Gå til innhold

Hva er det som skjer med øynebrynene til folk!!!!?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tar jo helt av. Tatovering og tegning av bryn! Ser jo helt villt ut!!!

Anonym poster: 5187f544827690897df051b256309bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link? Mener du litt sånn kraftige, firkantede bryn, selv om helt lys? Tror jeg har sett tendensen..

Anonym poster: 4c7c0e90463872e2cef9b9d5f244ad85

Skrevet

Skjønner hva du mener, ser ikke bra ut!

Skrevet

Sier meg enig..veldig mange har ikke naturlige bryn som passer deres ansikt , og veldig mange ,kanskje spesielt unge jenter jeg har lagt merke til da, skal ha like bryn, og da ser det veldig feil ut. I tillegg er de altfor mørke. Ser bare veldig merkelig ut :P

Skrevet

Wow, for dette var jo nytt. Har sett denne utingen i flere år, både nordpå og sørpå...

Takke meg til naturlige øyebryn, som er pent nappet/stelt. Selv farger jeg siden jeg har såpass lyse øyebryn, men ikke kullsvarte.

Skrevet

I den siste tiden er det blitt in med mer buskete bryn. Det ser veldig uheldig ut, for ikke aa nevne aldrende ut, med smale, overnappede bryn.

Mange som angrer paa dette etterhvert.

Anonym poster: 0de9ebab9a4ff2e53694705056f9b3c1

Skrevet

Tatovere seg i ansiktet - auuuu!!! Heller ikke bra å se ut som Groucho Marx ;)

Jeg går til verdens søteste irakiske dame og får brynene nappet med tråder. Helt storveis! Det gjør ikke vondt, varer lenge og resultatet ser naturlig ut. Anbefaler napping med tråder på det varmeste!

Gjest Antarctica
Skrevet

Ble fascinert av en ung, pen jente på trikken i går. Beige ansiktssminke, selv leppene var beige med litt gloss. Bare øynene har noe som helst farge og den fargen er svart: tykk, skrå eyeliner som på Kleopatra, og spermie-øyenbryn som ikke består av et eneste hår, bare tatovering eller sminke.

Men da jeg var på hennes alder så jeg ikke ut i måneskinn, heller. Høyt hår og rosa gloss.... Grøss og gru.

Skrevet

Ble fascinert av en ung, pen jente på trikken i går. Beige ansiktssminke, selv leppene var beige med litt gloss. Bare øynene har noe som helst farge og den fargen er svart: tykk, skrå eyeliner som på Kleopatra, og spermie-øyenbryn som ikke består av et eneste hår, bare tatovering eller sminke.

Men da jeg var på hennes alder så jeg ikke ut i måneskinn, heller. Høyt hår og rosa gloss.... Grøss og gru.

Spermie-øyenbryn!? ha ha ha nå datt jeg av stolen!

Pashla, jeg er nysgjerrig på deg, jeg trur vi må drikke sammen! - På kvelden imens barna sover, der vi drikker, i rommet ved siden av, etter at vi har vært å tatt hull iørene på dem og kjøpt hoppestoler og det som værre er!

Skrevet

Pashla, jeg er nysgjerrig på deg, jeg trur vi må drikke sammen! - På kvelden imens barna sover, der vi drikker, i rommet ved siden av, etter at vi har vært å tatt hull iørene på dem og kjøpt hoppestoler og det som værre er!

... også må dere bære dem i babybjørn og gi dem babymat på glass ;)
Skrevet (endret)

... også må dere bære dem i babybjørn og gi dem babymat på glass ;)

Ja spesiellt middag på glass! Også må vi jo ikke glemme å ALDRI bruke våtservietter, vi må huske å kjøpe inn slike "boa"skjef, og tørke ungene med lette fjær mellom beina!-herregud de kan jo få en prikk! :o

Endret av *SommerFrisk*
Gjest Antarctica
Skrevet

Vi skal rave rundt i fylla med ungene i babybjørn, mens vi napper øyebryna til hverandre! Yayyyy!

Gjest Antarctica
Skrevet

NB, barnerumper vaskes i økologisk grønn te og smøres med hoppefett fra mongolske ponnier.

Skrevet

NB, barnerumper vaskes i økologisk grønn te og smøres med hoppefett fra mongolske ponnier.

HA HAHA ! Du RØRER ikke mine bryn!-De er perfekte nå, etter at jeg endelig kvitta meg med spermien for 8 år siden!

Skrevet

HA HAHA ! Du RØRER ikke mine bryn!-De er perfekte nå, etter at jeg endelig kvitta meg med spermien for 8 år siden!

å herregud, jeg sa noe fint om meg selv!! :o

Skrevet

Ei som ser akkurat slik ut bruker å ta buss her jeg bor også! Skvetter like mye hver gang jeg ser henne. Så venninnen her en dag og hun var ikke noe bedre....

Men, men, hvis de er fornøyde selv så..... ;)

Anonym poster: 7dd0e6fee2abb96a49b1945c100c9eea

Skrevet

Ei som ser akkurat slik ut bruker å ta buss her jeg bor også! Skvetter like mye hver gang jeg ser henne. Så venninnen her en dag og hun var ikke noe bedre....

Men, men, hvis de er fornøyde selv så..... wink.png

De skal vel gremmes sånn som oss andre når de som 30-åringer ser ungdomsbildene av seg selv :)

Hilsen ho med rosa øyeskygge, kongeblå mascara og hvit leppestift med skimmer *grøss* ;)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Men, men, hvis de er fornøyde selv så..... wink.png

De skal vel gremmes sånn som oss andre når de som 30-åringer ser ungdomsbildene av seg selv :)

Hilsen ho med rosa øyeskygge, kongeblå mascara og hvit leppestift med skimmer *grøss* ;)

Tror jammen vi var teens (kult, ja?) på samme tid du og jeg? Jeg hadde også rosa øyenskygge, blå mascara og lys,lys, lys rosa leppestift (den het faktisk Charlie nr 20).

Men jeg kom sånn noenlunde fra det takket være mine mørke farger, men min stakkars venninne som er helt ekte blondine såg faktisk ganske syk ut med rødkantede øyner og fargeløse lepper :) men gu' så fine vi syns vi var. Og med puddelrock-permanent selvsagt.

Det var tider det, og så sikker jeg var på at jeg aldri kom til å gremmes over høyvannsbukser og stripete Ball-genser.

Skrevet

Greit nok når unge folk gjør noe så "crazy", verre er det med min mor på snart 40 som ønsker å tatovere sine øyebryn... Grøsser av tanken, og vil fraråde henne om å skryte av at hun er bestemoren til min datter dersom hun tatoverer øyebryn! :S

Hun har veldig fine øyebryn nå, men sier hun er lei av å nappe og farge.

Skrevet

Øøh... Tenkte litt over svaret mitt, var kanskje ikke i mitt smarteste hjørne.

Når man tatoverer øyebryn, varer det for alltid slik som med vanlig tatovering, eller vil fargen kunne bli helt borte en dag?

Gjest Antarctica
Skrevet

Kosmetisk tattoo er visst litt svakere.

Skrevet

Greit nok når unge folk gjør noe så "crazy", verre er det med min mor på snart 40 som ønsker å tatovere sine øyebryn...

Holy crap - nå følte jeg meg gammel! *Grøss* :P

(Hilsen 38 åring som tydeligvis kunne vært mora di, men som føler meg "ung" ;) )

Skrevet

Men det er ikke bare de unge som tar disse øyenbrynene! Jeg trener på elixia i Asker og til og med hun flotte sykkelinstruktøren i førtiårene har tatovert noen skarpkantede bryn. Har sett flere mødre i bhg, i utg pktet svært pene, som plutselig har tatovert fjeset... Og ei på jobben - godt oppi 50-åra...

Anonym poster: 251a9b3b12479dc9e8208cb4d54390f8

Skrevet

Ser komisk ut spør du meg...

Skrevet

En veninne av meg har tatovert øyenbrynene fordi hun hadde lyse og nesten ikke noe øyenbryn i det hele tatt. Det ble kjempe pent. Riktig farge og form til henne. Hun gjorde det hos en som kan dette.

Tattoverte øyenbryn trenger ikke bli fælt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...