Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 17. mars 2013 #26 Skrevet 17. mars 2013 Eksen min var akkurat lik, og det ble så mye krangling rundt dette at jeg til slutt kviet meg til å reise noe sted med han. Jeg bare visste det ville bli sure miner der vi skulle fordi vi ALLTID kom for sent! F.eks, en julaften skulle vi være i Sarpsborg kl 15, det er ca 1,5 time unna. Kl 14.30!!!!! reiste vi hjemmefra, da hadde datteren vår og jeg vært klare til å dra siden kl 13!! Jeg kommer alltid 10 min før og sitter heller og venter enn å komme for sent. Så etter 5 år med dette var dette så stort irritasjonsmoment for meg at jeg fikk nok (dette og mer selvfølgelig). Seneste i dag kom han heseblesende inn 5 min før forestillingen til datteren vår startet ennå jeg ringte han en halvtime før han skulle dra for å be han passe klokka. Jeg må alltid si at ting begynner 30 min før det egentlig gjør, bare for å ha et håp om at han KANSKJE klarer å møte tidsnok da! Jeg forstår deg godt hi, og hadde gjort det samme!
Gjest Antarctica Skrevet 17. mars 2013 #27 Skrevet 17. mars 2013 Heia deg! Fortsett sånn, hver gang du har sjansen - og se for guds skyld å få tatt lappen, kvinne, så tar du bilen og ungene og drar på det tidspunktet dere skulle dra, og slipper å komme for seint. Jeg har dessverre en kronisk sykdom som gjør at jeg ikke kan ta lappen... Om jeg hadde hatt lappen hadde problemet vært løst:) men det er ikke sånn at jeg er avhengig av at han kjører meg hit og dit, og jeg forteller alltod sannheten om hvorfor vi er for sent ute. Han bare bryr seg ikke, og alle vet jo at han ikke kommer presis likevel, så i hans verden er det ikke noenproblem. Anonym poster: 9597f5873be237813872afceb46549ac Ah, det er kinkigere. Men i alle fall de gangene dere ikke trenger bil kan du bare ta ungene og gå. Eller bare gå. Si til ham at siden han har bilen kan han ta med ungene, og sørge for at de er rett utstyrt, men at du selv er klar nå og vil avgårde. Seriøst, dette er ikke bra. Å gå og trene for å slippe å måtte vente på DEG, sånn at du må vente på HAM, det er ren drittsekkatferd. Jeg er treig sjøl, men dette slår jo mine prestasjoner ned i støvlene.
Pinnus Skrevet 17. mars 2013 #28 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Ååååå, føler veldig med deg! Hater at enkelte kan være så respektløse! Jeg måtte alltid lyve på tiden før for at vi skulle rekke noe som helst. En gang vi skulle i bryllup løy jeg på tiden med tre timer(!) for å være på den sikre siden. Når vi var 2 timer forsinket på den falske tiden, spurte jeg om ikke han skulle bli ferdig snart. Da svarte han surt at jeg ikke trengte å mase på ham. Jeg formelig eksploderte, tårene sprutet og jeg sparket hull i veggen i gangen. Er par års frustrasjon samlet opp i et utbrudd. Ble bedre etter det gitt ;-) Endret 17. mars 2013 av Pinnus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå