Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #26 Skrevet 9. mars 2013 Skulle gjerne stått så mye som mulig men med engang jeg reiste meg holdt jeg på å besvime samt at hjerterytmen til baby gikk ned så jeg måtte pent ligge i 12 timer...stod litt på knærne. . Anonym poster: 1c724add440f4c3f392666693e174ad3
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. mars 2013 #27 Skrevet 9. mars 2013 Jeg tror man kjenner på kroppen hva som er best der og da. Jordmødre mener jo at det er mest effektivt å bevege seg, stå, stå på kne osv (så lenge man har krefter), kontra å bare ligge stille i sengen, og jeg tror nok det er det som faller naturlig for de fleste. Det var forferdelig å bli tvunget til å ligge i senga med beina opp, men jeg måtte det pga de måtte overvåke barnets hjerterytme. Hvorfor er det ikke alle plasser man får lystgass lengre? Pga dårlig ventilasjon på sykehuset sier de her, jordmødrwne blir påvirka Anonym poster: 00103c8a57b2f10efa6cd7f26e70a003 Hehe! Skulle ikke tro det var noe negativt Nei, men fra spøk til alvor, da får de hute å oppgradere ventilasjonssystemene sine. Det sies jo at lystgass sparer mange for andre smertelindringer!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. mars 2013 #28 Skrevet 9. mars 2013 Apropo bæsjing under fødsel, så har jeg inntrykk av at det stort sett dreier seg om små mengder (i slengen) som presses ut pga trykket, då det er vel greit for JM å holde kontrollen på det. De tørker det diskret bort. Ikke som at det kommer en stor bajskorv vel?
GeneralSpringSkalle Skrevet 10. mars 2013 #29 Skrevet 10. mars 2013 Apropo bæsjing under fødsel, så har jeg inntrykk av at det stort sett dreier seg om små mengder (i slengen) som presses ut pga trykket, då det er vel greit for JM å holde kontrollen på det. De tørker det diskret bort. Ikke som at det kommer en stor bajskorv vel? hoho... Du sa bajskorv.. (er det lov?)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #30 Skrevet 10. mars 2013 Jeg tror man kjenner på kroppen hva som er best der og da. Jordmødre mener jo at det er mest effektivt å bevege seg, stå, stå på kne osv (så lenge man har krefter), kontra å bare ligge stille i sengen, og jeg tror nok det er det som faller naturlig for de fleste. Det var forferdelig å bli tvunget til å ligge i senga med beina opp, men jeg måtte det pga de måtte overvåke barnets hjerterytme. Hvorfor er det ikke alle plasser man får lystgass lengre? Pga dårlig ventilasjon på sykehuset sier de her, jordmødrwne blir påvirka Anonym poster: 00103c8a57b2f10efa6cd7f26e70a003 Hehe! Skulle ikke tro det var noe negativt Nei, men fra spøk til alvor, da får de hute å oppgradere ventilasjonssystemene sine. Det sies jo at lystgass sparer mange for andre smertelindringer! Haha..nei det er ikke slik det fungerer. På vårt medium store sykehus har lystgassen vært borte i mange år nå. Men de har oppgradert med badekar og andre små"goder".. Trodde alle viste dette gradvis forsvant fra lokalsykehusene? Anonym poster: 48922a6a8ccfa686f1d1a47eb4266c42
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. mars 2013 #31 Skrevet 10. mars 2013 Nei det visste jeg ikke, håper de har det her til sommeren i hvertfall denne gangen hadde jeg nemlig bestemt meg for ikke å være så redd gassen, trodde jeg skulle bli kvalm av den sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå