Gå til innhold

Dere som gikk fra mannen deres og som hadde ingenting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestill deg en veil.samtale hos nav slik at du får vite hvilke rettigheter og muligheter du har. Ta det videre derifra, ikke ta sorg på forskudd, det vil ha negativ effekt. Og husk på en ting: NÅR EN DØR LUKKER SEG, EN ANNEN ÅPNER SEG, Det er slik det fungerer i livetog vår oppgave er å fange det øyeblikket og se de nye mulighetene, men det er ikke alltid lett. Den forandringen du skal gjennom nå vil nok bringe noe positivt med seg, men det får du kanskje ikke se før senere :)

Anonym poster: e1aed39e37f67d0425dfd9367d496f5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil hjelpe deg selv, kan heller ikke noen andre hjelpe deg. Du må ha en egen vilje i bunn, ellers går det ikke!

Anonym poster: 89ab111f345f1675a66c2bbfbab1ba95

Ja jeg vet:/ Men vet helt ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg må rett og slett jobbe med selvbilde mitt og vite hva jeg vil med livet før jeg kan gjennomføre det tror jeg. Så får jeg bare holde ut, selv om jeg synes syns i barna. De fortjener så mye bedre og det er tøft å ha konstant dårlig samvittighet....

Er vel håp for meg også.

Godnatt:) Takk for råd ! Setter stor pris på det.

Anonym poster: a890d1ae823dd481821133f30ad15103

Skrevet

Spørs om jeg klarer å utdanne meg på 3 år. Jeg trenger tid på ting. Minste barnet er 8 år? Vel det er jo ikke så lenge til. sad.png Tiden flyr...

Nei, jeg får ikke mye i barnebidrag. Mannen min er kip der tror jeg. Han kommer nok til å nekte å betale for han tror pengene går til meg tipper jeg!!!

HI

Anonym poster: a890d1ae823dd481821133f30ad15103

Han har jo ikke lov til å nekte å betale trygd?! OG er ikke du gravid? Da får du jo ny støtte i åtte år?

huff, lykke til!

Anonym poster: e3d2943b3c15a80fd53c41594b188cb8

Skrevet

Du har fått veldig mange gode, konstruktive råd fra medlemmer her, med du møter alle råd og tips med innbitt heftig motargumentasjon. Jeg trekker dermed den konklusjonen at du egentlig ikke vil flytte. Så jeg foreslår at du bare blir boende og gjør det beste ut av situasjonen slik den er.

Anonym poster: 443d91333b6a2d41f7c1005c3dd3e406

Skrevet

Herlighet så mange som tror på dette trollet...

Anonym poster: 7b7ad261c6c64c73c5cce878558e618a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...