Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 De driter overalt i hagen og nå også på terrassen! Blir kvalm og har egentlig lyst å skyte hver eneste katt jeg ser rundt huset heretter. Hva gjør man? Anonym poster: aad8fc1d85d50645cf2a014f8cb58880
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Smarte dyr.. De finne sine asshole. Anonym poster: 91d3e31b117dd9f91654855badc24619
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 http://www.vadheimgroplex.no/?productid=29
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Tja...før brukte de å fryse kjøtt med pinner inni og legge ut. Katten kommer iallefall ikke tilbake Anonym poster: 5b81b9f9f7c549f66f8f55ee0ff5f334
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 De driter overalt i hagen og nå også på terrassen! Blir kvalm og har egentlig lyst å skyte hver eneste katt jeg ser rundt huset heretter. Hva gjør man? Anonym poster: aad8fc1d85d50645cf2a014f8cb58880 Åjåjåj, do not go there! Skriver du slikt på DiB ender det med at de kaller deg gal psykopat, og det selv om kattene driter om så i sengene inne hos dere....
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Åhhhh, du kommer til å få sånn pes Jeg brukte en hel søndag på å krangle etter at jeg våget meg på å klage på kattepiss i garasjen og etter det er jeg stadig blitt kalt ond og dum og viktigper og alt du kan tenke deg Jeg lener meg tilbake og venter på stormen, man angriper ikke Hans Hellighet Katten ustraffet her inne.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #8 Skrevet 22. mars 2013 Gjør iallefall ikke noe så du blir anmeldt for dyreplageri. Det vil du ikke deg selv! Hva du kan gjøre er igrunnen svært lite.. Katter gjør som de selv ønsker.. Kanskje flytte? :-) Anonym poster: eb55682e2880c6e12b394ad2ae2e81de
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2013 #9 Skrevet 22. mars 2013 Åhhhh, du kommer til å få sånn pes Jeg brukte en hel søndag på å krangle etter at jeg våget meg på å klage på kattepiss i garasjen og etter det er jeg stadig blitt kalt ond og dum og viktigper og alt du kan tenke deg Jeg lener meg tilbake og venter på stormen, man angriper ikke Hans Hellighet Katten ustraffet her inne. Ja, jeg trodde jeg hadde "lov" til å klage litt da jeg fant kattelort i sengene, men det var jo straks min skyld som ikke hadde gjennonsøkt huset før jeg låste døra, sånn i fall en katt skulle ha sneket seg inn. For det gjør visst alle andre...
MammantilNurket Skrevet 22. mars 2013 #10 Skrevet 22. mars 2013 Kjøp "Fy-spray" på dyrebutikken og spray i vei eller legg ut appelsinskall. Det hjelper. Ikke gjør noe som kan være farlig eller skade pusene - husk at de er noens familiemedlemmer og de bruker ikke hagen din som toalett for å være slemme
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #11 Skrevet 22. mars 2013 Gjør iallefall ikke noe så du blir anmeldt for dyreplageri. Det vil du ikke deg selv! Hva du kan gjøre er igrunnen svært lite.. Katter gjør som de selv ønsker.. Kanskje flytte? :-) Vi har nettopp flytta hit :-( Anonym poster: eb55682e2880c6e12b394ad2ae2e81de Anonym poster: aad8fc1d85d50645cf2a014f8cb58880
Catlady Skrevet 22. mars 2013 #12 Skrevet 22. mars 2013 Åhhhh, du kommer til å få sånn pes Jeg brukte en hel søndag på å krangle etter at jeg våget meg på å klage på kattepiss i garasjen og etter det er jeg stadig blitt kalt ond og dum og viktigper og alt du kan tenke deg Jeg lener meg tilbake og venter på stormen, man angriper ikke Hans Hellighet Katten ustraffet her inne. Ja, jeg trodde jeg hadde "lov" til å klage litt da jeg fant kattelort i sengene, men det var jo straks min skyld som ikke hadde gjennonsøkt huset før jeg låste døra, sånn i fall en katt skulle ha sneket seg inn. For det gjør visst alle andre... Hehe.. Unnskyld for at jeg humrer litt, men skulle gjerne vært flue på veggen din da du oppdaget det ...
Hun.der Skrevet 22. mars 2013 #13 Skrevet 22. mars 2013 Hva vil du vi som katteiere skal gjøre med det? Vi kan ikke ha de i band.
