Raych Skrevet 24. mars 2013 #26 Skrevet 24. mars 2013 Jeg har vært her til og fra siden 2002, og mener at det ikke var slik da. Husker ikke engang om anonymsiden eksisterte da, men i alle fall var de fleste temaer og diskusjoner inne på skravlesiden den gang. Synes det var koseligere stemning i starten enn det er nå. Likevel er det mange tema og diskusjoner som har gått igjen mange, mange ganger
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #27 Skrevet 25. mars 2013 Har vært her siden 2005 og det er ikke verre nå syns jeg. Anonymforumet fantes ikke da men du kunne være anonym på de fleste forum. Det var mange heftige krangler og diskusjoner med masse personangrep og hets den gangen og. Anonym poster: da78feee5bbf1ee3acf2d641d86d0a07
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #28 Skrevet 25. mars 2013 Har vært her siden 2005 og det er ikke verre nå syns jeg. Anonymforumet fantes ikke da men du kunne være anonym på de fleste forum. Det var mange heftige krangler og diskusjoner med masse personangrep og hets den gangen og. Anonym poster: da78feee5bbf1ee3acf2d641d86d0a07 Glemte en ting, det var heller ingen moderering her inne så alt fikk stå. Anonym poster: da78feee5bbf1ee3acf2d641d86d0a07
Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 25. mars 2013 #29 Skrevet 25. mars 2013 Nå tåler jeg kanskje mer enn dere over her, men jeg synes ikke det er så ille når folk sier hva de mener på en litt brutal måte. Såpass sikker er jeg på meg selv og mine ferdigheter som mor. Jeg har faktisk hengt her on/off siden.. 2006, og de som sier det har blitt verre med tiden har nok ammetåke. Folk har aldri lagt to fingre imellom når det gjelder egne meninger vs. andres. Om noen kaller meg hysterisk fordi jeg ammet et av barna til hun var seksten måneder, eller at jeg ikke burde hatt barn fordi jeg er feminist så er det helt greit.
Gjest Antarctica Skrevet 25. mars 2013 #30 Skrevet 25. mars 2013 Nå tåler jeg kanskje mer enn dere over her, men jeg synes ikke det er så ille når folk sier hva de mener på en litt brutal måte. Såpass sikker er jeg på meg selv og mine ferdigheter som mor. Jeg har faktisk hengt her on/off siden.. 2006, og de som sier det har blitt verre med tiden har nok ammetåke. Folk har aldri lagt to fingre imellom når det gjelder egne meninger vs. andres. Om noen kaller meg hysterisk fordi jeg ammet et av barna til hun var seksten måneder, eller at jeg ikke burde hatt barn fordi jeg er feminist så er det helt greit. Jeg er vel som deg og tåler det meste, men har du som meg observert at det er blitt mer polarisert? Syns for 6-7 år siden at de fleste ville være gode mødre, bevares, men de syntes også det var greit å være gode NOK. Jeg var jo the odd one out som ikke syntes babyer trenger sukker, og som mente at man kan oppdra barn uten å "smikke" på hånda. Da var jeg hysterisk, altså. Helt crazy. Mens nå er jeg jo i ferd med å bli en slappfisk som ikke har skjønt at helseteppe på vogna = mord. Mine meninger er uforandra, mht barneoppdragelse, men det er som om at rundt meg har holdninger endra seg. Barnehagen er blitt en eksponent for slemme foreldres egoistiske selvrealisering, og svangerskapet handler ikke lenger om å være ei frisk kvinne, men om å være en verdig beholder for Vår Hellige Førstefødte.
Catlady Skrevet 25. mars 2013 #31 Skrevet 25. mars 2013 Nå tåler jeg kanskje mer enn dere over her, men jeg synes ikke det er så ille når folk sier hva de mener på en litt brutal måte. Såpass sikker er jeg på meg selv og mine ferdigheter som mor. Jeg har faktisk hengt her on/off siden.. 2006, og de som sier det har blitt verre med tiden har nok ammetåke. Folk har aldri lagt to fingre imellom når det gjelder egne meninger vs. andres. Om noen kaller meg hysterisk fordi jeg ammet et av barna til hun var seksten måneder, eller at jeg ikke burde hatt barn fordi jeg er feminist så er det helt greit. Jeg er vel som deg og tåler det meste, men har du som meg observert at det er blitt mer polarisert? Syns for 6-7 år siden at de fleste ville være gode mødre, bevares, men de syntes også det var greit å være gode NOK. Jeg var jo the odd one out som ikke syntes babyer trenger sukker, og som mente at man kan oppdra barn uten å "smikke" på hånda. Da var jeg hysterisk, altså. Helt crazy. Mens nå er jeg jo i ferd med å bli en slappfisk som ikke har skjønt at helseteppe på vogna = mord. Mine meninger er uforandra, mht barneoppdragelse, men det er som om at rundt meg har holdninger endra seg. Barnehagen er blitt en eksponent for slemme foreldres egoistiske selvrealisering, og svangerskapet handler ikke lenger om å være ei frisk kvinne, men om å være en verdig beholder for Vår Hellige Førstefødte. Jeg synes du har en herlig, skarp,kjapp,lakonisk og vittig tunge. Humrer så godt av dine innlegg noen ganger
Gjest Antarctica Skrevet 25. mars 2013 #32 Skrevet 25. mars 2013 Hyggelig det, Catzy, og hyggelig at du er så lenge oppe om kvella!
Catlady Skrevet 25. mars 2013 #33 Skrevet 25. mars 2013 Hyggelig det, Catzy, og hyggelig at du er så lenge oppe om kvella! Hehe ... Sitter her å trykker så stille jeg kan på tastene, for nå har veslegutt endelig sovnet, så da kanskje det blir et par timer søvn på mor også nattinatt
Gjest Antarctica Skrevet 25. mars 2013 #34 Skrevet 25. mars 2013 Hyggelig det, Catzy, og hyggelig at du er så lenge oppe om kvella! Hehe ... Sitter her å trykker så stille jeg kan på tastene, for nå har veslegutt endelig sovnet, så da kanskje det blir et par timer søvn på mor også nattinatt Nettbrett, jenta mi, det er lydløst. Sov godt, og PURRRRRR....
Iiiiik Skrevet 25. mars 2013 #35 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har vært her til og fra siden 2004 og har i hovedsak funnet et underforum med færre brukere og høyere saklighetsnivå. Når det generelle inntrykket blir for ille, tar jeg en lang pause. DiB er vel som russetida og nordmenn i Syden. Anonymisert og utenfor fare for å bli observert av nabokjerringa er det mange som viser ukjente sider av seg selv. De fleste har vel egenskaper de legger lokk på av hensyn til andre.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2013 #36 Skrevet 25. mars 2013 Har vært her siden 2009 og syns at det har vært like sprøtt her inne hele tiden. Men jeg liker det jo på en måte. Er jo her enda og går inn her daglig for å lese. Mange ting irriterer meg her inne, men mange ting er morsomme og. Etterhvert lærer du kanskje å unngå de diskusjonene som du vet du blir å irritere deg over. Anonym poster: b9e8637e0d7b746be268cd9a04ceb31b
*SommerFrisk* Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #37 Skrevet 25. mars 2013 Nå tåler jeg kanskje mer enn dere over her, men jeg synes ikke det er så ille når folk sier hva de mener på en litt brutal måte. Såpass sikker er jeg på meg selv og mine ferdigheter som mor. Jeg har faktisk hengt her on/off siden.. 2006, og de som sier det har blitt verre med tiden har nok ammetåke. Folk har aldri lagt to fingre imellom når det gjelder egne meninger vs. andres. Om noen kaller meg hysterisk fordi jeg ammet et av barna til hun var seksten måneder, eller at jeg ikke burde hatt barn fordi jeg er feminist så er det helt greit. Jeg tror nok ikke det handler så mye om at de som oppfører seg her inne, ikke er trygge på seg selv, eller blir utrygge når andre rakker ned på ens metoder. Det er _måten_ det gjøres på. Altså tåler de fleste å være uenige, men det må gå an å være en teskje høfflige? Jeg forstår helt fint og har ingen problemer med at mange velger andre ting enn meg, det gjør ingenting, men når vi da møtes til debatt rundt oppdragelse eller hva det måtte gjelde, så blir det så utrolig dumt og useriøst at folk slenger så mye dritt som de gjør, og diskuterer på et helt sykt nivå. Drar ting ut av sammenheng og virir og vrenger på alt som blir sagt. Jeg er mer enn nok trygg på meg selv, og det trur jeg at de aller fleste her inne er, _heldigvis_!
PintSizedDictator Skrevet 25. mars 2013 #38 Skrevet 25. mars 2013 Har vært her siden 07 men det er først nå at jeg er aktiv. Galskapen kjenner ingen grenser her inne. Det er mye man skal lese før øynene triller ut. Jeg har ledd, grått, fnist, rast og alt imellom. En følelsesmessig berg og dalbane, og jeg ville ikke vært turen foruten. Personhets har det vært hele tiden desverre. Det var mennesker som ble mobbet ut herifra den gang da også. Det er trist og forkastelig og jeg godter meg like mye når de kommer tilbake og viser at de -ikke- lar seg knekke. Overvekten av fine mennesker her inne overskygger de sørgelige sjelene så til de grader. Så da er det ikke så ille alikavel.
Irene Adler Skrevet 25. mars 2013 #39 Skrevet 25. mars 2013 Det er blitt sånn at hver gang jeg ser en kvinne med barnevogn, så tenker jeg "Lurer på hvilken DiB-personlighet DU er og hva du lirer av deg eller Hun der er en typisk DiB dame" En av grunnene til økt frekkhet kan være at publikum er større. Om du googler ordene baby, spebarn, gravid og et tilfeldig annet ord, så er det første 20 treffene nesten uten unntak til et mammaforum, særlig anonym på DiB. Mammaforumene kommer opp som treff om du googler andre ting som ikke har med barsel å gjøre, men da er de litt lenger ned på lista.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2013 #40 Skrevet 26. mars 2013 Ja, det har vært omtrent på samme måten, og det har bestandig vært "nykommere" som har klaget på det også. Anonym poster: d39ddd4471ed6e10f84dbb2fab49c594
Edelweis Skrevet 26. mars 2013 #41 Skrevet 26. mars 2013 jeg synes det ble værre etter at anonym forumet kom. har vært her siden 2006. før fikk de bitche på krangle, men vi gikk ikke dit for å spørre. dit gikk de for å provosere og krangle.
klg,2 boys now:) Skrevet 26. mars 2013 #42 Skrevet 26. mars 2013 Når startet dette forumet?jeg har vært her av og på siden 2005.var jo ikke eget anonym forum før da,var skravla før d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå