Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Idag har jeg hatt den store "spisedagen", og jeg får jo så inderlig dårlig samvittighet når jeg sitter her mett og daff. Dagen startet med to brødskiver med egg, så leverte jeg barna før jeg dro hjem og spiste pizzarester fra gårdagen. Etter det spiste jeg ei hel plate sjokolade som jeg fant i skapet, før jeg dro på kafe med ei veninne og spiste kake og drakk kaffelatte. Nå har vi akkurat spist middag, og det ble to store porsjoner med ris og kylling i fløte/rømmesaus... Blir jo kvalm av meg selv på slike dager! Spiser jo ikke halvparten av dette på en vanlig dag engang... Så, hva har dere spist idag? Anonym poster: cc71238b6068b308b4c017a6c059affd
nagini Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Spist rester av lam badama korma fra i går til frokst og blåbær smoothie til lunch. Blir sushi til middag i kveld. God samvittighet i dag.
stratosku Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Har spist 6 boller med nugatti og biff med fløtepoteter til middag. Eier ikke magemål når det kommer til ferske boller
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 1 yoghurt med musli 4 små croissanter (fra pose) med ost og skinke 1 liten Ben & Jerrys sjokoladeis (Brownie biter) 1 eple med kanel og sukker x antall Solana sukkertøy med jordbærsmak. 1 Nestea sitron Anonym poster: cacdc30eac4f46f374e703d811e02c74
appelsin Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Her har matlyst, appetitt og behov fått et kjempeoppsving de siste dagene! Er 33 uker gravid med nr to har vært så som så med matinntak hittill, noe som har ført til at vekta har stått stille frem til nå - men nå er det nok slutt på det! Spiste en brødskive til frokost, to brødskiver og to knekkebrød til lunsj, samt tre bixit for å holde konsentrasjonen på plass og er nå i gang med en halv fersk ananas....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 En brødskive med tomat og en mango. Anonym poster: a4c7b4a967ce7cacd4a61bb76d80aac8
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Har hatt dårlig matlyst den siste uka, er i 35. Svangerskapsuke og det er ikke plass til all verden. Men idag har jeg fått i meg mer enn jeg har gjort på en stund. Startet dagen med stort glass vann (avhengig på morgenen) To brødskiver med leverpostei Nutrilett sjokolade bar Stort rundstykke med omelett og salat, agurk og tomat Lefse til kaffen Hjemmelaget hamburger med fiberrikt brød og ovnstekte poteter Kanskje ikke den sunneste dagen, men når matlysten endelig er på plass så spiser jeg det jeg har lyst på og nyter det Anonym poster: 94361c2e939261414e8649c3669e13a4
Musemorbr / Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Tre knekkebrød med snøfrisk og paprika, 3 ruter sjokolade, en banan, en boks bringebær og en håndfull blåbær, 5 fiskekaker og en god del grønnsaker. Og nå er jeg sulten.
Gjest sussie77 Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 2 skiver brød med ost 1 skolebrød og en mango
BellaSuz Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Ett rundstykke med hvitost En skål med kelloggs special K Vann, et glass cola, en kopp te. Har lite matlyst når magen er så stor (uke 39). Nå blir det fiskeboller, det glir lett ned;-D
MammantilNurket Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 Preggiss i uke 25 og noget ujevn matlyst. Oppdaget da jeg så denne tråden at jeg bare hadde spist to brødskiver m/ost og skinke + en youghurt m/friske bær i dag ... nå nå har jeg spist en blåbærmuffin og drukken en liten flaske "Tropicana Pure Premium Cloudy Apple Juice" - nammenam!! Nevner for ordens skyld at jeg har ligget i sengen i hele dag
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 1 knekkebrød med ost og skinke 4 små sjokolade biter fra en smågodt pose Anonym poster: 6d6c1be66c4bd27e33e9d5833e27874c
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 2 brødskiver med brunost og en kopp the lapskaus til middag, sikkert litt for stor porsjon vaniljekesam med bærblanding og en banan til dessert.
Elsker livet Skrevet 18. mars 2013 #15 Skrevet 18. mars 2013 Crispisalat med fetaost, agurk, paprika, 1 kyllingfilet og 4 strimler sprøstekt bacon til frokost. Lunsj glemte jeg/trengte jeg ikke. Laget klar middagen og spiste en klype revet ost. Om ca. en time blir det middag; en ovnsrett med grønnsaker (løk, paprika, aubergine, squash), karbonadedeig, tomatsaus laget av hakket tomat på boks og revet ost på toppen.
Rediken Skrevet 18. mars 2013 #16 Skrevet 18. mars 2013 Frokost: 1 fint rundstykke med nugatti og en kopp te. Lunsj: Grovt rundstykke med ost og skinke, vann og en pære. Senere blir det muligens kylling og potet til middag...
Gemini77 Skrevet 18. mars 2013 #17 Skrevet 18. mars 2013 -2 knekkebrød med mager skinkeost -2 skiver rugbrød med ruccola, kokt skinke og tomat -2 poteter og 2 kjøttkaker med masse grønnsaker Og masse vann.. En typisk dag egentlig.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 18. mars 2013 #18 Skrevet 18. mars 2013 6 knekkebrød med eggerøre av et egg og to eggehvite og krepsehaler. 2 0% vaniljeyoghurt ned müsli. kaffe, vann, Pepsi Max. Stekt fiskepudding med potet og gulrot skal etes om litt
*Miss Flua* Skrevet 18. mars 2013 #19 Skrevet 18. mars 2013 En liten skål med havregryn til frokost. En skål tomatsuppe til lunsj. En kyllingfilet og grønnsaker til middag hjemmelagde knekkebrød til kvelds tenker jeg
kvinne38 Skrevet 18. mars 2013 #20 Skrevet 18. mars 2013 2 rugsprø med cottage cheese og jordbær 1 appelsin 1 porsjon spagetti og kjøttsaus 1 stykke napoleonskake ... og enda er kvelden ung
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #21 Skrevet 18. mars 2013 En skive med peppermakrell til frokost, en fajitas med salat til sen lunch, en kanelbolle, noen biter smågodt. Anonym poster: 48030614c739849d9b7fc6edebd8f6e4
Bustetroll Skrevet 18. mars 2013 #22 Skrevet 18. mars 2013 4 rugsprø med kalkunfilet , tomat og agurk + en klase druer
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #23 Skrevet 18. mars 2013 Frokost: En 0,0% yoplait yoghurt med havregryn og rosiner Lunsj: 2 pizzastykker fra i går. Middag: 1,5 porsjon lasagne og salat (uten dressing) pluss to glass saft. Så har jeg plukket i meg kanskje 10 smågodt-ting som lå igjen etter helga og ca 1/4 av en stor melkesjokolade boble plate. Anonym poster: 6ac5115eef23e783b5d278681daa86a1
TPK Skrevet 18. mars 2013 #24 Skrevet 18. mars 2013 Er på slanker'n, så jeg har holdt meg veldig i skinnet i dag (etter en skikkelig spisedag i går ) 2 skiver med magert pålegg (240 kcal) 1 pære (70 kcal) Torsk i form med potet og tomatsalat (ca 500 kcal) Senere skal jeg spise et eple en skål med bær og dobbel 0% vaniljeyoghurt og 2 skiver. Lander på 12-1300 kcal (det er planen i alle fall!)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #25 Skrevet 18. mars 2013 Har spist to brødskiver med nugatti til frokost og en skål salat til middag:) Anonym poster: 682beeee93d3b5904d95e004668cead3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå