Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Altså hvor du virkelig presset barnet ut? Og hvor lang tid bør det maks gå? Jeg brukte en time og var helt utslitt. Anonym poster: 57ecb1ed6168c093194e69fd01d32b59
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Brukte ett par minutt. To pressrier og babyen var ute
Gjest AnneS Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Brukte kanskje et kvarter med første, så 5 min med de to neste.
DaTuMa Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Usikker. Gikk fra 4 cm til ungen var ute gikk det 15 min
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 20 min med første. 4 min med andre. Anonym poster: 3c90bc32cff3bdedd448c6665da4c428
storm i et vannglass Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 ca 2,5 timer.... var litt støl i kroppen dagene etterpå Man skulle tro det var bra for verken meg eller babyen, men alt gikk fint da hun først kom seg ut
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #9 Skrevet 15. mars 2013 Nr 1: 15 min tror jeg, ble forløst med vacum tilslutt pga av hjerterytme Nr 2: 2 min, eller 2 kjappe pressrier. Var en spontan fødsel på totalt under 55 min Anonym poster: f3499f061f0548ae62070d566947e248
stinemor87 Skrevet 15. mars 2013 #10 Skrevet 15. mars 2013 36 minutter, han kom litt skjevt ut sa jordmora så det kunne gått raskere. Var utrolig støl i hele kroppen de neste dagene.
HeltAnonym Skrevet 15. mars 2013 #12 Skrevet 15. mars 2013 Ca 1,5 t før babyen ble tatt med vakuum.. Var ganske støl i etterkant ja!
Nirgal Skrevet 15. mars 2013 #13 Skrevet 15. mars 2013 nøyaktig 1t 32min ifølge det skjemaet jeg fikk med hjem fra sykehuset. Ho ble tatt med vakuum.
Liljekonvall<3 Skrevet 15. mars 2013 #14 Skrevet 15. mars 2013 Husker ikke, men han var ute på 2. pressrie..
Mamma'n til Ollibolli Skrevet 15. mars 2013 #15 Skrevet 15. mars 2013 15-20 minutter :-) føltes myyye raskere
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #16 Skrevet 15. mars 2013 ca 10-15 min på begge Anonym poster: 152501aec2ac914bfff1f67c27af5768
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #18 Skrevet 15. mars 2013 56 minutter. Han var stjernekikker og satt fast opp i der... Anonym poster: 623b1545216eaec6476bb0689fa31b34
PintSizedDictator Skrevet 15. mars 2013 #19 Skrevet 15. mars 2013 Hadde 3 pressrier fordelt på 10 min. Føltes som en evighet siden han kom med rumpen først.
Pinnus Skrevet 15. mars 2013 #20 Skrevet 15. mars 2013 1 time og 10 minutter. Var så sliten at jeg ikke visste hvordan jeg skulle overleve. Håper det går litt kjappere med nestemann!
<3 2G <3 Skrevet 15. mars 2013 #21 Skrevet 15. mars 2013 30-30 min. Var støl dagen etter, men mest fordi jeg nektet å slippe sengen
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #22 Skrevet 15. mars 2013 Nr 1: 2 timer. Hadde veldig svake pressrier, nesten helt fraværende, presset ut ungen på pur f... til slutt Nr 2: 30 min. Kraftige pressrier, men følte meg ikke sliten etterpå Anonym poster: e85cfbf1383b6c1f3b65b8ab268474f3
TPK Skrevet 15. mars 2013 #23 Skrevet 15. mars 2013 1 time og 15 minutter med første. Det var max jeg fikk holde på, da måtte de ta ham med tang. Kanskje 10 minutt med andremann
mamma 2012 Skrevet 15. mars 2013 #24 Skrevet 15. mars 2013 Pressriene varte i 1t og 29 min, føltes som en evighet, da det var gått 1 t var legen innom hvert 10 min for å sjekke om babyen skulle tas med vakuum. De klippet meg og det gikk av seg selv til slutt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2013 #25 Skrevet 15. mars 2013 1. 1,5 time med aktiv pressing, jeg var helt utslitt etterpå! 2. 20 min. Hadde i løpet av denne tiden kun 3 rier. 3. 5 min. Han kom på andre presset. Anonym poster: 878fd1a91509ad1ff3ddb6fd3b1abf9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå