Gå til innhold

Er mannen min 16 år eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min la seg pga han hadde vondt i hodet- når jeg hadde lagt 3 unger ringte kameraten og lurte på om han ville spille- da spratt han faen meg opp du.

Sånn til informasjon så satt han også og spilte fra kl 8-14 før jenta kom hjem fra skolen også.

Gift med en som fikk fra spillinteresserte til spilleavhengig.. Lei!!!!!!!!!

Hiv han på hue og ræva ut?

Anonym poster: 46747583bf949e72f20b3b6babcfa091

Jobbern ikke eller?

Nei. Min går hjemme på AAP på 3. Året. Da han jobbet var dette også et problem. Feks kunne nesten ikke være med å spise middag fordi han måtte ha tid for seg selv for å spille.

Ikke TS.

Anonym poster: 46747583bf949e72f20b3b6babcfa091

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en slik spiller i hus selv. nå har han prioritert data, jobb og sin egen fremgangslykke er godt i på vei. han er en guttunge. både i personlighet. reaksjoner å valgavgjørelser. det er jo bare irriterende å være sammen med..... Man tror de er så mye bedre og voksne. men så er det bare pågangsmotet som har latt seg vise ikke er driv å leve sammen. men det er for at han selv liker å begynne å bli voksen. jeg lærer han sa han her om dage . Wtf lissom... åh gleder meg til å flytte. men så klarer han å få meg på gli igjen da..

Anonym poster: 9f519355f30e8a6ede957be60263f474

Skrevet

Samboeren min er 26 år og driver ikke med disse tingene. Han er veldig voksen sånn sett. Men så fort vi begynner å diskutere så merker en fort at jan er en guttevalp som knapt har vært ute en vinternatt.

Anonym poster: b8acaed8273a270a197ee628729c68a6

Skrevet

Mannen min er 24 år faktisk, og sitter enda oppe til langt på natt å gamer God of War, Call of Duty o.l. Han er også flere ganger i uken hos kompiser å gamer natta lang. Er det bare meg som synes det er på tide å bli litt voksen?

Hvordan er deres menn på denne alderen?

Anonym poster: 3eb3cbfce12150849512191dd02ee691

Oi da er visst både jeg og min mann drittunger.

Noen liker å game andre ikke.

Så lenge vi tar vare på våre barn og våre jobber så ser jeg ikke problemet med maraton spilling i ny og ne :-)

Skrevet (endret)
Haha, huffda. Mannen min er 25 år og har aldri holdt på sånn der. Ikke engang da han var 16. Folk har vel ulike interesser og hobbyer (heldigvis for meg, og uheldigvis for deg). Mannen min har gjort seg ferdig med høyere utdanning, jobber turnus og liker å trene på fritiden. Så er han en flink pappa til barna våre. Skjønner godt at du blir lei av oppførselen til mannen din. Anonym poster: be2ad13c91967b84256cd28390107934

Mannen min har mastergrad, er driftskonsisjonær for en stor kjede og trener 3-4 ganger i uka. Denne uka har han ferie og han har hatt barnet vårt hjemme fra bhg hver dag fordi han elsker å leke/kose med gutten sin. Og i tillegg så elsker han å spille Call of Duty på kveldene etter at barnet er i seng, dersom jeg ikke vil at vi skal gjøre noe sammen. Det ene utelukker ikke det andre ;)

Problemet starter jo når hobbyen går utover de rundt en, og det gjelder uansett om det er snakk om trening, "gaming", bilmekking eller andre ting. Man er ikke automatisk umoden bare fordi man liker å "game".

Endret av Madolyn&Muffin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...