Gå til innhold

Er mannen min 16 år eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er 24 år faktisk, og sitter enda oppe til langt på natt å gamer God of War, Call of Duty o.l. Han er også flere ganger i uken hos kompiser å gamer natta lang. Er det bare meg som synes det er på tide å bli litt voksen?

Hvordan er deres menn på denne alderen?

Anonym poster: 3eb3cbfce12150849512191dd02ee691

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Jeg var også dritbarnslig til jeg tippet 30... noen blir ikke så fort voksne...

men jeg sov jo nok til å kunne studere/jobbe etc og jeg hadde jo ikke barn.

Skrevet

Hobby er hobby..

Min mann spiller og en del data, men det går ikke utover vår tid sammen, hus, jobb eller barna som er det viktigste. Han begrenser tiden selv og hvor mye han spiller.

Han sitter å spiller, mens jeg sitter her. Hehe. Ser ikke på han som umoden.

Anonym poster: ea2ce90a9d3d0797c94bfb0f95caa032

Skrevet

o.0 hvorfor ble du sammen med han???

Anonym poster: 9111404a60474f908f63ba1f0b85f183

Skrevet

Mannen min var også litt sånn nå vi var 24 og studenter. Men da hadde vi ikke barn, og det gikk stort sett ut over ham selv at han kastet vekk så mye tid på det.

Nå sier han iblant at det hadde vært gøy å begynne igjen, men han blir bare så hekta, så han kan ikke gjøre det. Han spilte WOW da.

Nå (5 år senere) har vi to små barn og han skjønner heldigvis at det ikke lar sg kombinere med et vanlig familieliv!

Skrevet

Min la seg pga han hadde vondt i hodet- når jeg hadde lagt 3 unger ringte kameraten og lurte på om han ville spille- da spratt han faen meg opp du.

Sånn til informasjon så satt han også og spilte fra kl 8-14 før jenta kom hjem fra skolen også.

Gift med en som fikk fra spillinteresserte til spilleavhengig.. Lei!!!!!!!!!

Hiv han på hue og ræva ut?

Anonym poster: 46747583bf949e72f20b3b6babcfa091

Skrevet

Hadde ikke taklet det.

Anonym poster: 783736222a83ddba8fec4312f172b290

Skrevet

Slik var mannen min da jeg møtte han også, jeg var 22 da, han 26. Slapp av, det blir ikke bedre! ;) Han driver på enda, og nå er han blitt 35 gitt...

Skrevet

Har selv en som spilte MYE wow før. Jeg nektet han og det ble brå slutt på det:) Nå mange år etter, han er straks 32 år så spiller han av og til noen andre spill, men dette er på kveldstid, forks mellom 8 og 23 forks hvis jeg ser tv etc. Så det er ok. Han legger alltid unger etc først, hadde aldri godtatt noe annet.

Data og spilling har ingenting med alder å gjøre. Vet om folk over 40-50 år som spiller, men spilling /data generelt når barna er våkne er ikke akseptabelt her iallefall!

Anonym poster: d5474a676ff09406c367d00dde43f184

Skrevet

Jeg er 34 og spiller selv fremdeles, hadde ikke brydd meg :-D

Skrevet

Sånn er min mann og. For den saks skyld er jeg sånn også. Vi spiller begge WoW og LoL og planetside 2 for å nevne noen. Og vi begge elsker å spille sammen. Man får en egen kontakt når man daglig sammsrbeider mot et felles mål selv om det er virtuelt.

Jeg vil anbefale deg å prøve å spille litt med mannen. Da kan du kanskje forstå hvor gøy det er og dere lærer å kommunisere på en ny måte.

Det er kjempefin avkobling fra hverdagen.

Skrevet

Slik var mannen min da jeg møtte han også, jeg var 22 da, han 26. Slapp av, det blir ikke bedre! ;) Han driver på enda, og nå er han blitt 35 gitt...

Uff, det var ingen trøst. Vi er i en blindvei altså. Ikke noe håp... :(

Skrevet

Sånn er min mann og. For den saks skyld er jeg sånn også. Vi spiller begge WoW og LoL og planetside 2 for å nevne noen. Og vi begge elsker å spille sammen. Man får en egen kontakt når man daglig sammsrbeider mot et felles mål selv om det er virtuelt.

Jeg vil anbefale deg å prøve å spille litt med mannen. Da kan du kanskje forstå hvor gøy det er og dere lærer å kommunisere på en ny måte.

Jeg har prøvd. Og hater det bare enda mer!!! Noe mer bortkastet å bruke tiden på skal men lete lenge etter!

Skrevet

Spiller hele natten flere ganger i uka med kompiser!?! Wtf??

Har ikke karen jobb?

Skrevet

Spiller hele natten flere ganger i uka med kompiser!?! Wtf??

Har ikke karen jobb?

Han spiller hver kveld fra ungen vår har lagt seg (ca kl 18) til vi legger oss - eller til han legger seg. Og ca 2 ganger i uken på kveldstid etter jobb og utover natten med kompiser.. Litt lei :P

TS

Anonym poster: 3eb3cbfce12150849512191dd02ee691

Skrevet

Det som teller er vel om dette går ut over andre ting eller ikke. Om han f.eks. prioriterer det over forholdet, barn, jobb osv. Hvis ikke, så er det jo bare en hobby på lik linje med hva som helst annet. Men hvis dere har barn, så synes jeg det høres litt voldsomt ut...

Både jeg og mannen holdt på på den måten før vi fikk barn. Han spiller fortsatt av og til etter barna er lagt, mens jeg måtte slutte helt fordi jeg ikke klarer å begrense meg hvis jeg først holder på med et spill. :P

Anonym poster: b6cee394514219e57dc8a54c37d7a429

Skrevet

Jeg har prøvd. Og hater det bare enda mer!!! Noe mer bortkastet å bruke tiden på skal men lete lenge etter!

Hehe. Deg om det. Det kan kanskje være merkelig at noen finner gledei å drepe store fantasidrager. Men mestringsfølelsen, følelsen av å være en del av noe. Å bli akseptert og ha en rolle i et team på 10 eller 25 som ikke hvemsomhelst kan klare. Å forsvinne inn i en verden med krig og forbudt kjærlighet. Være en del av historien i gamet og få venner fra hele verden. Det er en fantastisk følelse og noe jeg er takknemlig for å være en del av 7 dager i uken mellom 19.30 og 23.00.

Ikke minst så traff jeg min store kjærlighet i spillet. Og han har flyttet fra et annet land for å være med meg og gifte seg med meg.

Vi møter de andre i teamet vårt 2 ganger i året og det er mennesker fra hele europa. Fantastiske personer, åpne og varme og med felles interesse. De er bedre venner for meg enn mange av mine venninner her i byn.

Skrevet

Jeg hadde sett mannen min som en guttunge......

Skrevet

Mannen min er 37 år og spiller Call of Duty ;-) Aldri før barna våre har lagt seg da, og han spør alltid meg først om jeg vil finne på noe sammen. Hadde aldri funnet meg i det om han konsekvent prioriterte en hobby over barn, jobb eller meg. Jeg spilte også en del før vi fikk barn, jeg spilte world of warcraft. Men WoW på et høyt nivå krever for mye energi, tid og fokus til at jeg orker å spille det nå som småbarnsmor. Nå orker jeg bare hjernedøde ting som å titte på tv mens jeg surfer på dib :P

Anonym poster: 2028a320fa3bd799fbba0c61e36176a5

Skrevet

hvis det går ut over deg (og barna?) på noen måte, så hadde jeg bedt han om å spille mindre..eller vertfall la være å sitte oppe hele natta..:P kjenner folk som gamer..:P men ikke så mye i den alderen?! men han er nok helt sikkert ikke alene.. kompisene er samme alder eller?

Skrevet

Haha, huffda. Mannen min er 25 år og har aldri holdt på sånn der. Ikke engang da han var 16. Folk har vel ulike interesser og hobbyer (heldigvis for meg, og uheldigvis for deg). Mannen min har gjort seg ferdig med høyere utdanning, jobber turnus og liker å trene på fritiden. Så er han en flink pappa til barna våre. Skjønner godt at du blir lei av oppførselen til mannen din.

Anonym poster: be2ad13c91967b84256cd28390107934

Skrevet

En 24 åring er en gutt i mine øyne. Ikke en mann.

Hva har det med saken å gjøre, da? Du må da skjønne at her inne fins det damer i alle aldre, som naturligvis er sammen med menn i ulike aldre.

Anonym poster: be2ad13c91967b84256cd28390107934

Skrevet

Min la seg pga han hadde vondt i hodet- når jeg hadde lagt 3 unger ringte kameraten og lurte på om han ville spille- da spratt han faen meg opp du.

Sånn til informasjon så satt han også og spilte fra kl 8-14 før jenta kom hjem fra skolen også.

Gift med en som fikk fra spillinteresserte til spilleavhengig.. Lei!!!!!!!!!

Hiv han på hue og ræva ut?

Jobbern ikke eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...