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2013 #14 Skrevet 22. mars 2013 Åhhhh, du kommer til å få sånn pes Jeg brukte en hel søndag på å krangle etter at jeg våget meg på å klage på kattepiss i garasjen og etter det er jeg stadig blitt kalt ond og dum og viktigper og alt du kan tenke deg Jeg lener meg tilbake og venter på stormen, man angriper ikke Hans Hellighet Katten ustraffet her inne. Ja, jeg trodde jeg hadde "lov" til å klage litt da jeg fant kattelort i sengene, men det var jo straks min skyld som ikke hadde gjennonsøkt huset før jeg låste døra, sånn i fall en katt skulle ha sneket seg inn. For det gjør visst alle andre... Hehe.. Unnskyld for at jeg humrer litt, men skulle gjerne vært flue på veggen din da du oppdaget det ... Det er mannen min du virkelig skulle ha sett! Han holdt på å få hjerteflimmer! Stakkars fyr. Kjenner ingen med mer katte-aversjon, han klarte nesten ikke sove på det rommet etterpå... ( det var for så vidt mest irriterende at eieren var dratt til Syden uten å sjekke hvor dyret var. Sånne folk gir andre dyreeiere et dårlig rykte.)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #15 Skrevet 22. mars 2013 Katter er jo så utrolig kloke at det er umulig å lære dem noen ting Anonym poster: e16166d9db28254f4535ff0d14fd24d7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #16 Skrevet 22. mars 2013 Hva vil du vi som katteiere skal gjøre med det? Vi kan ikke ha de i band. Kan du vel! Jeg kjenner en som har katten i bånd pga at de bor nær en sterkt trafikkert vei, og den fanger mus og storkoser seg i båndet sitt. Du gidder ikke ha den i bånd er vel rettere å si? Bedre at naboen får dritten. Anonym poster: e16166d9db28254f4535ff0d14fd24d7
Hun.der Skrevet 22. mars 2013 #17 Skrevet 22. mars 2013 Hva vil du vi som katteiere skal gjøre med det? Vi kan ikke ha de i band. Kan du vel! Jeg kjenner en som har katten i bånd pga at de bor nær en sterkt trafikkert vei, og den fanger mus og storkoser seg i båndet sitt. Du gidder ikke ha den i bånd er vel rettere å si? Bedre at naboen får dritten. Anonym poster: e16166d9db28254f4535ff0d14fd24d7 Ikke gidd. Det er dyreplageri. Katter er rovdyr, ikke en kosebamse.
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2013 #18 Skrevet 22. mars 2013 I så fall bør de bo et annet sted enn i villastrøk, for det er ikke noe sted for rovdyr....
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #19 Skrevet 22. mars 2013 Hva vil du vi som katteiere skal gjøre med det? Vi kan ikke ha de i band. Kan du vel! Jeg kjenner en som har katten i bånd pga at de bor nær en sterkt trafikkert vei, og den fanger mus og storkoser seg i båndet sitt. Du gidder ikke ha den i bånd er vel rettere å si? Bedre at naboen får dritten. Anonym poster: e16166d9db28254f4535ff0d14fd24d7 Ikke gidd. Det er dyreplageri. Katter er rovdyr, ikke en kosebamse. Har du katt fordi det er koselig eller fordi den er et rovdyr som må få gjøre som den vil? Du må gjerne velge å ha katt, det respektere jeg, men da må du også respektere at jeg velger å ikke ha det - og dermed ikke vil ha dritten deres heller. Anonym poster: e16166d9db28254f4535ff0d14fd24d7
Catlady Skrevet 22. mars 2013 #20 Skrevet 22. mars 2013 Åhhhh, du kommer til å få sånn pes Jeg brukte en hel søndag på å krangle etter at jeg våget meg på å klage på kattepiss i garasjen og etter det er jeg stadig blitt kalt ond og dum og viktigper og alt du kan tenke deg Jeg lener meg tilbake og venter på stormen, man angriper ikke Hans Hellighet Katten ustraffet her inne. Ja, jeg trodde jeg hadde "lov" til å klage litt da jeg fant kattelort i sengene, men det var jo straks min skyld som ikke hadde gjennonsøkt huset før jeg låste døra, sånn i fall en katt skulle ha sneket seg inn. For det gjør visst alle andre... Hehe.. Unnskyld for at jeg humrer litt, men skulle gjerne vært flue på veggen din da du oppdaget det ... Det er mannen min du virkelig skulle ha sett! Han holdt på å få hjerteflimmer! Stakkars fyr. Kjenner ingen med mer katte-aversjon, han klarte nesten ikke sove på det rommet etterpå... ( det var for så vidt mest irriterende at eieren var dratt til Syden uten å sjekke hvor dyret var. Sånne folk gir andre dyreeiere et dårlig rykte.) Hehe, huff. Kattemenneske som jeg er, hadde nok til og med jeg blitt rimelig rasende om jeg ble møtt med et skikkelig katte bajskalas på soverommet. Hilsen Catlady med flinke puser som bæsjer i kassen sin
MammantilNurket Skrevet 22. mars 2013 #21 Skrevet 22. mars 2013 Åhhhh, du kommer til å få sånn pes Jeg brukte en hel søndag på å krangle etter at jeg våget meg på å klage på kattepiss i garasjen og etter det er jeg stadig blitt kalt ond og dum og viktigper og alt du kan tenke deg Jeg lener meg tilbake og venter på stormen, man angriper ikke Hans Hellighet Katten ustraffet her inne. Ja, jeg trodde jeg hadde "lov" til å klage litt da jeg fant kattelort i sengene, men det var jo straks min skyld som ikke hadde gjennonsøkt huset før jeg låste døra, sånn i fall en katt skulle ha sneket seg inn. For det gjør visst alle andre... Hehe.. Unnskyld for at jeg humrer litt, men skulle gjerne vært flue på veggen din da du oppdaget det ... Det er mannen min du virkelig skulle ha sett! Han holdt på å få hjerteflimmer! Stakkars fyr. Kjenner ingen med mer katte-aversjon, han klarte nesten ikke sove på det rommet etterpå... ( det var for så vidt mest irriterende at eieren var dratt til Syden uten å sjekke hvor dyret var. Sånne folk gir andre dyreeiere et dårlig rykte.) Hehe, huff. Kattemenneske som jeg er, hadde nok til og med jeg blitt rimelig rasende om jeg ble møtt med et skikkelig katte bajskalas på soverommet. Hilsen Catlady med flinke puser som bæsjer i kassen sin min ene pus tisser gjerne i toalettet hvis kassen er "opptatt"
Hun.der Skrevet 22. mars 2013 #22 Skrevet 22. mars 2013 Hva vil du vi som katteiere skal gjøre med det? Vi kan ikke ha de i band. Kan du vel! Jeg kjenner en som har katten i bånd pga at de bor nær en sterkt trafikkert vei, og den fanger mus og storkoser seg i båndet sitt. Du gidder ikke ha den i bånd er vel rettere å si? Bedre at naboen får dritten. Anonym poster: e16166d9db28254f4535ff0d14fd24d7 Ikke gidd. Det er dyreplageri. Katter er rovdyr, ikke en kosebamse. Har du katt fordi det er koselig eller fordi den er et rovdyr som må få gjøre som den vil? Du må gjerne velge å ha katt, det respektere jeg, men da må du også respektere at jeg velger å ikke ha det - og dermed ikke vil ha dritten deres heller. Anonym poster: e16166d9db28254f4535ff0d14fd24d7 Jeg har full respekt for det, liker det ikke selv, men hva kan jeg gjøre med det? Katter regnes som rovdyr ja, og er i utgangspunktet ikke skapt for å være kosedyr. Jeg har selvfølgelig katt fordi jeg liker det, men jeg kan ikke følge etter den overalt for det.
Hun.der Skrevet 22. mars 2013 #23 Skrevet 22. mars 2013 I så fall bør de bo et annet sted enn i villastrøk, for det er ikke noe sted for rovdyr.... Alle katter er rovdyr fra naturens side.
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2013 #24 Skrevet 22. mars 2013 I så fall bør de bo et annet sted enn i villastrøk, for det er ikke noe sted for rovdyr.... Alle katter er rovdyr fra naturens side. I rest my case!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 22. mars 2013 #25 Skrevet 22. mars 2013 I så fall bør de bo et annet sted enn i villastrøk, for det er ikke noe sted for rovdyr.... Alle katter er rovdyr fra naturens side. God dag mann økseskaft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå