kan tjuvlytte litt på. Ajajaj... Ja, jobb medfører litt diskresjonspålegg, ofte.. Er du en stor Depeche Mode-fan? Jeg har veldig lite DM-erfaring, sånn utover Personal Jesus-standardlåter, men var på Zeromancer-konsert fredag kveld og de spilte den nye DM-plata på PA-anlegget før og etter, siden de visstnok digger DM, og jeg oppdaga at jeg likte det (visste ikke at det var DM i det hele tatt, det fikk jeg høre av noen etter konserten, men likte det bare).
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2013 Ja, jeg er vel en DM fan. Første gang jeg hørte dem var på Sky Channel på 80-tallet med sangen "Master and Servant" og falt pladask! De fleste elektronikainspirerte band har sett til DM som inspirasjon. De har hatt stabil popularitet i snart 30 år. DET er lenge og kanskje ett tegn på at de er inne på noe. Noe er litt for lavmælt og langdrygt etter min smak på DM skivene. De har jo blitt eldre som alle andre, men de flesker jaggu til når de virkelig vil. Elsker gamle schlägers som f.eks "Never let me down again". Var konserten med Zeromancer bra?!? Det er også et spennende band!
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Ja, jeg har lest litt om dem - de har jo alltid vært der men bare som navn for meg, på en måte, bortsett da fra de låtene som har fått mye radiospilling. Skal utforske litt mer... Konserten var dritbra! På hjemmebane i Tønsberg, bittelite lokale smekkfullt og høy stemning.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2013 Ajajaj, elsker bra konsertopplevelser. Hjemmebanekonserter er det alltid litt ekstra ved. Merker jo det når f.eks CC Cowboys spiller opp her i byen også. Svinger bra da!
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #8 Skrevet 25. mars 2013 Nå spiller jeg hele favorittlista på youtube og da kommer jo mye forskjellig, for å si det mildt, men denne her MÅ jo være egna til å heve stemninga di noen hakk:
Gjest Siklerotte Skrevet 25. mars 2013 #9 Skrevet 25. mars 2013 Jeg var kvalmende glad for litt siden, men nå slenger jeg meg på listen din og tenker at det er en drittmandag her også. Foreldre har altfor stor påvirkning på humøret.
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #10 Skrevet 25. mars 2013 Jeg var kvalmende glad for litt siden, men nå slenger jeg meg på listen din og tenker at det er en drittmandag her også. Foreldre har altfor stor påvirkning på humøret. Foreldre kan virkelig gjøre sitt, ja. Hva har de gjort nå?
lilja70 Skrevet 25. mars 2013 #11 Skrevet 25. mars 2013 Jeg rydder og kaster i førti år gammelt rot. Gi meg styrke! PS: magnesium - ufarlig mot søvnløshet. Tas et kvarter før du legger deg, etter en halvtime avtar virkninga, så du må ikke legge deg på damemåten altså. (Skal bare sette på ei maskin, hive på en trommel, legge sammen noen klær og gjøre klar skolematen til i morra-måten)
Gjest Siklerotte Skrevet 25. mars 2013 #12 Skrevet 25. mars 2013 Jeg var kvalmende glad for litt siden, men nå slenger jeg meg på listen din og tenker at det er en drittmandag her også. Foreldre har altfor stor påvirkning på humøret. Foreldre kan virkelig gjøre sitt, ja. Hva har de gjort nå? Den ene verre enn den andre. Først drittpappa som ringer og kjefter på meg for at han ikke har gjort sin egen jobb riktig (det er et mareritt å jobbe med sin egen far). Og når han er ferdig med det, har han også andre ting å si til meg, ikke av den hyggelige sorten, og jeg orker ikke å høre på mas om alt som ikke lever opp til andres forventninger så lenge de lever opp til mine. Og attpåtil fikk jeg en påskemelding fra den andre delen av meg, og jeg lurer på om det var et samarbeid mellom dem. En ringer og får meg til å grine, rett etterpå kommer en påskemelding som skal fylle meg med varme følelser for den andre. Kunne ha funket hvis jeg ikke hadde vært så paranoid. Men nå er ting bra igjen. Jeg har jogget lenge., spist love hearts med masse fine ord om meg og det er rent jentehus og jenteaktiviteter i en uke før jeg skal til varmen. Ekte ligge på stranden varme.
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #13 Skrevet 25. mars 2013 Jeg var kvalmende glad for litt siden, men nå slenger jeg meg på listen din og tenker at det er en drittmandag her også. Foreldre har altfor stor påvirkning på humøret. Foreldre kan virkelig gjøre sitt, ja. Hva har de gjort nå? Den ene verre enn den andre. Først drittpappa som ringer og kjefter på meg for at han ikke har gjort sin egen jobb riktig (det er et mareritt å jobbe med sin egen far). Og når han er ferdig med det, har han også andre ting å si til meg, ikke av den hyggelige sorten, og jeg orker ikke å høre på mas om alt som ikke lever opp til andres forventninger så lenge de lever opp til mine. Og attpåtil fikk jeg en påskemelding fra den andre delen av meg, og jeg lurer på om det var et samarbeid mellom dem. En ringer og får meg til å grine, rett etterpå kommer en påskemelding som skal fylle meg med varme følelser for den andre. Kunne ha funket hvis jeg ikke hadde vært så paranoid. Men nå er ting bra igjen. Jeg har jogget lenge., spist love hearts med masse fine ord om meg og det er rent jentehus og jenteaktiviteter i en uke før jeg skal til varmen. Ekte ligge på stranden varme. Argh, hva kan jeg si... Sender deg en stor klem!
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #14 Skrevet 25. mars 2013 Jeg rydder og kaster i førti år gammelt rot. Gi meg styrke! PS: magnesium - ufarlig mot søvnløshet. Tas et kvarter før du legger deg, etter en halvtime avtar virkninga, så du må ikke legge deg på damemåten altså. (Skal bare sette på ei maskin, hive på en trommel, legge sammen noen klær og gjøre klar skolematen til i morra-måten) Førti år er mye rot...Ellers lurer jeg på hva egentlig du har på profilbildet ditt? En død katt på et instrumentpanel er det nærmeste jeg kommer hittil.
Gjest amandine Skrevet 25. mars 2013 #15 Skrevet 25. mars 2013 Ja, jeg er vel en DM fan. Første gang jeg hørte dem var på Sky Channel på 80-tallet med sangen "Master and Servant" og falt pladask! De fleste elektronikainspirerte band har sett til DM som inspirasjon. De har hatt stabil popularitet i snart 30 år. DET er lenge og kanskje ett tegn på at de er inne på noe. Noe er litt for lavmælt og langdrygt etter min smak på DM skivene. De har jo blitt eldre som alle andre, men de flesker jaggu til når de virkelig vil. Elsker gamle schlägers som f.eks "Never let me down again". Var konserten med Zeromancer bra?!? Det er også et spennende band! Å nå minnet du meg på konserten i fjor! Ah jeg var høy på livet i dagesvis! Og fremdeles småforelsket i Dave Gahan
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #16 Skrevet 25. mars 2013 Å nå minnet du meg på konserten i fjor! Ah jeg var høy på livet i dagesvis! Og fremdeles småforelsket i Dave Gahan Sånn skal det være - man skal være høy og fjortisforelska i evigheter etterpå, da har det vært en bra konsert.
lilja70 Skrevet 25. mars 2013 #17 Skrevet 25. mars 2013 Jeg rydder og kaster i førti år gammelt rot. Gi meg styrke! PS: magnesium - ufarlig mot søvnløshet. Tas et kvarter før du legger deg, etter en halvtime avtar virkninga, så du må ikke legge deg på damemåten altså. (Skal bare sette på ei maskin, hive på en trommel, legge sammen noen klær og gjøre klar skolematen til i morra-måten) Førti år er mye rot...Ellers lurer jeg på hva egentlig du har på profilbildet ditt? En død katt på et instrumentpanel er det nærmeste jeg kommer hittil. Jeg er en pus vet du. -Ikke død. Ikke riktig ennå. Men jeg kjenner meg ikke helt bra...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #18 Skrevet 25. mars 2013 Nå spiller jeg hele favorittlista på youtube og da kommer jo mye forskjellig, for å si det mildt, men denne her MÅ jo være egna til å heve stemninga di noen hakk: Takk og takk! Passet veldig bra i dag ja.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #19 Skrevet 25. mars 2013 Jeg var kvalmende glad for litt siden, men nå slenger jeg meg på listen din og tenker at det er en drittmandag her også. Foreldre har altfor stor påvirkning på humøret. Så enig så enig Siklerotte!!! Det var også en av grunnene til at jeg lå og glodde i natt.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #20 Skrevet 25. mars 2013 Jeg rydder og kaster i førti år gammelt rot. Gi meg styrke! PS: magnesium - ufarlig mot søvnløshet. Tas et kvarter før du legger deg, etter en halvtime avtar virkninga, så du må ikke legge deg på damemåten altså. (Skal bare sette på ei maskin, hive på en trommel, legge sammen noen klær og gjøre klar skolematen til i morra-måten) Takker for tips, men redd hardere skyts kreves. Hjelper litt når jeg husker allergimedisinene mine. Ellers har jeg lagt inn en halvtime i planen når jeg legger meg fordi jeg ikke greier stoppe damemåten. Dvs at jeg "legger" meg kl 22, og legger meg kl 22.30. Førti år gammalt skrot håper jeg inneholder MYE og MANGE verdier så du får uttelling for innsatsen?!?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #21 Skrevet 25. mars 2013 Dave Gahan er det ingen sak å være småforelsket i nei...
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2013 #22 Skrevet 25. mars 2013 Dave Gahan er det ingen sak å være småforelsket i nei... I det hele tatt en del vokalister jeg ikke hadde skreket nei til...
lilja70 Skrevet 25. mars 2013 #23 Skrevet 25. mars 2013 Jeg rydder og kaster i førti år gammelt rot. Gi meg styrke! PS: magnesium - ufarlig mot søvnløshet. Tas et kvarter før du legger deg, etter en halvtime avtar virkninga, så du må ikke legge deg på damemåten altså. (Skal bare sette på ei maskin, hive på en trommel, legge sammen noen klær og gjøre klar skolematen til i morra-måten) Takker for tips, men redd hardere skyts kreves. Hjelper litt når jeg husker allergimedisinene mine. Ellers har jeg lagt inn en halvtime i planen når jeg legger meg fordi jeg ikke greier stoppe damemåten. Dvs at jeg "legger" meg kl 22, og legger meg kl 22.30. Førti år gammalt skrot håper jeg inneholder MYE og MANGE verdier så du får uttelling for innsatsen?!? Hardere skyts... OK; hvor mange allergipiller har du? Veldig lite verdier. Omtrent som nåler og høystakker, du vet. :-/
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #24 Skrevet 25. mars 2013 Jeg rydder og kaster i førti år gammelt rot. Gi meg styrke! PS: magnesium - ufarlig mot søvnløshet. Tas et kvarter før du legger deg, etter en halvtime avtar virkninga, så du må ikke legge deg på damemåten altså. (Skal bare sette på ei maskin, hive på en trommel, legge sammen noen klær og gjøre klar skolematen til i morra-måten) Takker for tips, men redd hardere skyts kreves. Hjelper litt når jeg husker allergimedisinene mine. Ellers har jeg lagt inn en halvtime i planen når jeg legger meg fordi jeg ikke greier stoppe damemåten. Dvs at jeg "legger" meg kl 22, og legger meg kl 22.30. Førti år gammalt skrot håper jeg inneholder MYE og MANGE verdier så du får uttelling for innsatsen?!? Hardere skyts... OK; hvor mange allergipiller har du? Veldig lite verdier. Omtrent som nåler og høystakker, du vet. :-/ Joa, har så jeg greier meg ;o) Ellers syns jeg synd på deg, men misunner deg litt følelsen når du blir ferdig med ryddingen da. Den er verdt både beina på bordet, en skål og rett og slett masse godteri!
ms.Pond Skrevet 25. mars 2013 #25 Skrevet 25. mars 2013 Her skulle jeg ønske jeg hadde kommet inn i diskusjonen litt før! Men, for å oppsummere meg: Jeg elsker DM Jeg digger Dave Gahan, etter en konsert i 2002, og ikke minst etter quarten i 2007. Løøøøøøøv! Jeg har hatt en bra mandag, så skal ikke klage. Masse symp til dere som har det tungt! Jeg har fått en meget dårlig nyhet i dag, men jeg nekter å tenke noe på det før etter påske, for jeg har bestemt meg veldig hardt for at dette skal være en koselig ferie. Støtter forslaget om musikk til helbredelse og utfoldelse av frustrasjon. Kan jeg anbefale en av de nyere til DM - This pain that I'm used to? Den bruker å gjøre nytta for meg. Eller i verre fall Chop Suey eller Radio/Video av SOAD, hvis man skal ha det litt hardere. Metallica anbefales også. Når jeg har fått brølt fra meg litt bruker jeg å roe det hele ned med litt flytende musikk a la enigma, enya osv, og så svever jeg stille gjennom ettermiddagen på en liten rosa sky og ser ut som om jeg har dyttet i meg en pakke valium. Perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå