Gå til innhold

Er jeg yngst her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 og blir 16 i oktober :) Har termin i april. Da venter jeg og min kjære verdens nydeligste lille gutt <3

Anonym poster: c62c4e5df12ba8e85af6de210995e300

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det tror jeg absolutt du er..

Og jeg er fryktelig glad for at jeg venta til begynnelsen av 20-åra med å få baby, mister utrolig mye av ungdomstiden når man får så tidlig :/

Anonym poster: 1ea9706507e3d0a2f8b54a7757f01fc2

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Gratulerer med babyen på vei, og lykke til :)

Ikke for å være frekk, men jeg håper da virkelig du er den yngste her inne :P

jeg mener, strengt tatt er du ikke gammel nok til å ha sex engang ;)

Skrevet

Oj! Det var tidlig. Jeg syntes jeg selv var ung da jeg fikk første. Jeg var 21..

Anonym poster: 245fb9aa569b31ab27807d347780b4e8

Skrevet

OJ, du var ung! Du er faktisk like gammel som mitt mellomste barn :-)

Det er veldig tidlig å bli mor i din alder, da. Du får jo en helt annen ungdomstid enn de fleste av dine jevnaldrende. Men jeg håper du har masse støtte fra de rundt deg!

Gratulerer, og lykke til! :-D

Anonym poster: 857ff531baff4b2b9ec55e7286c28d3f

Skrevet

Og jeg er fryktelig glad jeg venta til jeg bikka 30 med å få barn, hadde det fryktelig moro i tjueåra!

Anonym poster: 57f2049b60f592b9507348d3c0f76e26

Skrevet

Besteveninna til søsteren min fikk barn da hun var like gammel som deg. Dette er mange år siden nå, har gått strålende bra! Lykke til :)

Anonym poster: 57f2049b60f592b9507348d3c0f76e26

Skrevet

Etter som jeg har sett er du nok yngst da ja. Har sett noen på 17 og 18 år :-)

Du er veldig ung, men regner med at du har foreldre og andre rundt deg som stiller opp slik at du ikke går glipp av all ungdomstiden din. Det er litt tidlig at livet allerede nå skal bli alvor hele tiden! Pass på å få tid til å være deg selv litt også og ikke bare være mamma :-)

Gratuelerer med å skulle få en liten gutt og lykke til :-)

Skrevet

Det er du nok :)

Det er noen av damene her inne som kan være litt krasse - ikke bry deg om dem! Det er også mange veldig hyggelige damer her som vet masse om graviditet og babyer. Jeg har funnet masse nyttig informasjon her inne!

Masse lykke til videre med graviditet, fødsel og barseltid. Dette fikser du!

Skrevet

Gratulerer! :) Jeg håper også du er yngst her inne, for 15 år er TIDLIG!

Skrevet

Gratulerer! Og lykke til :)

Jeg mener også du ikke er gammel nok til å pule enda, leit at du mister den "vanlige" ungdomstida syns jeg.

Men på den andre siden har du ikke levd som et fritt menneske enda(styrt av dine foreldre fram til dags dato) så det å få barn nå trenger ikke være så ille. Det kan være verre å vente med barn til 30 årsalderen og da ha problemer med å skyve vekk egoet sitt ;)

Jeg krysser fingrene for at du får en frisk liten gutt og at forholdet til far holder :)

Anonym poster: 4dec3ce83d702ae355372a3a35ce3dfe

Skrevet

Jeg var 17 år da jeg fikk baby, det gikk fint. Men det var skikkelig slitsomt å ha så dårlig råd og være nyetablert. Jeg var så oppslukt i mammarollen og babyen at jeg savnet ikke ungdommestiden og festene.

Lykke til og gled deg til babyen kommer :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gratulerer, og lykke til :)

Jeg vet om to som fikk barn omtrent på din alder, og det har gått veldig fint! De har veloppdragne, glade barn begge to, og de ventet noen år før de fikk neste. Nå er de midt i tjueåra og har «store» barn, og kan ser fram til å bruke mye mer tid og energi på bare seg selv de neste tiårene. Så selv om man går glipp av mye i tenårene, betyr det jo ikke at de misser resten av livet!

Stå på, fullfør skolen og få en utdannelse, for både din og barnets skyld Det vil nok være tungt, men verdt det! :)

Skrevet

Jeg er 15 og blir 16 i oktober :) Har termin i april. Da venter jeg og min kjære verdens nydeligste lille gutt <3

Tror det gitt. :) Gratulerer å masse lykke til med baby! :) Hvis du får negative å ekle svar, så bare hev deg over det, det er bare slik det er her inne og de gjemmer seg ofte bak anonymknappen. Dette klarer du! :)

Skrevet

Ja du er nok det. Gratulerer og gled deg til babyen kommer. Det er ingen undergang å få barn tidlig, det finnes jo mye annet som er verre.

Anonym poster: 618a880620cac6e7b1edf625cfda8a69

Skrevet

Tusen takk snille dere!! Mamma og pappa gleder seg nå. Men de gjorde ikke det først.

Og jeg trenger ingen kjenneprekner. Jeg har hørt det meste før. hehe

Skrevet

Jeg var 18 da jeg fikk min første. Fikk fullført vgs, fikk meg i

utdannelse, fikk meg jobb og leilighet innen jeg var 20. Det har gått helt fint. Nå sitter jeg her 10 år etter med hus, bil, mann, barn, hund, enda en baby i magen og alt som følger med. Man er ikke dømt til å mislykkes selvom man får barn tidlig sånn som mange tror.

Lykke til :-) Dette går bra, men fullført skolen så du får deg en jobb!

Skrevet (endret)

Hva er vitsen med å skrive ting som "Jeg er glad jeg ventet til jeg var 30 " ? Hva så? Hva godt skal komme ut av at HI får den informasjonen?

Gratulerer med baby på vei! Du er veldig ung, men det går nok bra skal du se! :)

Endret av High hopes
Skrevet

I følge mannen min knuller jeg som en fransk hore og laget mat som Ingerid Espelid, behandler ham som en prins og er sykt deilig (gravid i 6.måned) - ingen grunn til å gå andre steder ;)

Anonym poster: 1340f1e012b8d2f268cea44b26c32fc9

Skrevet

Jeg var 18 da jeg fikk min første. Fikk fullført vgs, fikk meg i

utdannelse, fikk meg jobb og leilighet innen jeg var 20. Det har gått helt fint. Nå sitter jeg her 10 år etter med hus, bil, mann, barn, hund, enda en baby i magen og alt som følger med. Man er ikke dømt til å mislykkes selvom man får barn tidlig sånn som mange tror.

Lykke til :-) Dette går bra, men fullført skolen så du får deg en jobb!

Men som 18 år er du myndig og har faktisk lov til å ta ansvar for ditt eget barn. Er du under 18 må dine foreldre skrive under på papir som gjelder deg og ditt barn. Ei jeg kjenner ble mamma under 18 og måtte få moren til å skrive under på papirer iallefall. Man burde være myndig før man får barn. Jeg hadde ikke likt å få barn mens moren fortsatt hadde kontroll over meg og kunne bestemme hva jeg fikk lov til og ikke lov til.

Anonym poster: 391045837c1ba12bd5df1b08d2f1fb69

Skrevet

Det er faktisk ingen regel når man kan få barn, biologisk. Om det er lurt er noe annet. Når man har fått mensen så kan man jo teknisk sett bli mamma. OG det er faktisk det som er naturens gang.

Drit i frekke kommentarer. Du har tatt et valg og får stå for det:) Gratulerer og lykke til:)

Anonym poster: ef8a4d24e21d8bcf86a933a73b932870

Skrevet

Fikk min første uken før jeg fylte 16:-) Går så fint atte:-)

Skrevet

Hvor gammel er barnefaren?

Anonym poster: d2fec0aefd27241c05b3268d768cc867

Skrevet

skal innrømme at jeg syns det er litt feil når man ikke er gammel nok til å ha sex, og iallefall ikke gammel nok til å bestemme over sitt eget liv så skal man ta ansvar for ett annet liv.

Men jeg skal ikke komme og si at det ikke vil gå bra! For all del så er det hva dere selv gjør det til. :) Men er veldig mange 96-98'modeller som har kommet og fortalt at de er gravide at jeg lurer på om de egentlig er så kjent med ordet prevensjon.

Men du får ha lykke til! Er jo en spennende tid som kommer, og man skal nyte det om man er ung eller gammel. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...