*SommerFrisk* Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Har det alltid vært så mange bedrevitere her inne? Har det alltid vært så mange tåpelige diskusjoner og irritasjoner over hvor dumme enkelte foreldre er? Har det alltid krydd av disse som må uttrykke sitt hat for andres stil eller interesse? Og har det alltid vært en hyllest til janteloven her inne? Har man lite sex i et forhold, er det kjerringas skyld. Har man ikke sex kjapt nok etter fødsel er man syk i hodet og det er ikke rart mannen din er utro, uansett om man hadde totalruptur eller lå dausjuk i mange mnder. Har man grått og hvitt, har man det upersonlig og ukoselig, det er greit og si. Har man litt av hvert, er det koselig og ingen får kritisere dem. Har man barn i hoppestol eller i en gåstol i 10 minutt så mishandler man jo nermest ungene sine, og gir man dem lørdagsgodt og ikke tørkede aprikoser så ber man om barn med fedmeproblemer? *Jeg har aldri noen sinne i virkeligheten møtt så mange rare folk som det er her inne. Jeg kan ikke fatte at virkeligheten er SÅ anderledes enn dette. Og om det er virkelig, at den er så anderledes, så lurer jeg på hv slags mennesker som befinner seg her inne. Har det alltid vært slik? Det er en haug med fantastiske kvinner her inne også, som virker til å ha et fornuftig syn og fine holdninger til forskjellige ting! -Men fy fader så mange skrullinger som gnomer rundt her inne også. Sånn, skyt huet av meg.
Gjest Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Hehe har vært her siden 2007 og JA.... Men selv synes jeg dette blir værre og værre med årene.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Det samme har jeg tenkt de siste ukene også.. Anonym poster: b1daa69405cf87a58d055309bda2bee7
*SommerFrisk* Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2013 Hehe har vært her siden 2007 og JA.... Men selv synes jeg dette blir værre og værre med årene. Okei. Jeg synes bare det er helt vilt. Folk snakker så stygt til hverandre her inne, spesielt anonyme har jeg fått inntrykk av. Snakker man slik til folk i virkeligheten, eller er man et bittert menneske som lar det gå ut over alle her inne? Enkelte dager virker det iallefall sånn!
Smyril Line Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 (endret) Mulig det er fordi jeg er her mer nå enn jeg har vært tidligere, er mer aktiv, men jeg synes det har blitt verre og verre siden 07 ja. Innbiller meg at det før var flere innslag av klin sprø nickbrukere, men som det mest var moro med, mens det nå er mer anonym edder og galle. Endret 24. mars 2013 av Smyril Line
Gjest Skrevet 24. mars 2013 #6 Skrevet 24. mars 2013 (endret) Kan jammen lure om det finnes så stygge mennesker i virkligheten og tydeligvis ja. Håper barna mine er bedre oppdratt og ALDRI svarer andre slikt :/ Endret 24. mars 2013 av Gjest
wanda71 Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Har vært her siden 2008 og jeg synes det alltid har vært sånn som du beskriver. Er vel noe med at folk blir noe store i både sine gjærninger og i kjeften når de sitter på nett og kommer med mye "eventyr".
*SommerFrisk* Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2013 syns det er merkelig når noen kaller barn for slanke eller tykke. Det hører ingen sted hjemme,,,, det sier vel kanskje litt om utviklingen blant norges befolkning. Jeg er skremt! ALtså, når noen skriver et innlegg om at de ble misbrukt, så kan enkelte henge seg opp i en kommafeil, og kritisere "HI" for det, enn å faktisk gi råd eller holde kjeft! -Lurer på om de hadde turt i virkeligheten...................
*SommerFrisk* Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2013 Har vært her siden 2008 og jeg synes det alltid har vært sånn som du beskriver. Er vel noe med at folk blir noe store i både sine gjærninger og i kjeften når de sitter på nett og kommer med mye "eventyr". Ja men jeg forstår det ikke.... ? Hvorfor sårer man noen med vilje? Selvom man ikke er slik som person eller ville gjort noe lignende i virkeligheten...hvorfor sparker man en som ligger nede, hvis man ikke er sånn? Veldig mange ganger jeg tenker at det er jævlig mye sandkassementalitet her inne!
Gjest Antarctica Skrevet 24. mars 2013 #10 Skrevet 24. mars 2013 Polariseringen i "hva man MÅ gjøre /være for å kunne være mor"-debatten er blitt mer og mer merkelig, det kan jeg skrive under på. Har vært av og siden 2006. Den gangen var det ingen som seriøst kunne finne på å si "sånne egoister som deg burde ikke ha barn" når ei kvinne innrømme å ha spist et stykke kjøttpålegg i graviditeten. Eller prøve å få nettstedet til å spore folks IP-adresser for å "melde dem til barnevernet" som noen sier, hvis en mor gjør noe man syns er dårlig gjort
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 24. mars 2013 #11 Skrevet 24. mars 2013 Har vært her siden begynnelsen av 2007, og synes det har blitt verre. Husker første gang jeg tittet inn her, da var det ett eviglangt innlegg om at unge mødre uten bil burde ikke få barn. Husker jeg ble helt sjokkert over hva folk kunne få seg til å si, men nå er det blitt helt normalt, :s
Gjest Skrevet 24. mars 2013 #13 Skrevet 24. mars 2013 (endret) Har vært her siden 2008 og jeg synes det alltid har vært sånn som du beskriver. Er vel noe med at folk blir noe store i både sine gjærninger og i kjeften når de sitter på nett og kommer med mye "eventyr". Ja men jeg forstår det ikke.... ? Hvorfor sårer man noen med vilje? Selvom man ikke er slik som person eller ville gjort noe lignende i virkeligheten...hvorfor sparker man en som ligger nede, hvis man ikke er sånn? Veldig mange ganger jeg tenker at det er jævlig mye sandkassementalitet her inne! Er nok mange bitre sjeler her inne som lar sin frustrasjon gå utover andre. Og særlig personhets... Skremmende!! Endret 24. mars 2013 av Gjest
Von Hertelhofen Skrevet 24. mars 2013 #14 Skrevet 24. mars 2013 Du har et poeng, men samtidig så er jo det litt av sjarmen med å henge her inne. Her er Det ingen som pakker inn sannheten eller går rundt grøten, her får du ærlige og ekte meninger! I det virkelige livet må en jo hele tiden passe på å ikke tråkke andre på tærne. Her kan alle si akkurat hva de mener, også de som har "forbudte" meninger, som ikke kan få de ut andre steder. Men jeg skulle ønske folk kunne ha litt bedre manerer her, drittslenging hører ikke til her!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #15 Skrevet 24. mars 2013 Vært her av og på siden 2004, og det var faktisk ikke så gale da. Det var et mer støttende forum. Ikke over-søtt, men folk oppførte seg mye bedre. Anonym poster: be537d8d851e630fc33ae1c3ea5dac66
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2013 #16 Skrevet 24. mars 2013 Den gangen var det ingen som seriøst kunne finne på å si "sånne egoister som deg burde ikke ha barn" når ei kvinne innrømme å ha spist et stykke kjøttpålegg i graviditeten. Joda. Jeg gjorde det med glede da også.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #17 Skrevet 24. mars 2013 Jeg hat vært her, av og på, siden starten. Det var ikke slik i begynnelsen, men etter noen år skjedde det en endring. Kanskje i takt med at samfunnet endret seg? Men det har alltid vært mange raringer her inne Anonym poster: f99425555a1ff10c135d85d3db6e4de5
Gjest Antarctica Skrevet 24. mars 2013 #18 Skrevet 24. mars 2013 Har vært her siden begynnelsen av 2007, og synes det har blitt verre. Husker første gang jeg tittet inn her, da var det ett eviglangt innlegg om at unge mødre uten bil burde ikke få barn. Husker jeg ble helt sjokkert over hva folk kunne få seg til å si, men nå er det blitt helt normalt, :s Og at man ikke kan drikke alkohol når barna sover, ikke kan ha en unge sittende i bilstol mens man løper inn i butikken i 5 minutter, at man ikke kan ha ungen i barnehagen hvis et søsken er syk og derfor er hjemme, at barnehage generelt er dårlig gjort, at man ikke kan dusje sammen med barna, tusen sånne "nye" forbud.... Å være mor er den nye religionen og man må ikke bryte de Ti Bud. Eller, Hundre Bud.
Gjest Antarctica Skrevet 24. mars 2013 #19 Skrevet 24. mars 2013 Den gangen var det ingen som seriøst kunne finne på å si "sånne egoister som deg burde ikke ha barn" når ei kvinne innrømme å ha spist et stykke kjøttpålegg i graviditeten. Joda. Jeg gjorde det med glede da også. Vakke gift i servelaten da!
*SommerFrisk* Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #20 Skrevet 24. mars 2013 Du har et poeng, men samtidig så er jo det litt av sjarmen med å henge her inne. Her er Det ingen som pakker inn sannheten eller går rundt grøten, her får du ærlige og ekte meninger! I det virkelige livet må en jo hele tiden passe på å ikke tråkke andre på tærne. Her kan alle si akkurat hva de mener, også de som har "forbudte" meninger, som ikke kan få de ut andre steder. Men jeg skulle ønske folk kunne ha litt bedre manerer her, drittslenging hører ikke til her! Det er helt OK å gi ærlige tilbakemeldinger, når noe f.eks spør om de burde møte en mann i hemmelighet når deres ektemann sitter hjemme med barna. Der ville ikke jeg heller gått rundt grøten. Men veien derfra til å begynne "person"angrep mot folk som betror at de har blitt misbrukt eller lignende, syns jeg er lang, og drøy. Jeg blir helt sjokkert over folk her inne. Jeg syns også det er gøy å lese mange rare tråder her inne, og kan godt være krass i tilbakemeldingene. Men jeg ville aldri uttalt at noen ikke fortjente barn med mindre de forteller at de mishandler barna sine (da mener jeg ikke om de tar hull i ørene på barna sine), eller at de lar ungene bade i vannet når det holder 2 kuldegrader. Først da ville jeg sagt noe så stygt. - Men at det har blitt så lett å si noe så stygt, er way beyond min fatteevne
LoveDove Skrevet 24. mars 2013 #21 Skrevet 24. mars 2013 Hehe har vært her siden 2007 og JA.... Men selv synes jeg dette blir værre og værre med årene. Signerer på alle punkter.
håperpåvinterbarn Skrevet 24. mars 2013 #22 Skrevet 24. mars 2013 Tar ting her inne med en stooooor klype salt. Om jeg skulle fulgt alle disse hysteriske reglene så hadde jeg blitt en mye dårligere mor enn jeg faktisk er. Har ikke hengt her inne så lenge, men lenge nok til å skjønne at man må lære seg å overse mye her inne. Det som funker er å ikke gå inn på tråder som åpenbart skal få frem "hvis du ikke gjør dette/gjør dette er du en grusom mor som bør sende ungene dine fra deg". Verden er ikke så svart/hvit at man kan servere slike absolutter.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #23 Skrevet 24. mars 2013 Har vært innom siden 2008. Har vært akkurat sånn her i alle år. Dere som sier det har blitt verre: Var ikke akkurat bedre her da Yppert var her inne ;-) Anonym poster: 6181dc8581f678e89c2157cfc03064a5
wanda71 Skrevet 24. mars 2013 #24 Skrevet 24. mars 2013 Har vært her siden 2008 og jeg synes det alltid har vært sånn som du beskriver. Er vel noe med at folk blir noe store i både sine gjærninger og i kjeften når de sitter på nett og kommer med mye "eventyr". Ja men jeg forstår det ikke.... ? Hvorfor sårer man noen med vilje? Selvom man ikke er slik som person eller ville gjort noe lignende i virkeligheten...hvorfor sparker man en som ligger nede, hvis man ikke er sånn? Veldig mange ganger jeg tenker at det er jævlig mye sandkassementalitet her inne! For noen så er det å gjøre andre små en måte for å føle seg stor selv. Ser det gang på gang her inne. Tror ikke en person som har bra selvtillitt og er fornøyd med seg og sitt, rakker ned på andre.
HunMedDeBlå Skrevet 24. mars 2013 #25 Skrevet 24. mars 2013 Jeg fant bim/dib i 07 og ingenting har forandret seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå