kjærestenogmæ Skrevet 20. mars 2013 #26 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Feit ja, men spiser minimalt av alt du ramset opp Ja, men hva spiser du mye av da Dette er spennende! Foreløpig ser det ut til at det er "de magre sukkermonsene" som er mest overvektige? Veldig uvitenskaplig dette, men... Flere svar? HI Anonym poster: 850b3e4f85062e7fd2bbb9d3bb64b8c7 Si det, går det an å underspise i perioder? Var nok mye karbohydrater også. Når jeg endelig spiste var det loff, nugatti og sjokolade etc. Drakk/drikker en del energidrikke også dessverre. Har klart å slutte med de tre nevnte her og har gått ned noen kilo nå Endret 20. mars 2013 av kjærestenogmæ
Gjest Pusikatt Skrevet 20. mars 2013 #27 Skrevet 20. mars 2013 Spiser ikke mye fet mat nei, veier ca 6 kilo for mye, det skyldes godteri og brus. Er alt for glad i snop, og brus er min største last!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #28 Skrevet 20. mars 2013 Jeg steker alt i smør, og bruker fløte i sauser. Men jeg skjærer av alt fett på kjøtt (entrecote og koteletter er f.eks. no-go, pga marmoreringen man ikke får vekk), og jeg spiser minimalt med sukker og brød. Jeg spiser store med få måltider, ca to ganger om dagen, men da gjerne smoothie av f.eks. en hel pakke jordbær, en banan, et par never spinat, to kiwier, en appelsin, en neve mandler, 1 ss linfrø, 1 ss hampfrø, et par dl biola naturell og en ss kokosolje til frokost, og f.eks. 400 gram biff med masse fløtesaus, rosenkål og gulrøtter til middag. Spiser aldri junk, spiser jeg pizza på restaurant er det type italiensk, aldri med tykk bunn. Spiserer minimum en hel jarlsberg i uka på egenhånd. Så mest proteiner og grønt, en del fett, lite raske karbohydrater, men ikke egentlig lavkarbo. Trener 5 ganger i uka. BMI 18,7. Anonym poster: dc37adae615db6b6b886466208f4c008
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #29 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har bmi på 19-20 og spiser vanlig sunn mat. Har aldri slanket meg før annnet enn perioder hvor trening er blitt mindre og jeg har vært mer bevisst på sunn mat. Jeg spiser fett i jula etc men ikke til vanlig. Spiser vanlig norsk kost i normale mengder. Drikker kuk vann og det gir en god metthetsfølelse.. Ikke smør på skiva eller majones men saus til middag, iallefall i helgene. Å herregud... KUN vann skulle det stå!!! Ikke kuk vann.. 'Grøss' :-/ Du ga meg i hvert fall dagen latter! Takk for det Anonym poster: 05ce005f02d8f5acbf419f8e009fc6ea
Pinnus Skrevet 20. mars 2013 #30 Skrevet 20. mars 2013 Feit mat - ja, overvektig - nei. BMI på 21. Spiser alt jeg har lyst på, og ofte, men passer på mengden. Forsøker også å holde meg unna kunstige tilsetningsstoffer da de gir meg migrene og får meg i elendig form. Alt av lettprodukter og ting med unaturlig farge - kort fortalt.
BikkjeBisk Skrevet 20. mars 2013 #31 Skrevet 20. mars 2013 Spiser lavkarbo selv og jeg er aldeles ikke feit.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #32 Skrevet 20. mars 2013 Jeg elsker feit mat, og er ca.15-20 kilo overvektig. Akkurat fettranden på koteletter og spekeskinke fjerner jeg. Ellers elsker jeg majoneser, fete smør/fløtesauser, fete oster, ribbe, bacon osv. Alltid smør eller majones under pålegget :-( Hater "tørr" mat. Egentlig ideel for lchf, hadde det ikke vært for at jeg er karbojunkie. Pasta, brød, poteter- elsker det! Jeg er glad i frukt, grønnsaker fisk...Rett og slett for glad i mat generelt... Anonym poster: 3d41361c8ad41a55d8442320510a223a
2005&2010 Skrevet 20. mars 2013 #33 Skrevet 20. mars 2013 Ja, spiser akkurat hva jeg vil, og blir da dessverre veldig mye dritt mat. Har en bmi på 18, alltid vært tynn. Folk sier at jeg burde veie mye mer, siden jeg spiser så mye fet mat. Men fettet ligger vel i blodårene:o/
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #34 Skrevet 20. mars 2013 Feit ja, men spiser minimalt av alt du ramset opp Ja, men hva spiser du mye av da Dette er spennende! Foreløpig ser det ut til at det er "de magre sukkermonsene" som er mest overvektige? Veldig uvitenskaplig dette, men... Flere svar? HI Anonym poster: 850b3e4f85062e7fd2bbb9d3bb64b8c7 Si det, går det an å underspise i perioder? Var nok mye karbohydrater også. Når jeg endelig spiste var det loff, nugatti og sjokolade etc. Drakk/drikker en del energidrikke også dessverre. Har klart å slutte med de tre nevnte her og har gått ned noen kilo nå Bra! Energidrikke er omtrent verste slags drikke du kan ha i deg, utrolig mange kalorier! Legger fort på seg 10-15 kilo i året bare av å drikke en boks for dagen hvis man alt får nok energi via kosten fra før av. Anonym poster: 850b3e4f85062e7fd2bbb9d3bb64b8c7
Stjernemix Skrevet 20. mars 2013 #35 Skrevet 20. mars 2013 Spiser bare "feit" mat, så og si. Her går det i bremykt med brødskive liksom Haha! Har en bmi på 17.
prekæs Skrevet 20. mars 2013 #36 Skrevet 20. mars 2013 Spiser alltid smør og margarin, sauser med fett, ekte majones og skikkelig rømme og fløte. Aldri lettprodukter med unntak av cola zero og skummet melk (fordi jeg liker det best) Koser meg med god mat, men har fokus på at det skal spises til måltidene og spiser så å si aldri gotteri på impuls. Normalvektig, men aktiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå