Gå til innhold

Er dette hjemmelagd i dine øyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en frekk gjest.. Jeg synes helt klart det er hjemmelaget!

Anonym poster: 0500a2f25e89987454008ea0dd1c4b21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror neppe den gjesten hadde blitt invitert en gang til hos meg..

Hjemmelaget :-)

Skrevet

Ok. Min trenger halve steketiden, og jeg greier fint lage begge sausene samtidig, så der sparer jeg jo mye tid. Hakking tar lite tid her, så da har jeg forklaringen.

Anonym poster: 620b25b39b4b46d4ef92e420f9578a36

Skrevet

Selvfølgelig hjemmelaget! Herregud!

Her er min toro-kit-lasanje også hjemmelaget. Det som ikke er hjemmelaget er den typen du kjøper i frysedisken som du putter rett i ovnen...

Anonym poster: 13aeffcca7fe7b830daf5d674e30eb23

Skrevet

Men hva gjør at det tar så lang tid å lage den? Min hjemmelagede lasagne er noe av det enkleste og kjappeste jeg lager. Tenker jeg mangler noe... hehe

Anonym poster: 620b25b39b4b46d4ef92e420f9578a36

Ostesausen tar 30 min, kjøttdausen skal koke i 20 min, og så er det ca 45 min i ovnen. Ikke noe mer hokus-pokus. Jeg lager ikke kjøttsausen og ostesausen samtidig da ostesausen må passes veldig godt på.

Også kan det nok hende at jeg bruker litt lengre tid enn vanlig på å hakke løk, hvitløk, gulrøtter og urter da jeg har to små som konstant drar meg i buksebeina...

Anonym poster: 0297b8838c72f6bb435b671856f0cf62

syns også det er hjemmelaget :) men hvorfor 45 min i ovnen? På pakken med pastaplater jeg bruker fra barilla står det 25 :)
Gjest yrild
Skrevet

Selvfølgelig er det hjemmelaget... det er klart at du kunne ha laget pastaplatene også, men hvem gjør vel det ;-)

Skrevet

Jeg har laget lasagne i dag, jeg kaller den hjemmelagd, men det var ikke den ene gjesten enig i da hun spurte om oppskriften. Jeg hadde nemlig butikkjøpt tomatpurE og ferdig lagde lasagneplater fra barrilla i. Forresten slakta jeg ikke kua heller, men brukte gilde sin kjøttdeig.

Alt annet var ferske råvarer; moste tomater, urter, alt sammen... Lasagnen tar 2,5 timer å lage i inkludert ostesaus (ikke det at tiden har noe å si).

Så; er lasagnen min hjemmelagd eller ikke?

Anonym poster: 0297b8838c72f6bb435b671856f0cf62

Jepp!
Gjest sug lut
Skrevet

Uæh, matsnobb-alarm! Sånne blir aldri invitert tilbake, det burde de tenke over.

Skrevet

Den er helt klart hjemmelaget :D

Skrevet

Definitivt hjemmelaget :)

Anonym poster: 2e5280b11b192544971f4f399e0848c9

Skrevet

Hjelpes! Moren min kaller kjøttkakemiddagen sin hjemmelaget, hun lager kakene av karbonadedeig og bruker poteter pappa har laget i hagen. Men sausen gidder hun ikke lage selv, den kommer fra POSE!! Det er likevel hjemmelagde kjøttkaker!

Lag hjemmelaget lasagne med god samvittighet ;) Jeg holder meg til poselasagne(mest fordi den er gooood!)

Anonym poster: ae8769baecd076d5429594716a4479cb

Skrevet

Hahaha ja den er hjemmelaget! Og sikkert kjempegod! :)

Jeg lager også hjemmelaget lasagne med kjøttdeig, tomatpure og til og med hermetiske hakka tomater!

Anonym poster: f6202795130224c378c92f4e4c31d3c0

Skrevet

Hjemmelaget. Oppskrift takk? :)

Skrevet

Jeg pleier å lage lasagne på samme måte som deg, og jeg mener min er hjemmelaget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...