Gå til innhold

sier mannen deres unnskyld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han unskylder seg oftere enn han mener det

 

Anonym poster: f83c2da754709b0bed4296516a835ad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den oppførelen der hadde ALDRI flydd her hjemme! Måten han behandler deg på å også sin egen datter i den situasjonen er helt uakseptabel!!! Vurdert familierådgivning? Min hadde aldri turt å prøvd seg på noe lignende engang for da hadde han fått så hatten passet å mer til. Hadde det vært meg så hadde jeg tatt med meg lille til noen venner eller familie til han forsto alvoret i den oppførselen der å at man ikke bahandler sine kjære på denne måten. Ikke et bra miljø for barn å vokse opp i når en aldri vet hva som vil utløse raseriutbrudd av denne typen så håper han klarer å skjerpe seg kraftig før ditt lille gull vil ta skade av dette.

 

Anonym poster: d0e8b07b479cdef5f4bbed10530df957

 

takk.. Uff nå renner jo tårene her.

Syns det er så enormt vanskelig...

 

Hi

 

Anonym poster: fdf5b2b6359350750ddd20e1a440f907

 

Jeg er i dette øyeblikk hos familie pga mannens raseriutbrudd. Det hjelper for meg iallefall. Mannen har skjønt alvoret denne gangen tror jeg, at det ikke bare er tomme trusler. Han sier han NÅ skal søke sinnemestringterapi, men jeg tror det er for sent. Vil ikke kunne stole på han mer. slappe av..

 

Anonym poster: c4c44c13383243011c5702fad50ecb8e

Jeg er glad på dine vegne at han forstår alvoret å ønsker deg all mulig lykke til videre :)

 

Anonym poster: d0e8b07b479cdef5f4bbed10530df957

Skrevet

Min kan ikke si unnskyld uten at jeg ber han om det og da er jo poenget borte fordi jeg vet at han ikke klarer å se hva han har gjort galt ettersom det ikke er galt i hans øyne. Han er i tillegg langsint...Slitsomt ja.. Han eier ikke dårlig samvittighet heller. Hver gang vi krangler og jeg mener han bør ha dårlig samvittighet så vrir han det til så det ender opp med at JEG får dårlig samvittighet...makan! MEn elsker den mannen uansett. Gresset er ikke grønnere på andre siden!

 

Anonym poster: c572e8e152a0ad2b6df46ce56c20600d

 

Jo, det høres ut som gresset faktisk er både sunnere og friskere på andre siden i dette tilfellet.

 

Jeg forstår ikke at dere lar dere overkjøre på denne måten, noen av dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...