Gå til innhold

Flere her som er helt avholds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten noen spesiell grunn til det, annet at dere ikke er så begeistra for alkohol?

Her hos oss er begge avholds.

Anonym poster: 45f07246f326afe5eaa8bd83277cdb07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off nei....så kjedelig a

Anonym poster: 116cb9720621fad3580172980d1d51c2

Skrevet

Her er også begge avholds. Vet ikke hvorfor, er bare blitt sånn.

Anonym poster: 6f6749e868c9c70d5d95de00a6970a39

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, men kjenner flere som er. Må jo være opp til enhver det :)

Skrevet

Begge er det her også. Liker ikke alkohol. Får sinnsykt hodepine av bare 1-2 enheter så det er ikke aktuelt engang. Også smaker det ræv. Kan til nøds ta en liten baileys med kaffe.

Men kjedelig? Nei, jeg har lært å ha det gøy uten alkohol :P

Skrevet

Vi syns det smaker mye bedre med en cola :) vi er ikke på fester ol heller vi da, fordi det rett og slett ikke er noe for oss. Syns så absolutt ikke det er kjedelig å være avholds :) Syns det er mye morsommere å finne på andre ting enn å drikke.

Vi er 26 og 33år. Føler vi er de eneste som ikke drikker..

HI

Anonym poster: 45f07246f326afe5eaa8bd83277cdb07

Skrevet

Vi drikker heller ikke.

Jeg gjorde det i min glade ungdom, men sluttet av diverse grunner. Føler ikke at det gjør meg kjedelig :)

Skrevet

jeg drikker heller ikke, har gjort det før, men de siste 7 åra ca, har det ikke blitt noe.

Ikke noe spesiell grunn til det, men frister bare ikke. Det er absolut ikke kjedelig å være avhold, synes faktisk det er litt trist at noen må drikke for å ha det gøy.

Skrevet

Drikker så å si aldri. Fordi det smaker møkk, man blir dårlig og man kan ha det like gøy edru :-) hender vi er på fest, ca 1 gang i året, men drikker ikke fordet. Er 24 og 27år.

Anonym poster: 7d096c2e1c72ac7ff923a77b3cff68ab

Skrevet

Jeg er avholds, ikke fordi jeg ikke vil drikke, men fordi det bare har blitt slik pga barn. Har ikke rørt alkohol på godt over 4 år, men skal ikke si at jeg aldri blir til å drikke igjen. Jeg er ikke glad i det, og synes vann og juice er så mye bedre :)

Skrevet

Avholds her og, men min samboer kan kose seg med en øl el cognac i helgen. Aldri noe mer enn det, kun for kosen sin skyld!

Nå får jeg migrene av bare et glass, så er ikke akkurat noe som frister! Og fester er heller ikke noe tema, da jeg kjeder meg hvis folk blir fulle og dumme.

Men helt klart opp til hver enkelt :)

Anonym poster: 16da30cd795167a640cac2b232430267

Skrevet

Jeg er avholds, er altfor glad i alkohol og klarer ikke slutte på 2-3 dager hvis jeg først begynner å drikke. Derfor holder jeg meg helt unna.

Anonym poster: 77694763914cdf25b9f8eb01a12e46db

Skrevet

Og å se bilder av seg selv på sørpefylla.. Anbefales til alle som fortsatt synes alkohol er tøft.

Anonym poster: 77694763914cdf25b9f8eb01a12e46db

Skrevet

Her er begge totalavholds. Bestemte oss for det for rundt to år siden, drakk nesten ikke før det heller...

Skrevet

Nei, og jeg stoler ikke helt på folk som aldri drikker. Hater å være på fest der det sitter en sånn prektig-pia som skal passe på alt og alle.

Anonym poster: 10ab02d29b6f4574ed359920e4492bda

Skrevet

Avholds og avholds... Joa, har nesten blitt det etter at jeg traff samboeren min. Han drikker ikke, jeg tok meg en fest i ny og ne før, men etter det kom småfolk, har det ikke blitt noe. Den helt store festlysta er vekk, og liker heller ikke noe alkohol så godt at jeg drikker det for kosen sin skyld heller :)

Ser egentlig litt opp til dere som sier dere ikke drikker på fest, men har det like gøy likevel. Har aldri helt klart det, føler meg bare utenfor... Er en smule sjenert da, så mulig det er derfor... Da har jeg følt meg bedre med litt innabords. Men var aldri sørpe full da, det ser jeg ikke poenget med. Men som sagt, blitt lite med fest de siste åra :)

Anonym poster: 7f79df9acbc351eb232b059588b3e728

Gjest Kira bjeffer
Skrevet (endret)

Jeg drikker ikke alkohol lengre. Drakk endel da jeg var ung, men liker rett og slett ikke smaken lengre.

Mannen drikker. Hans store hobby er vin og whisky :)

Endret av Kira bjeffer
Skrevet

Jeg kaller ikke meg selv avholds, men jeg drikker aldri.

Grunnen er at jeg har ME og tåler alkohol dårlig, kroppen reagerer veldig negativt på alkohol så jeg ser ingen grunn til å påføre den en slik "forgifning". Jeg har hodepine, blir svimmel, uvel og føler meg dårlig i mange dager etterpå om jeg tar bare et glass eller to, så da dropper jeg det heller.

Kan ikke si jeg savner det noe særlig. På grunn av sykdommen har jeg jo ikke ork og overskudd til å gå på fest likevel..

Anonym poster: 7b2ec65bbf6e0ccaae8de08b1f3bd0c9

Skrevet

Jeg er. Liker ikke vin eller øl. Er vi ute en sjelden gang, så liker jeg å kjøre, så er ikke et savn engang.

Anonym poster: e984ae72e9197cd3fbc5a063199d7f15

Skrevet

Jepp, jeg er :) Og det finnes ikke kjedelig :)

Anonym poster: 8b4e6ec22e931925b4b6aeed41357467

Skrevet

Vi er ikke avholds, men drikker aldri med mindre vi serverer eller blir servert ett glass vin eller en øl i godt selskap. Ingen av oss har drukket slik at vi merker særlig til alkoholen (eller bortsett fra ett tilfelle der jeg ble litt revet med).

Skrevet

Jeg er avholds. Vokst opp i et miljø der ingen drakk alkohol, og har heller aldri syns berusede personer er spesielt sjarmerende, uansett grad...;-) Alkoholsmaken har jeg heller aldri likt. Mannen kan ta seg et glass til måten, men er generelt svært måteholden.

Anonym poster: 44ac139520b6f79c3b69e28b810319cb

Skrevet

Jeg festet ifra meg før jeg fikk barn. Det frister ikke like mye lengre, og jeg gidder ikke kaste vekk en dag med småen i helgen, for å være i bakrus.

Men jeg har i det siste tatt meg noen glass vin hjemme når hun er på overnatting, det syns jeg er kos :)

Skrevet

Ånei, det er jeg ikke, jeg liker følelsen av å være brisen!

Anonym poster: 27ee5749f6b32440dc2c0d36282b164d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...