Gå til innhold

Junimagene i 3. trimester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter et raskt overblikk ser jeg at Portishe, skinflash1 og UndrendeUllteppe har termin om to-tre uker. 29. juni her :-) Hvor skal dere føde?

Må bare si meg enig med det du skrev i går, UndrendeUllteppe: Veldig sjarmerende å være høygravid!:-P Her har Hb og blodtrykk steget bittelitt i det siste, takk og pris. Men har fått en låsning i bekkenet, så skal til osteopat for å knekke opp i morgen :-/ Blir bra å kunne bevege seg litt igjen da.

Babyklærne er heldigvis ferdig vasket og organisert, så nå gjenstår det bare å hekle ferdig vognteppet i racerfart ;-) Skal arve både vogn og bilsete, men ikke fått det i hus ennå. Det strider så imot redebyggingstrangen.. :-P

Annonse

Jeg er nok også en av de siste, med termin 26.6. Har aldri fått gått i spontan fødsel før, blitt satt i gang ved 37 og 38 uker, så jeg aner jo ikke om jeg er typen til å gå langt over termin.

Her er det meste klart. Mannen driver og monterer kjøkken, men det vil nok ta en stund. Prøver å holde resten av huset sånn noenlunde ryddig og rent da. Vogn, kurv og klær til Lillegutt er klart, så han kan bare komme. Selv om det er deilig på dager som i dag å ha han i magen. Da kan jeg sitte med en bok og nyte sola mens ungene leker med nabobarna.

Ingen tegn på fødsel her, kun litt svake menssmerter av og til, men så er jeg jo bare 38+0 også da.

Koselig at vi er en gjeng i "baktroppen" :) Noen andre med fødeplass på ABC, Ullevål?

Her løper hormonene løpsk.. I dag har jeg begynt å grine hysterisk av et gammelt dårlig bilde som ble ødelagt, og fløy i flint da jeg skubbet til cornflakes-eska, og halve innholdet havnet på gulvet, hehe.

Annonse

Etter et raskt overblikk ser jeg at Portishe, skinflash1 og UndrendeUllteppe har termin om to-tre uker. 29. juni her :-) Hvor skal dere føde?

Må bare si meg enig med det du skrev i går, UndrendeUllteppe: Veldig sjarmerende å være høygravid!:-P Her har Hb og blodtrykk steget bittelitt i det siste, takk og pris. Men har fått en låsning i bekkenet, så skal til osteopat for å knekke opp i morgen :-/ Blir bra å kunne bevege seg litt igjen da.

Babyklærne er heldigvis ferdig vasket og organisert, så nå gjenstår det bare å hekle ferdig vognteppet i racerfart ;-) Skal arve både vogn og bilsete, men ikke fått det i hus ennå. Det strider så imot redebyggingstrangen.. :-P

Jeg bor i Sverige så skal føde der. Skal inn til samtale på sykehuset på tirsdag for å legge opp en plan slik at jeg slipper å gå over tiden denne gangen. Men håper så inderlig at jeg går i spontan fødsel av meg selv denne gangen! Har aldrig opplevd det før så krysset fingrene. Gratulerer s mye til dere som har født!

Jeg bor i Sverige så skal føde der. Skal inn til samtale på sykehuset på tirsdag for å legge opp en plan slik at jeg slipper å gå over tiden denne gangen. Men håper så inderlig at jeg går i spontan fødsel av meg selv denne gangen! Har aldrig opplevd det før så krysset fingrene. Gratulerer s mye til dere som har født!

Da håper jeg for din del at du går i fødsel av deg selv :) Håper dét skjer her også..

Gratulerer til Maibaby13!!

Gratulerer maibaby :)

Ja nå tynnes det i rekka her, men det har jo dukket opp noen nye her oxo.

Er strengt tatt fortsatt sikker på at jeg blir sistemann selv om det har kommet inn flere med termin etter meg :)

Men med det humøret mitt om dagen så hadde det nok vært greit å bli ferdig snart. :D

Vannet mitt gikk i går kveld kl 22!! Meeen.. ingenting har skjedd enda.. :P Venter på rier, men det ser ut som om det tar sin tid. Har hatt endel kynnere og maserier, men ikke noe ordentlige.

Skal inn på sykehuset litt senere idag for en sjekk og evt sette igang.

Håper vi har gutten hos oss i løpet av dagen ;-)

Så spennende, doble!

Jeg våknet med rier i går natt, og hadde en del uregelmessige utover dagen i går, men det ble liksom ingenting ut av det, og i går ettermiddag stoppet det helt opp.

Har ikke kjent noe i natt heller.

Er litt skuffa kjenner jeg, var så sikker på at det skulle bli baby på oss nå.

Denne frøkna har det tydeligvis ikke travelt. Er fem dager på overtid i dag.

Lykke til dere som venter! Sikker på det er din tur nå Leb76 :)

Her har jeg verdens nydeligste 2 ukers lille skatt i armene! Nyter å bare holde han og snuse inn den gode babylukten og kysse den bløte huden! Han har vokst bra, så nå kan vi flytte inn i str 50 klærene! Glede for mor som kan nyte synet av den deilige gutten i de fine klærne sine! I dag er vi alene hjemme første gang siden pappa er tilbake på jobb i dag. Fikk prøvd vippestolen da mor skulle ha dusjen sin i dag. Gikk bra det også :) Koser oss masse med lillebror som er snill som dagen er lang. Blir spennende å se nå som han er 2 uker om det blir litt mer livat og litt mer action. Nå håper jeg bare så inderlig på egen friskmelding hos legen i dag så jeg kan legge alt annet enn kos til side og nyte nyte nyte!

PS: Lillegutt ble litt sår på stumpen i går, men jeg oppdaget at Bephanten var effektivt, så etter noen runder med den er han nesten helt fin igjen, så den er kjekk å ha i hus ;) Synes denne var mindre klin med enn Inotyl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...