Gå til innhold

Hvor lenge hadde du pressrier?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvor du virkelig presset barnet ut? Og hvor lang tid bør det maks gå? Jeg brukte en time og var helt utslitt.

 

Anonym poster: 57ecb1ed6168c093194e69fd01d32b59

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Brukte ett par minutt. To pressrier og babyen var ute

Gjest AnneS
Skrevet

Brukte kanskje et kvarter med første, så 5 min med de to neste.

Skrevet

Usikker. Gikk fra 4 cm til ungen var ute gikk det 15 min

Skrevet

20 min med første. 4 min med andre.

 

Anonym poster: 3c90bc32cff3bdedd448c6665da4c428

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

20 min med pressrier.

Skrevet

ca 2,5 timer.... var litt støl i kroppen dagene etterpå :D Man skulle tro det var bra for verken meg eller babyen, men alt gikk fint da hun først kom seg ut :D

Skrevet

Nr 1: 15 min tror jeg, ble forløst med vacum tilslutt pga av hjerterytme

 

Nr 2: 2 min, eller 2 kjappe pressrier. Var en spontan fødsel på totalt under 55 min

 

Anonym poster: f3499f061f0548ae62070d566947e248

Skrevet

36 minutter, han kom litt skjevt ut sa jordmora så det kunne gått raskere. Var utrolig støl i hele kroppen de neste dagene.

Skrevet

Ca 1,5 t før babyen ble tatt med vakuum.. Var ganske støl i etterkant ja!

Skrevet

nøyaktig 1t 32min ifølge det skjemaet jeg fikk med hjem fra sykehuset. Ho ble tatt med vakuum.

Skrevet

Husker ikke, men han var ute på 2. pressrie..

Skrevet

15-20 minutter :-) føltes myyye raskere

Skrevet

ca 10-15 min på begge :)

 

Anonym poster: 152501aec2ac914bfff1f67c27af5768

Skrevet

Ca 5-10 min med alle tre. To press rier.

Skrevet

56 minutter. Han var stjernekikker og satt fast opp i der...

 

Anonym poster: 623b1545216eaec6476bb0689fa31b34

Skrevet

Hadde 3 pressrier fordelt på 10 min. Føltes som en evighet siden han kom med rumpen først.

Skrevet

1 time og 10 minutter. Var så sliten at jeg ikke visste hvordan jeg skulle overleve. Håper det går litt kjappere med nestemann!

Skrevet

30-30 min. Var støl dagen etter, men mest fordi jeg nektet å slippe sengen ;)

Skrevet

Nr 1: 2 timer. Hadde veldig svake pressrier, nesten helt fraværende, presset ut ungen på pur f... til slutt

 

Nr 2: 30 min. Kraftige pressrier, men følte meg ikke sliten etterpå

 

Anonym poster: e85cfbf1383b6c1f3b65b8ab268474f3

Skrevet

1 time og 15 minutter med første. Det var max jeg fikk holde på, da måtte de ta ham med tang.

 

Kanskje 10 minutt med andremann :)

Skrevet

Pressriene varte i 1t og 29 min, føltes som en evighet, da det var gått 1 t var legen innom hvert 10 min for å sjekke om babyen skulle tas med vakuum. De klippet meg og det gikk av seg selv til slutt.

Skrevet

1. 1,5 time med aktiv pressing, jeg var helt utslitt etterpå!

 

2. 20 min. Hadde i løpet av denne tiden kun 3 rier.

 

3. 5 min. Han kom på andre presset.

 

Anonym poster: 878fd1a91509ad1ff3ddb6fd3b1abf9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...