Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #26 Skrevet 15. mars 2013 70 min med førstemann. De to beste var styrtfødsler med en til to pressrier. Anonym poster: a750296957a2c04d9e91fbe4cd7c2b0f
stratosku Skrevet 15. mars 2013 #27 Skrevet 15. mars 2013 Første gang varte det i ca 5 min, mens andre gang hadde jeg pressrier i nærmere 30 min før begge barna var ute.
BellaSuz Skrevet 15. mars 2013 #29 Skrevet 15. mars 2013 1,5 time. Jordmor begynte å stresse litt husker jeg, det er vel ikke ideelt med mer enn 1 time.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #30 Skrevet 15. mars 2013 45 minutt. Føltes ikke så lenge da Anonym poster: 23d33b6c8400a3b4ec01c072d1acea82
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #31 Skrevet 15. mars 2013 Lenge begge gangene. Halvannen time første gang, og 45 min eller mer andre gang! Anonym poster: ffadba6c51bdeac1e34ad8b4fc9902a1
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. mars 2013 #33 Skrevet 15. mars 2013 Førstemann husker jeg ikke, men nr 2 tok det 16 minutter med pressing med. Virket mye kortere, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #35 Skrevet 15. mars 2013 Jeg aner ikke. Husker nesten ingenting av min fødsel :/ Men jeg tror jeg holdt på i over en time. Til slutt måtte han hjelpes litt med sugekopp fordi han satt fast. Anonym poster: 43c96f07a32dc7944f366d53c9f52d7c
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #37 Skrevet 15. mars 2013 To timer. Men han kom ikke ut likevel, så det ble keisersnitt. Anonym poster: b49c9dcd75339d7221617d35e0c325a2
klg,2 boys now:) Skrevet 15. mars 2013 #39 Skrevet 15. mars 2013 4 timer da var så å si bevisstløs og det ble haste snitt
AussieAnette Skrevet 15. mars 2013 #41 Skrevet 15. mars 2013 1 time. Han kom av seg selv akkurat rett før legen skulle til å ta han ut med vakum. Var helt totalt utslitt.
*piami* Skrevet 15. mars 2013 #42 Skrevet 15. mars 2013 Over en time med første, ble tatt med sugekopp. Ett par min og 2 press med andremann:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. mars 2013 #44 Skrevet 15. mars 2013 Ca 30 minutter i følge journalen, det kjentes ikke så «lenge» ut. Ble da tatt med vakuum pga lav hjerterytme, men jordmor har i ettertid forklart at han nok hadde kommet ganske snart uansett. Her i Fredrikstad tillater de 2 timer med pressrier så lenge alt er ok, sa jordmor på forrige kontroll.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #45 Skrevet 15. mars 2013 Hadde ingen pressetrang overhodet. Måtte bare bite tennene sammen og truge, truge når de forferdelige riene kom. Var helt sykt vondt og unaturlig for meg å presse, brukte 1 time og 20 min på å få ungen ut. Etter en time gikk jordmor endelig med på å gi meg riestimulerende drypp og da fikk jeg det endelig til. Var ikke så sliten etterpå men bare helt i sjokk over hvor sykt vondt det var. Brukte 4, 5 t fra første rie til babyen var ute. Anonym poster: e459b4a39b02aaf734d099289aaf0ffb
Linerlen og pipipen Skrevet 15. mars 2013 #46 Skrevet 15. mars 2013 Ca 30 minutter. Hele gutten kom ut på siste presset :-)
Nissefisen Skrevet 15. mars 2013 #47 Skrevet 15. mars 2013 11 minutter med nr 1. 2-3 minutter på nr 2.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mars 2013 #48 Skrevet 15. mars 2013 62 min med storesøster og 32 minutter med lillebror.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #49 Skrevet 15. mars 2013 Ca 30 minutter i følge journalen, det kjentes ikke så «lenge» ut. Ble da tatt med vakuum pga lav hjerterytme, men jordmor har i ettertid forklart at han nok hadde kommet ganske snart uansett. Her i Fredrikstad tillater de 2 timer med pressrier så lenge alt er ok, sa jordmor på forrige kontroll. Da må de ha strammet inn på det.... Med min første hadde jeg pressrier i 3,5 timer. Igangsatt fødsel hvor kroppen min reagerte litt rart og kjørte igang med pressrier uten at jeg hadde full åpning. Med nr to hadde jeg ca en time med pressrier. Anonym poster: 72df177bb5b2097860c01f3815a1b86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå