Berta_78 Skrevet 5. mars 2013 #26 Skrevet 5. mars 2013 Et skikkelig hjem med en skikkelig familie spiser middag hver dag! Slik dere spiser hører singel og studentlivet til. Anonym poster: b0c185a8ba409327937677d8d4240911 He he. Kan du fortelle litt mer om hva man gjør i et skikkelig hjem? Hvor ofte har man sex? Hva krangler man om? Har man mange venner? Hva slags jobb har man? Hvilken hårfarge har man i et skikkelig hjem? Er det regler for antall timer man leser? Hvor ofte kan man drikke?
Skylander Skrevet 5. mars 2013 #27 Skrevet 5. mars 2013 Vi er nok litt like dere. Og jeg ser på oss som sløve Men barna får rikelig med mat, grønt og frukt. Klart man kunne ha vært flinkere, men HATER å lage middag! JEPP!! Så kan man se til andre land, der barna ikke får nok mat i det hele tatt, og ihvertfall ikke nok næringsrik mat.. da er det jo ikke så ille? Så lenge man ikke påfører barna mangelsykdommer som folat, vitamin og mineralmangel synes jeg det er greit Samtidig begrenser man inntaket slik at vekten ikke flyr opp. Til og med mine middagsstrenge foreldre har tøyet opp og synes en salat, omelett ol. er mer enn nok. I min oppvekst ble ikke dette sett på som middag. Så de eldre kan jammen forandre seg mye Anonym poster: 29bc024e7c886332fa0745995b1bd87a Jeg reagerer på at du rettferdiggjør det at barna ikke får middag med at barn i andre land ikke får mat, vi lever i norge. For å sette dette på spissen, uskyldige barn blir skutt i andre land, da er det vel ikke så ille å gi barna her til lands bare en bitteliten ørefik eller god gammeldags bjørkris hvis de ikke oppfører seg, eller? Det er ikke til sammenligning!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #28 Skrevet 5. mars 2013 Jeg må ha varm mat hver dag.Det samme må gutten min. Anonym poster: df91ba5b4ecf07d8daaebadca35c2599
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2013 #29 Skrevet 5. mars 2013 Jeg kjenne en familie som lager varm middag kun i helgene. I hverdagen spiser de mye salat, frukt, kvalitetsbrød og pålegg. Begge er leger, så vil anta de vet hva det gjør. Anonym poster: a18383749c2a1a6d422f77f9ec262da7 Fordi om de er leger, betyr ikke at alt de gjør er rett! Det var et ektepar som var med på "Hellstrøm rydder opp", fordi de spiste så mye dårlig og usunn mat. Både mannen og kona i det ekteparet var leger. Så, dårlig argument! Anonym poster: 6e6b2aa58f54411b25e9f11fe1d117e6
Gjest Gul stjerne Skrevet 5. mars 2013 #30 Skrevet 5. mars 2013 Jeg tenker at det høres behagelig avslappet ut, og føler meg inspirert. Tenker på i går da jeg bare varmet opp noen pølser og serverte med lompe, og at det var akkurat det som gjorde dagen god i går, ingen forberedelser, ingen oppvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå