Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Jeg har truffet en mann som er i et forhold..:/ Vi har ikke gjort noenting galt ennå,fysisk hvert fall.. Han sier forholdet deres skranter,men han har vanskelig med å avslutte det.Hun har allerede vært utro,så han mener det er greit at han er det.. Jeg prøver å si til han at jeg ikke vil være med på noe så lenge han fremdeles er i det forholdet,jeg mener han må avslutte før han går inn i et nytt et..Men det er vanskelig..Vi snakker endel på tlf og sms, og vi har truffet hverandre et par ganger og bare pratet.. Vet ikke hva jeg vil med dette,må bare lufte tankene mine litt.. Anonym poster: 0d243263975ad60e7b15a2b1f48c64fb
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Den historien har jeg hørt før. Alle menn som kos(ex)er seg på bortebane sier forholdet skranter. Kom å trøst meg bu huuu! Og når han skal bryte ut så oi, svigermor er syk. Lang tid. Oi, ene barne blir mobbet nå, takler ikke en skilsmisse. Bare vent litt til. Oi, der døde svigerfar. Og så er det jul snart.... Etc etc Han er slem. Du er stokk dum! Anonym poster: 26dcc35a20050fd3f338d61c8001ca7c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Han må avslutte forholdet sitt før du går videre med han. Anonym poster: 7fa7b0d857db6ae8599f90c16f36fac5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Den historien har jeg hørt før. Alle menn som kos(ex)er seg på bortebane sier forholdet skranter. Kom å trøst meg bu huuu! Og når han skal bryte ut så oi, svigermor er syk. Lang tid. Oi, ene barne blir mobbet nå, takler ikke en skilsmisse. Bare vent litt til. Oi, der døde svigerfar. Og så er det jul snart.... Etc etc Han er slem. Du er stokk dum! Anonym poster: 26dcc35a20050fd3f338d61c8001ca7c Les innlegget en gang til... Hun er da ikke dum, hun sier jo selv at hun ikke vil være med på noe så lenge han er i et forhold. Står faktisk stor respekt av det etter min mening. Anonym poster: 90cc9024fd844093b21e6406c51c8cea
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 Sies om parforhold: Det som ikke har en vakker start blir sjeldent vakkert. Vær glad du ikke har hatt sex. For din egen integritet.. Ikke gjør det. Om di sier at vi bryter kontakt til du er fri og klar kan du være trygg på at han feier andre damer i stede. Menn kommer over en dame med å ligge med ei annen. Du blir brukt. Og hvorfor er hun andre utro? Tyder på hun ikke har det så supert der hun er da. LØP!!! Anonym poster: a31abaf63c974817e0fe619276aabfad
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #6 Skrevet 24. mars 2013 Sies om parforhold: Det som ikke har en vakker start blir sjeldent vakkert. Vær glad du ikke har hatt sex. For din egen integritet.. Ikke gjør det. Om di sier at vi bryter kontakt til du er fri og klar kan du være trygg på at han feier andre damer i stede. Menn kommer over en dame med å ligge med ei annen. Du blir brukt. Og hvorfor er hun andre utro? Tyder på hun ikke har det så supert der hun er da. LØP!!! Anonym poster: a31abaf63c974817e0fe619276aabfad Ikke sikkert hun er utro da, det kan være det er noe han sier for å få sympatisex. Mange menn lyver så det renner for å få seg et ligg, dessverre. Anonym poster: 9c46fac7990ad96332ba541c7d18e9e8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Jeg har vert den andre damen som har blitt bedratt av mannen. Det er en dame som elsler denne mannen. De har en historie, et liv sammen... det du gjør nå kan være slutten på noe som kan vare.. det er nok utrolig vondt for denne andre kvinnen. Prøv å sette deg inn i hennes situasjon. Vurder deretter.. om det er vert det. Anonym poster: da4293308259819c6b265013a36d7c47
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #8 Skrevet 24. mars 2013 Den historien har jeg hørt før. Alle menn som kos(ex)er seg på bortebane sier forholdet skranter. Kom å trøst meg bu huuu! Og når han skal bryte ut så oi, svigermor er syk. Lang tid. Oi, ene barne blir mobbet nå, takler ikke en skilsmisse. Bare vent litt til. Oi, der døde svigerfar. Og så er det jul snart.... Etc etc Han er slem. Du er stokk dum! Anonym poster: 26dcc35a20050fd3f338d61c8001ca7c Les innlegget en gang til... Hun er da ikke dum, hun sier jo selv at hun ikke vil være med på noe så lenge han er i et forhold. Står faktisk stor respekt av det etter min mening. Anonym poster: 90cc9024fd844093b21e6406c51c8cea Jeg tolker det som at hun har lyst og at det er vanskelig å la være. Anonym poster: 26dcc35a20050fd3f338d61c8001ca7c
Elsker livet Skrevet 24. mars 2013 #9 Skrevet 24. mars 2013 Du må trekke deg unna og heller ta en ny vurdering om han blir singel. Sikkert ikke så lett, men du klarer det nok.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #10 Skrevet 24. mars 2013 Jeg har vert den andre damen som har blitt bedratt av mannen. Det er en dame som elsler denne mannen. De har en historie, et liv sammen... det du gjør nå kan være slutten på noe som kan vare.. det er nok utrolig vondt for denne andre kvinnen. Prøv å sette deg inn i hennes situasjon. Vurder deretter.. om det er vert det. Anonym poster: da4293308259819c6b265013a36d7c47 Det er vel det jeg gjør,siden jeg ikke vil gå videre med han før han evt avslutter..Jeg kan godt ha sex med han nå,for jeg vil virkelig..Men av respekt for henne og forholdet deres velger jeg å la være.. Tusen takk for svar,jeg ventet egentlig på å bli høvlet ned.. Hadde aldri trodd jeg skulle havne i denne situasjonen.. Anonym poster: 0d243263975ad60e7b15a2b1f48c64fb
Gjest Trulte med to små Skrevet 24. mars 2013 #11 Skrevet 24. mars 2013 Hvorfor tror du at han vil være trofast mot deg når han er i et forhold og allerede har vært, og ønsker å være utro igjen? Det lurer jeg på??
Gjest sussie77 Skrevet 24. mars 2013 #12 Skrevet 24. mars 2013 Her tror jeg det lureste er å trekke seg unna. Alle menn som er utro klager over at forholdet skranter, kan jo godt tenkes at det stemmer i mange tilfeller også da, og det er ikke en gang sikkert at han har tenkt til å gå fra henne. Er så typisk. Er jo ikke sikkert at han snakker sant en gang. Det kan man jo ikke vite. Så det lureste er jo å vente til han blir singel, om han blir det. Syntes det er bra gjort av deg å ikke ha sex med denne mannen når han er i et forhold.
Liljekonvall<3 Skrevet 24. mars 2013 #14 Skrevet 24. mars 2013 Jeg hadde ALDRI satset på en som syntes det er helt greit å være utro! Hva om dere blir sammen og forholdet begynner å skrante..? Huff, kan kan ikke styre hvem man faller for, men håper du finner noe bedre Hi!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #15 Skrevet 24. mars 2013 Mange menn må ha en ny dame klar før de velger å bryte. Gud forby at han blir alene en stund. Anonym poster: 906b631de70989b59bdc3eec4e941fbc
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #16 Skrevet 24. mars 2013 Jeg er enig med dere egentlig! Men, om han bare var ute etter sex,så hadde han vel gitt opp etterhvert? Hvilken mann vil være med en dame og bare prate og bli kjent,og vite at det ikke blir noe annet med det første?.. Jeg har spurt han om dette,og da svarer han at når han så meg så slo det ned som et lyn..Han sier han aldri har vært utro før,og det kan være sant,eller ikke sant.. Jeg heller veldig til å trekke meg helt unna,også bare vente og se,selv om jeg virkelig liker å prate med han.. Anonym poster: 0d243263975ad60e7b15a2b1f48c64fb
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #17 Skrevet 24. mars 2013 Jeg er enig med dere egentlig! Men, om han bare var ute etter sex,så hadde han vel gitt opp etterhvert? Hvilken mann vil være med en dame og bare prate og bli kjent,og vite at det ikke blir noe annet med det første?.. Jeg har spurt han om dette,og da svarer han at når han så meg så slo det ned som et lyn..Han sier han aldri har vært utro før,og det kan være sant,eller ikke sant.. Jeg heller veldig til å trekke meg helt unna,også bare vente og se,selv om jeg virkelig liker å prate med han.. Anonym poster: 0d243263975ad60e7b15a2b1f48c64fb Huff. Han der høres ut som en klisje hi. De største utrosvina er de som er flinkest til å sjarmere og få kvinner til å tro at de er helt spesielle. Finnes tyrkere som får middelmådige norske kvinner til å tro at først nå har de skjønt hva det vil si å finne en sjelevenn, den rette osv etter en kvelds bekjentskap. Heh.. Og mener du hi at det er legalt å være utro fordi partneren har vært det? Er det modent? Ikke sikkert hun har vært det engang. Du aner ikke hva menn kan si, vri om på og direkte lyge om for å få napp. Og som en over sier.. mange menn må ofte ha en annen dame klar før de bryter. Jeg forstår deg og dømmer ikke deg. Men synes mannen du begynner å involvere deg med er et dårlig valg. Laveste hylle og søppel. Det er at par trekk med måten han går frem på som vitner om dårlig karakter. Så bryt kontakt. Og er dette oppriktige følelser tar han kontakt når han er singel og latt det gå en del måneder. Noe han tvilsomt gidder. Anonym poster: 26dcc35a20050fd3f338d61c8001ca7c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #18 Skrevet 24. mars 2013 Jeg har truffet en mann som er i et forhold..:/ Vi har ikke gjort noenting galt ennå,fysisk hvert fall.. Han sier forholdet deres skranter,men han har vanskelig med å avslutte det.Hun har allerede vært utro,så han mener det er greit at han er det.. Jeg prøver å si til han at jeg ikke vil være med på noe så lenge han fremdeles er i det forholdet,jeg mener han må avslutte før han går inn i et nytt et..Men det er vanskelig..Vi snakker endel på tlf og sms, og vi har truffet hverandre et par ganger og bare pratet.. Vet ikke hva jeg vil med dette,må bare lufte tankene mine litt.. Anonym poster: 0d243263975ad60e7b15a2b1f48c64fb Joda det er vel en av standard tingene til de som skal få noen i seng selv om de er i forhold. Om han vil gå fra henne for hennes utroskap (om det er sant) så vil han gjøre det selv uten å være utro selv. Å mene at det er greit at han er utro fordi kona har vært det betyr at han ikke har tenkt til å gå. Og det er neppe sant hun har vært utro heller. Ei venninne av meg ble sammen en som var i forhold og hadde barn, hans unnskyldning for å ikke gå fra samboer var at hun var mentalt ustabil og sa hun ville ta livet av seg om han gikk. Merkelig da at akkurat den samme samboeren kastet han ut 4 uker senere og det aldri var noe tegn på at hun hadde lyst å ta livet av seg i hele tatt. Si at det mannen her sier er rett at han har en partner som har vært utro, at en er utro gjør det ikke mer riktig av den andre å være utro. En feil rettes ikke opp igjen av en annen feil. Og hvis han ville gå fra partneren sin pga utroskapen, hvorfor kan han ikke bare gjøre det og så få deg til sengs etterpå, hvorfor skulle han ha deg til sengs før bruddet var gjennomført? Det er jo sånn at en del menn spesielt ikke går fra partner før de er sikret en ny slik at de ikke risikerer å være singel. Det er også slik at når mannfolk skal lure damer til sengs er det enten kan ikke gå fra kona fordi hun er ustabil og kommer til å ta livet av seg, kona forstår meg ikke og vi har ikke hatt sex på årevis, eller ho har vært utro og vi holder på å gå fra hverandre som er de ting de bruker å si. Bare husk at selv om en mann sier noe slikt til deg trenger det ikke være sant. Og du trenger langt fra være første som har fått det servert. Anonym poster: 301f0929a0fe0a1fc02f3532927b4742
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. mars 2013 #19 Skrevet 24. mars 2013 Samme historie som eksen min serverte meg dette..... Helt til kona hans sto på døra mi, gravid, og fortalte at jeg hadde ødelagt en familie! Ikke tro på han sier jeg bare!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #20 Skrevet 24. mars 2013 Hvorfor har han problem med å avslutte forholdet? Er det barn involvert? Anonym poster: 2c9b91ea4281cf72cfab613e7890773a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #21 Skrevet 24. mars 2013 Si til han at han kan ta kontakt når de har gjort det slutt, så får dere se hva som evt skjer imellom dere dersom han gjør dette, uten å gi han lovnader om noe. Gjør han det da slutt så vær sikker på at det virkelig er slutt, og dere kan være sammen i offentlighet og faktisk finne ut av om dette var noe eller ikke. Anonym poster: 4599696c5353abbd0e0eca44fcb79a7e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #22 Skrevet 24. mars 2013 Ja, det er barn i bildet..Men det er ikke eneste grunnen til at han har vanskelig for å bryte forholdet. Det er bare kjipt,jeg vet at jeg bør avslutte det før det går lenger,men det faktisk litt vondt.. Anonym poster: 0d243263975ad60e7b15a2b1f48c64fb
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #23 Skrevet 24. mars 2013 Han sier at han har vanskelig for å avslutte forholdet.... har han sagt hvorfor? Hun har vært utro. Han sier at han ble truffet av lynet da han møtte deg. Hvis dette stemmer burde det faktisk ikke være så vanskelig for ham å avslutte.... Hvis det er barn inni bildet som gjør at han synes det er vanskelig, så burde han gi forholdet hele sin oppmerksomhet og ikke planlegge å være utro og mene at det er ok at han er utro så lenge hun har vært det. "Planlagt" utroskap innebærer jo som regel at man samtidig planlegger å fortsette forholdet man er i, men bare ha seg litt på si... Det er selvfølgelig en mulighet for at denne mannen er en god mann som bare er i ferd med å rote til livet sitt helt. Ting er ikke nødvendigvis svart-hvitt, at han bare er en "utro drittsekk". Jeg synes du skal fortelle denne mannen hva du føler for ham, hva det gjør med deg å vite at han er i et forhold, hva det får deg til å føle. Si at du ønsker å bli bedre kjent med ham og at du er veldig tiltrukket av ham, også seksuelt. Men si også at du ikke vil være noen elskerinne og at det er bedre at dere kutter kontakten inntil han har ryddet opp der han er. Hvis han mener han har så sterke følelser for deg så gjør han det han må gjøre. Det er mye sant i disse ordene: "If you love someone, set them free. If they come back they’re yours; if they don’t they never were." Jeg står i et lignende dilemma som deg nå, HI, og jeg har "satt ham fri". Det er det vanskeligste og vondeste jeg noengang har gjort i hele mitt liv... Men jeg måtte bare gjøre det. For min egen del. Men også for hans del, slik at han får mulighet til å gjøre det rette. Jeg elsker ham så mye at jeg bare vil at han skal bli lykkelig - enten det er med meg eller ikke... Anonym poster: 20effc69cf7da8661b8e9dcdb34443f4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #24 Skrevet 24. mars 2013 Han sier at han har vanskelig for å avslutte forholdet.... har han sagt hvorfor? Hun har vært utro. Han sier at han ble truffet av lynet da han møtte deg. Hvis dette stemmer burde det faktisk ikke være så vanskelig for ham å avslutte.... Hvis det er barn inni bildet som gjør at han synes det er vanskelig, så burde han gi forholdet hele sin oppmerksomhet og ikke planlegge å være utro og mene at det er ok at han er utro så lenge hun har vært det. "Planlagt" utroskap innebærer jo som regel at man samtidig planlegger å fortsette forholdet man er i, men bare ha seg litt på si... Det er selvfølgelig en mulighet for at denne mannen er en god mann som bare er i ferd med å rote til livet sitt helt. Ting er ikke nødvendigvis svart-hvitt, at han bare er en "utro drittsekk". Jeg synes du skal fortelle denne mannen hva du føler for ham, hva det gjør med deg å vite at han er i et forhold, hva det får deg til å føle. Si at du ønsker å bli bedre kjent med ham og at du er veldig tiltrukket av ham, også seksuelt. Men si også at du ikke vil være noen elskerinne og at det er bedre at dere kutter kontakten inntil han har ryddet opp der han er. Hvis han mener han har så sterke følelser for deg så gjør han det han må gjøre. Det er mye sant i disse ordene: "If you love someone, set them free. If they come back they’re yours; if they don’t they never were." Jeg står i et lignende dilemma som deg nå, HI, og jeg har "satt ham fri". Det er det vanskeligste og vondeste jeg noengang har gjort i hele mitt liv... Men jeg måtte bare gjøre det. For min egen del. Men også for hans del, slik at han får mulighet til å gjøre det rette. Jeg elsker ham så mye at jeg bare vil at han skal bli lykkelig - enten det er med meg eller ikke... Anonym poster: 20effc69cf7da8661b8e9dcdb34443f4 Tusen takk for svaret ditt!! Var kanskje litt sånt svar jeg søkte.. For slik jeg er blitt kjent med han,så er ikke han noen fæl, utro drittsekk..Men en varm og omsorgsfull mann,og full av samvittighet.. Og jeg tenker også at jeg bør la det være,så kommer han om det er det som er rett..Men det er vanskelig å gjøre det som er riktig,eller ikke vanskelig,men vondt :/ Anonym poster: 0d243263975ad60e7b15a2b1f48c64fb
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2013 #25 Skrevet 24. mars 2013 Husk at han bare viser deg sine sjarmerende sider i begynnelsen. Ikke la ham lure deg... Anonym poster: f0305ea2426d9a510b95a92ea8a1ca0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå