Gå til innhold

En er en, og to er ti.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det? Er det så mye mer slitsomt med to barn enn med ett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Men da nr fire kom var jeg sliten en stund, det skal jeg innrømme ;)

Anonym poster: a463bde51fedff88408ead73d08d75d1

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Selvsagt er det litt mer slitsomt, men jeg synes det var større overgang fra ingen til en enn fra en til to.

Gjest Skofantomet
Skrevet (endret)

Akkurat for øyeblikket syns jeg det :P baby sliter med en haug med tenner, og storebror trasser fra morgen til kveld. ;)

Endret av Skofantomet
Skrevet

Selvsagt er det litt mer slitsomt, men jeg synes det var større overgang fra ingen til en enn fra en til to.

Holder en knapp på denne jeg ;) Var veldig stor overgang fra ingen til en, men så sov hun ikke mer enn 40min-2timer sammenhengende de fem første månedene. Har bestilt sove-baby denne gangen ;-)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Nei, en er en og to er to ;)

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Men da nr fire kom var jeg sliten en stund, det skal jeg innrømme ;)

Anonym poster: a463bde51fedff88408ead73d08d75d1

Oi, det skjønner jeg! Har i mitt stille sinn lyst på 4 jeg også, men vi får se hvordan vi takler 2 først ;-)

Skrevet

Nei, en er en og to er to ;)

I matematikken i allfall ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Holder en knapp på denne jeg ;) Var veldig stor overgang fra ingen til en, men så sov hun ikke mer enn 40min-2timer sammenhengende de fem første månedene. Har bestilt sove-baby denne gangen ;-)

Haha, det bestilte jeg også, men hva fikk jeg? en som ila. nesten et år ikke har sovet en hel natt i strekk, og aldri sovet lengre enn til 0630, og det var en gang og da måtte jeg sjekke om han levde..

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Skrevet

Merket ikke overgangen noe særlig. Hadde jo permisjon. Overgangen var større fra 0-1 barn. Man merker det nok litt mer etterhvert når barna vokser til og skal på aktiviteter, gjøre lekser, trasse etc.

Anonym poster: b852461929e83f8654507f15036f05be

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Haha, det bestilte jeg også, men hva fikk jeg? en som ila. nesten et år ikke har sovet en hel natt i strekk, og aldri sovet lengre enn til 0630, og det var en gang og da måtte jeg sjekke om han levde..

Da er vi to. Heldigvis hadde ikke andremann kolikk, men han valgte å være våkem fra 02-05 HVER natt i omkring seks mnd. Så håper Pinnus legger inn en bedre bestilling enn meg ;)

Skrevet

Da er vi to. Heldigvis hadde ikke andremann kolikk, men han valgte å være våkem fra 02-05 HVER natt i omkring seks mnd. Så håper Pinnus legger inn en bedre bestilling enn meg ;)

Oh no, glemte å legge inn det! ;) Husket på det med kolikken da, det hadde vi nok av forrige gang....

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Det er bare tull.

En er en og to er to (men husk at to er dobbelt av en da ;) )

Skrevet

En er 10, to er 11, tre er 12 osv.

Skrevet

Største overgang var ingen til en. Gikk fint med to. Men tre ble slitsomt til tider.

Anonym poster: 52b650b32bef18530adc8e24517d1680

Skrevet

Mine turbotroll er som en hel barnehage ihvertfall!

Begge har hatt kolikk, ikke sovet en hel natt før de var 2 år, ene våknet kl 0415-0430 hver dag i mange mnd da barnet var mindre. Jobbet fullt da og møtte meg selv i døra til slutt.

Å få to tette er ingen spøk!

Nå er det krangling og terging 24/7. Jeg går konstant rundt med brannslokkingsapparatet på meg;-)

Anonym poster: 81af3de15467e9ac7ebcff0dd1c136f0

Skrevet

Min bestemor sa dette så fint, da hun levde. Hun hadde 5 barn.

"Den første tok all min tid, og mer kunne heller ikke de andre gøre" :)

Anonym poster: c4222f7b5cec2f128c29558c4d065dac

Gjest sussie77
Skrevet

Syntes overgangen fra ingen til 1 barn var størst jeg. Men akkurat nå om dagen føles 2 som 10...da de girer hverandre opp og krangler gjør de også. Her om dagen når vi bare hadde yngste her så føltes faktisk 1 som ingen. Kommer nok an på hva man er vant til :)

Skrevet

Fantastisk! Legger den på minnet :-)

Skrevet

Mine turbotroll er som en hel barnehage ihvertfall!

Begge har hatt kolikk, ikke sovet en hel natt før de var 2 år, ene våknet kl 0415-0430 hver dag i mange mnd da barnet var mindre. Jobbet fullt da og møtte meg selv i døra til slutt.

Å få to tette er ingen spøk!

Nå er det krangling og terging 24/7. Jeg går konstant rundt med brannslokkingsapparatet på meg;-)

Anonym poster: 81af3de15467e9ac7ebcff0dd1c136f0

Her blir det 3 år imellom. Så når lillebror her blir 1år er storesøster 4år. Jenta er veldig rolig nå da, selv om spedbarnsperioden var tøff.

Gjest yrild
Skrevet

Ja, akkurat sånn er det :-)

Skrevet

Å få nr to har gått som en drøm. Nr en sov ikke om natta før han var to, og krevde oppmerksomhet og bæring døgnet rundt. Nr to sover godt og har tålmodigheten til en engel. Så her er en som ti og to som elleve ;)

Skrevet

Haha, mye rare tall her, men ser ut som flertallet mener at overgangen fra ingen til 1 var tøffest, og at barn er slitsomt uansett ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...