Gå til innhold

Gutter i damegarderoben


Anbefalte innlegg

Skrevet

En 10 åring har ikke noe å gjøre i damegarderoben.

 

Men når synes dere det er ok å sende ungene alene i en garderobe, mens den voksene er i en annen?

 

Anonym poster: 52944aeff0529689440e99788eb06e59

Jeg vet ikke med gutter, men jentene har klart seg selv fra de var 7.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

 

Um, man sender ikke barn på 10 år og yngre alene i mannegarderober. Det var sånne steder Lommemannen fant ofrene sine. Det kryr av lommemenn i sånne mannegarderober. Vil man at barnet skal bli misbrukt? En ni år gammel gutt er strengt tatt ikke gutt, dvs. han er prepubertal på akkurat samme måte som en 5-åring og en 1-åring. En 9-åring har selvsagt ingen seksuell interesse for kvinner slik som større gutter har.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

 

Jeg håper inderlig at du skriver dette kun for å provosere?

Ellers så syns jeg faktisk utrolig synd på deg hvis dette er ditt bilde av verden?

Tror du at garderobene i svømmehaller rundt om kring svømmer over av pedofile menn, som kun er ute etter å få tak i barn?

Og hva med en liten hente da, er det like naturlig at hun blir med pappaen sin inn i garderoben?

Eller nei, vent, der var jo alle de skumle mennene som sikkert ender opp med å runke i en krok hvis det skjer...

 

9 åringer av begge kjønn burde virkelig klare seg selv i en garderobe, og samtidig så burde de innen tid også fått info om at ikke alle er snille, og hva de kan gjøre i forhold til dette, hvis noe mot alle odds skulle skje...

Dette var en utrolig naiv holdning. Jeg har en venn som jobber med overgrepsutsatte barn, og du skulle bare visst hvor mange pedofile som frekventerer svømmehallene rundt om. Denne vennen min har selvsagt blitt ekstra oppmerksom etter alt drittet han har hørt fra pasientene sine, og har selv vært vitne til en voksen mann som krafsa nedi badebuksa til ei lita jente. Og små gutter er like mye utsatt som små jenter.

 

For øvrig mener jeg det er tåpelig å se hvordan små gutter nærmest blir fremstilt som perverse, kåte kikkere i denne tråden. Det et nok like flaut for en liten gutt å bli beglodd av nysgjerrige jenter som omvendt. mannen min hsr selv hatt med meg en nevø på seks år i herregarderoben, som ble utrolig utilpass da to eldre jenter som var med fedrene sine sto og så på ham og fniste sammen på jenters vis. Så slutt å fremstille dette som om det er de søte, uskyldige jentene som blir utsatt for de fæle, perverse guttene.

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 10 åring har ikke noe å gjøre i damegarderoben.

 

Men når synes dere det er ok å sende ungene alene i en garderobe, mens den voksene er i en annen?

 

Anonym poster: 52944aeff0529689440e99788eb06e59

Jeg vet ikke med gutter, men jentene har klart seg selv fra de var 7.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

 

Um, man sender ikke barn på 10 år og yngre alene i mannegarderober. Det var sånne steder Lommemannen fant ofrene sine. Det kryr av lommemenn i sånne mannegarderober. Vil man at barnet skal bli misbrukt? En ni år gammel gutt er strengt tatt ikke gutt, dvs. han er prepubertal på akkurat samme måte som en 5-åring og en 1-åring. En 9-åring har selvsagt ingen seksuell interesse for kvinner slik som større gutter har.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

 

Jeg håper inderlig at du skriver dette kun for å provosere?

Ellers så syns jeg faktisk utrolig synd på deg hvis dette er ditt bilde av verden?

Tror du at garderobene i svømmehaller rundt om kring svømmer over av pedofile menn, som kun er ute etter å få tak i barn?

Og hva med en liten hente da, er det like naturlig at hun blir med pappaen sin inn i garderoben?

Eller nei, vent, der var jo alle de skumle mennene som sikkert ender opp med å runke i en krok hvis det skjer...

 

9 åringer av begge kjønn burde virkelig klare seg selv i en garderobe, og samtidig så burde de innen tid også fått info om at ikke alle er snille, og hva de kan gjøre i forhold til dette, hvis noe mot alle odds skulle skje...

Dette var en utrolig naiv holdning. Jeg har en venn som jobber med overgrepsutsatte barn, og du skulle bare visst hvor mange pedofile som frekventerer svømmehallene rundt om. Denne vennen min har selvsagt blitt ekstra oppmerksom etter alt drittet han har hørt fra pasientene sine, og har selv vært vitne til en voksen mann som krafsa nedi badebuksa til ei lita jente. Og små gutter er like mye utsatt som små jenter.

 

For øvrig mener jeg det er tåpelig å se hvordan små gutter nærmest blir fremstilt som perverse, kåte kikkere i denne tråden. Det et nok like flaut for en liten gutt å bli beglodd av nysgjerrige jenter som omvendt. mannen min hsr selv hatt med meg en nevø på seks år i herregarderoben, som ble utrolig utilpass da to eldre jenter som var med fedrene sine sto og så på ham og fniste sammen på jenters vis. Så slutt å fremstille dette som om det er de søte, uskyldige jentene som blir utsatt for de fæle, perverse guttene.

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

Selvfølgelig går dette begge veier, men den som er i sin egen garderobe burde ha fortrinnsretten. At gutter i damegarderoben også blir flaue tror jeg på. Det er sikkert grunnen til at guttene som regel får lov av mødrene sine til å beholde badebuksa på når de dusjer i damegarderoben.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

Skrevet

En 10 åring har ikke noe å gjøre i damegarderoben.

 

Men når synes dere det er ok å sende ungene alene i en garderobe, mens den voksene er i en annen?

 

Anonym poster: 52944aeff0529689440e99788eb06e59

Jeg vet ikke med gutter, men jentene har klart seg selv fra de var 7.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

 

Um, man sender ikke barn på 10 år og yngre alene i mannegarderober. Det var sånne steder Lommemannen fant ofrene sine. Det kryr av lommemenn i sånne mannegarderober. Vil man at barnet skal bli misbrukt? En ni år gammel gutt er strengt tatt ikke gutt, dvs. han er prepubertal på akkurat samme måte som en 5-åring og en 1-åring. En 9-åring har selvsagt ingen seksuell interesse for kvinner slik som større gutter har.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

 

Jeg håper inderlig at du skriver dette kun for å provosere?

Ellers så syns jeg faktisk utrolig synd på deg hvis dette er ditt bilde av verden?

Tror du at garderobene i svømmehaller rundt om kring svømmer over av pedofile menn, som kun er ute etter å få tak i barn?

Og hva med en liten hente da, er det like naturlig at hun blir med pappaen sin inn i garderoben?

Eller nei, vent, der var jo alle de skumle mennene som sikkert ender opp med å runke i en krok hvis det skjer...

 

9 åringer av begge kjønn burde virkelig klare seg selv i en garderobe, og samtidig så burde de innen tid også fått info om at ikke alle er snille, og hva de kan gjøre i forhold til dette, hvis noe mot alle odds skulle skje...

Dette var en utrolig naiv holdning. Jeg har en venn som jobber med overgrepsutsatte barn, og du skulle bare visst hvor mange pedofile som frekventerer svømmehallene rundt om. Denne vennen min har selvsagt blitt ekstra oppmerksom etter alt drittet han har hørt fra pasientene sine, og har selv vært vitne til en voksen mann som krafsa nedi badebuksa til ei lita jente. Og små gutter er like mye utsatt som små jenter.

 

For øvrig mener jeg det er tåpelig å se hvordan små gutter nærmest blir fremstilt som perverse, kåte kikkere i denne tråden. Det et nok like flaut for en liten gutt å bli beglodd av nysgjerrige jenter som omvendt. mannen min hsr selv hatt med meg en nevø på seks år i herregarderoben, som ble utrolig utilpass da to eldre jenter som var med fedrene sine sto og så på ham og fniste sammen på jenters vis. Så slutt å fremstille dette som om det er de søte, uskyldige jentene som blir utsatt for de fæle, perverse guttene.

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

 

Jeg skiller da ikke på kjønn i svaret mitt? Jeg sier da virkelig ikke noe om gutter eller jenter, og hvem som blir utsatt for hva?

 

Det jeg mener at at flere her inne, og tydeligvis også deg, har et skrudd bilde av hvor farlig verden er. Jeg syns flere her inne har et vrengt bilde av hvor stor sansynlighet det er for at det kommer til å skje noe, og at man blandt annet tar bort mye i forhold til selvstendighet hvis man skal overbeskytte barns sine i alle situasjoner som potensielt kan være farlige på en uheldig dag hvor alt går til helvete....

Skrevet

En 10 åring har ikke noe å gjøre i damegarderoben.

 

Men når synes dere det er ok å sende ungene alene i en garderobe, mens den voksene er i en annen?

 

Anonym poster: 52944aeff0529689440e99788eb06e59

Jeg vet ikke med gutter, men jentene har klart seg selv fra de var 7.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

 

Um, man sender ikke barn på 10 år og yngre alene i mannegarderober. Det var sånne steder Lommemannen fant ofrene sine. Det kryr av lommemenn i sånne mannegarderober. Vil man at barnet skal bli misbrukt? En ni år gammel gutt er strengt tatt ikke gutt, dvs. han er prepubertal på akkurat samme måte som en 5-åring og en 1-åring. En 9-åring har selvsagt ingen seksuell interesse for kvinner slik som større gutter har.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

 

Jeg håper inderlig at du skriver dette kun for å provosere?

Ellers så syns jeg faktisk utrolig synd på deg hvis dette er ditt bilde av verden?

Tror du at garderobene i svømmehaller rundt om kring svømmer over av pedofile menn, som kun er ute etter å få tak i barn?

Og hva med en liten hente da, er det like naturlig at hun blir med pappaen sin inn i garderoben?

Eller nei, vent, der var jo alle de skumle mennene som sikkert ender opp med å runke i en krok hvis det skjer...

 

9 åringer av begge kjønn burde virkelig klare seg selv i en garderobe, og samtidig så burde de innen tid også fått info om at ikke alle er snille, og hva de kan gjøre i forhold til dette, hvis noe mot alle odds skulle skje...

Dette var en utrolig naiv holdning. Jeg har en venn som jobber med overgrepsutsatte barn, og du skulle bare visst hvor mange pedofile som frekventerer svømmehallene rundt om. Denne vennen min har selvsagt blitt ekstra oppmerksom etter alt drittet han har hørt fra pasientene sine, og har selv vært vitne til en voksen mann som krafsa nedi badebuksa til ei lita jente. Og små gutter er like mye utsatt som små jenter.

 

For øvrig mener jeg det er tåpelig å se hvordan små gutter nærmest blir fremstilt som perverse, kåte kikkere i denne tråden. Det et nok like flaut for en liten gutt å bli beglodd av nysgjerrige jenter som omvendt. mannen min hsr selv hatt med meg en nevø på seks år i herregarderoben, som ble utrolig utilpass da to eldre jenter som var med fedrene sine sto og så på ham og fniste sammen på jenters vis. Så slutt å fremstille dette som om det er de søte, uskyldige jentene som blir utsatt for de fæle, perverse guttene.

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

 

Jeg skiller da ikke på kjønn i svaret mitt? Jeg sier da virkelig ikke noe om gutter eller jenter, og hvem som blir utsatt for hva?

 

Det jeg mener at at flere her inne, og tydeligvis også deg, har et skrudd bilde av hvor farlig verden er. Jeg syns flere her inne har et vrengt bilde av hvor stor sansynlighet det er for at det kommer til å skje noe, og at man blandt annet tar bort mye i forhold til selvstendighet hvis man skal overbeskytte barns sine i alle situasjoner som potensielt kan være farlige på en uheldig dag hvor alt går til helvete....

 

Sjansen for at barnet utsettes for pedofile overgrep når man sender et 9 år gammel barn alene i en mannegardobe er sikkert mange tusendoblet. Sjansen er faktisk ganske stor. Det er direkte uansvarlig å utsette sine barn for dette. Små barn på 9 år hører hjemme sammen med moren sin! De som ikke liker å møte barn får holde seg hjemme og bade i badekaret.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

Skrevet

En 10 åring har ikke noe å gjøre i damegarderoben.

 

Men når synes dere det er ok å sende ungene alene i en garderobe, mens den voksene er i en annen?

 

Anonym poster: 52944aeff0529689440e99788eb06e59

Jeg vet ikke med gutter, men jentene har klart seg selv fra de var 7.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

 

Um, man sender ikke barn på 10 år og yngre alene i mannegarderober. Det var sånne steder Lommemannen fant ofrene sine. Det kryr av lommemenn i sånne mannegarderober. Vil man at barnet skal bli misbrukt? En ni år gammel gutt er strengt tatt ikke gutt, dvs. han er prepubertal på akkurat samme måte som en 5-åring og en 1-åring. En 9-åring har selvsagt ingen seksuell interesse for kvinner slik som større gutter har.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

 

Jeg håper inderlig at du skriver dette kun for å provosere?

Ellers så syns jeg faktisk utrolig synd på deg hvis dette er ditt bilde av verden?

Tror du at garderobene i svømmehaller rundt om kring svømmer over av pedofile menn, som kun er ute etter å få tak i barn?

Og hva med en liten hente da, er det like naturlig at hun blir med pappaen sin inn i garderoben?

Eller nei, vent, der var jo alle de skumle mennene som sikkert ender opp med å runke i en krok hvis det skjer...

 

9 åringer av begge kjønn burde virkelig klare seg selv i en garderobe, og samtidig så burde de innen tid også fått info om at ikke alle er snille, og hva de kan gjøre i forhold til dette, hvis noe mot alle odds skulle skje...

Dette var en utrolig naiv holdning. Jeg har en venn som jobber med overgrepsutsatte barn, og du skulle bare visst hvor mange pedofile som frekventerer svømmehallene rundt om. Denne vennen min har selvsagt blitt ekstra oppmerksom etter alt drittet han har hørt fra pasientene sine, og har selv vært vitne til en voksen mann som krafsa nedi badebuksa til ei lita jente. Og små gutter er like mye utsatt som små jenter.

 

For øvrig mener jeg det er tåpelig å se hvordan små gutter nærmest blir fremstilt som perverse, kåte kikkere i denne tråden. Det et nok like flaut for en liten gutt å bli beglodd av nysgjerrige jenter som omvendt. mannen min hsr selv hatt med meg en nevø på seks år i herregarderoben, som ble utrolig utilpass da to eldre jenter som var med fedrene sine sto og så på ham og fniste sammen på jenters vis. Så slutt å fremstille dette som om det er de søte, uskyldige jentene som blir utsatt for de fæle, perverse guttene.

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

 

Jeg skiller da ikke på kjønn i svaret mitt? Jeg sier da virkelig ikke noe om gutter eller jenter, og hvem som blir utsatt for hva?

 

Det jeg mener at at flere her inne, og tydeligvis også deg, har et skrudd bilde av hvor farlig verden er. Jeg syns flere her inne har et vrengt bilde av hvor stor sansynlighet det er for at det kommer til å skje noe, og at man blandt annet tar bort mye i forhold til selvstendighet hvis man skal overbeskytte barns sine i alle situasjoner som potensielt kan være farlige på en uheldig dag hvor alt går til helvete....

 

Sjansen for at barnet utsettes for pedofile overgrep når man sender et 9 år gammel barn alene i en mannegardobe er sikkert mange tusendoblet. Sjansen er faktisk ganske stor. Det er direkte uansvarlig å utsette sine barn for dette. Små barn på 9 år hører hjemme sammen med moren sin! De som ikke liker å møte barn får holde seg hjemme og bade i badekaret.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

Ha, ha!

Da kulle du bare vist hvordan jeg og andre damer sikler på sønnene deres og onanerer etterpå mens vi tenker på dem etter å ha sett på dem i garderobene. Vi gjør jo ikke noe, bare ser og drømmer om å stryke over de små kroppene deres.....

 

 

 

 

 

 

 

Rgner med at du skjønte jeg tulla, men ærlig talt er det ikke så mye som egentlig skjer i en garderobe. Titting skader ikke ungene.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

Skrevet

hvis en gutt på 10 år ikke klarer seg i garderoben alene, får mor være med han i guttegarderoben, så kan mor heller få kjenne på hvordan det er å bli beglodd av det motsatte kjønn!

 

det er ikke greit at en gutt på 10 år er i jente garderoben og stirrer på andre jenter!

 

Anonym poster: 3adee98bb7bd363bedcef463bac933e8

Skrevet

En 10 åring har ikke noe å gjøre i damegarderoben.

 

Men når synes dere det er ok å sende ungene alene i en garderobe, mens den voksene er i en annen?

 

Anonym poster: 52944aeff0529689440e99788eb06e59

Jeg vet ikke med gutter, men jentene har klart seg selv fra de var 7.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

 

Um, man sender ikke barn på 10 år og yngre alene i mannegarderober. Det var sånne steder Lommemannen fant ofrene sine. Det kryr av lommemenn i sånne mannegarderober. Vil man at barnet skal bli misbrukt? En ni år gammel gutt er strengt tatt ikke gutt, dvs. han er prepubertal på akkurat samme måte som en 5-åring og en 1-åring. En 9-åring har selvsagt ingen seksuell interesse for kvinner slik som større gutter har.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

 

Jeg håper inderlig at du skriver dette kun for å provosere?

Ellers så syns jeg faktisk utrolig synd på deg hvis dette er ditt bilde av verden?

Tror du at garderobene i svømmehaller rundt om kring svømmer over av pedofile menn, som kun er ute etter å få tak i barn?

Og hva med en liten hente da, er det like naturlig at hun blir med pappaen sin inn i garderoben?

Eller nei, vent, der var jo alle de skumle mennene som sikkert ender opp med å runke i en krok hvis det skjer...

 

9 åringer av begge kjønn burde virkelig klare seg selv i en garderobe, og samtidig så burde de innen tid også fått info om at ikke alle er snille, og hva de kan gjøre i forhold til dette, hvis noe mot alle odds skulle skje...

Dette var en utrolig naiv holdning. Jeg har en venn som jobber med overgrepsutsatte barn, og du skulle bare visst hvor mange pedofile som frekventerer svømmehallene rundt om. Denne vennen min har selvsagt blitt ekstra oppmerksom etter alt drittet han har hørt fra pasientene sine, og har selv vært vitne til en voksen mann som krafsa nedi badebuksa til ei lita jente. Og små gutter er like mye utsatt som små jenter.

 

For øvrig mener jeg det er tåpelig å se hvordan små gutter nærmest blir fremstilt som perverse, kåte kikkere i denne tråden. Det et nok like flaut for en liten gutt å bli beglodd av nysgjerrige jenter som omvendt. mannen min hsr selv hatt med meg en nevø på seks år i herregarderoben, som ble utrolig utilpass da to eldre jenter som var med fedrene sine sto og så på ham og fniste sammen på jenters vis. Så slutt å fremstille dette som om det er de søte, uskyldige jentene som blir utsatt for de fæle, perverse guttene.

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

 

Jeg skiller da ikke på kjønn i svaret mitt? Jeg sier da virkelig ikke noe om gutter eller jenter, og hvem som blir utsatt for hva?

 

Det jeg mener at at flere her inne, og tydeligvis også deg, har et skrudd bilde av hvor farlig verden er. Jeg syns flere her inne har et vrengt bilde av hvor stor sansynlighet det er for at det kommer til å skje noe, og at man blandt annet tar bort mye i forhold til selvstendighet hvis man skal overbeskytte barns sine i alle situasjoner som potensielt kan være farlige på en uheldig dag hvor alt går til helvete....

 

Sjansen for at barnet utsettes for pedofile overgrep når man sender et 9 år gammel barn alene i en mannegardobe er sikkert mange tusendoblet. Sjansen er faktisk ganske stor. Det er direkte uansvarlig å utsette sine barn for dette. Små barn på 9 år hører hjemme sammen med moren sin! De som ikke liker å møte barn får holde seg hjemme og bade i badekaret.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

Feil.

 

Det er de som ikke kan gå i rett garderobe som må holde seg hjemme

 

Anonym poster: 5ee27112aea57aff27fa0e97b2f2de2c

Skrevet

Hvis barn som har nådd skolepliktig alder ikke evner dusje alene i sin garderobe, så får de la være å gå i svømmehallen så lenge de ikke har med følge av samme kjønn. Det er ingen menneskerett å svømme i svømmehallen.

Skrevet

Hmmmm.... litt vanskelig dette, men hadde jeg hatt en gutt på 10 år hadde jeg IKKE sendt han alene i herregarderoben det er sikkert. En ting er at han sannsynligvis ville klart deg selv - en annen ting er andre i menn i garderoben som ikke nødvendigvis er til å stole på.... finnes mye rart der ute!

 

Men jeg syntes det burde være egne avlukk for familer (2-3 mindre garderober med dusj), skjønner ikke hvorfor det ikke er det:

 

Det er merkelig at du ikke finner slike avlukker, for jeg finner handikap/familiegarderober på alle svømmehaller jeg besøker.

Om du går på en skole og svømmer så kalles disse avlukkene lærergarderober....

 

Anonym poster: 79709cab5cd7df5fe07cd5f9fcd14dfe

Skrevet

Dere som har barn på 9-10 år som ikke klarer å gå i garderoben alene, hjelper dere dem med å dusje og kle på seg hjemme også? En ting er det med frykt for pedofile, men det er jo flere som sier at det ikke går fordi barna ikke klarer seg selv. Jeg har en 5 åring som dusjer selv og kler på seg selv hvis jeg har funnet frem det han skal ha på seg. Han er ikke helt klar for å gå i garderoben alene, men innen høsten når han begynner på skolen regner jeg med at han er det.

 

Anonym poster: cef212a9d42f1d6fceb54f088a9f4b22

Skrevet

En 10 åring har ikke noe å gjøre i damegarderoben.

 

Men når synes dere det er ok å sende ungene alene i en garderobe, mens den voksene er i en annen?

 

Anonym poster: 52944aeff0529689440e99788eb06e59

Jeg vet ikke med gutter, men jentene har klart seg selv fra de var 7.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

 

Um, man sender ikke barn på 10 år og yngre alene i mannegarderober. Det var sånne steder Lommemannen fant ofrene sine. Det kryr av lommemenn i sånne mannegarderober. Vil man at barnet skal bli misbrukt? En ni år gammel gutt er strengt tatt ikke gutt, dvs. han er prepubertal på akkurat samme måte som en 5-åring og en 1-åring. En 9-åring har selvsagt ingen seksuell interesse for kvinner slik som større gutter har.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

 

Jeg håper inderlig at du skriver dette kun for å provosere?

Ellers så syns jeg faktisk utrolig synd på deg hvis dette er ditt bilde av verden?

Tror du at garderobene i svømmehaller rundt om kring svømmer over av pedofile menn, som kun er ute etter å få tak i barn?

Og hva med en liten hente da, er det like naturlig at hun blir med pappaen sin inn i garderoben?

Eller nei, vent, der var jo alle de skumle mennene som sikkert ender opp med å runke i en krok hvis det skjer...

 

9 åringer av begge kjønn burde virkelig klare seg selv i en garderobe, og samtidig så burde de innen tid også fått info om at ikke alle er snille, og hva de kan gjøre i forhold til dette, hvis noe mot alle odds skulle skje...

Dette var en utrolig naiv holdning. Jeg har en venn som jobber med overgrepsutsatte barn, og du skulle bare visst hvor mange pedofile som frekventerer svømmehallene rundt om. Denne vennen min har selvsagt blitt ekstra oppmerksom etter alt drittet han har hørt fra pasientene sine, og har selv vært vitne til en voksen mann som krafsa nedi badebuksa til ei lita jente. Og små gutter er like mye utsatt som små jenter.

 

For øvrig mener jeg det er tåpelig å se hvordan små gutter nærmest blir fremstilt som perverse, kåte kikkere i denne tråden. Det et nok like flaut for en liten gutt å bli beglodd av nysgjerrige jenter som omvendt. mannen min hsr selv hatt med meg en nevø på seks år i herregarderoben, som ble utrolig utilpass da to eldre jenter som var med fedrene sine sto og så på ham og fniste sammen på jenters vis. Så slutt å fremstille dette som om det er de søte, uskyldige jentene som blir utsatt for de fæle, perverse guttene.

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

 

Jeg skiller da ikke på kjønn i svaret mitt? Jeg sier da virkelig ikke noe om gutter eller jenter, og hvem som blir utsatt for hva?

 

Det jeg mener at at flere her inne, og tydeligvis også deg, har et skrudd bilde av hvor farlig verden er. Jeg syns flere her inne har et vrengt bilde av hvor stor sansynlighet det er for at det kommer til å skje noe, og at man blandt annet tar bort mye i forhold til selvstendighet hvis man skal overbeskytte barns sine i alle situasjoner som potensielt kan være farlige på en uheldig dag hvor alt går til helvete....

Jeg sa ikke at du skiller på kjønn, men at det er en generell tendens til dette i tråden. Stakkars de søte, uskyldige jentene som blir beglodd av de ekle guttene... Har da sett nok av jenter i skolealder som går i herregarderoben også.

 

Uansett. Hadde du sendt din 6-7 år gamle datter alene i herregarderoben? For når det er snakk om pedofile, så er guttene like utsatt som jentene. Så hvis du ikke ville likt å sende din datter i herregarderoben, så kan du kanskje forstå at mange er skeptiske til å sende guttene sine dit og?

 

Og jeg mener heller ikke at jeg har et skrudd bilde av hvor farlig verden er. Snarere du som er veldig naiv. Er det et sted barn er utsatt for pedofile, så er det vel nettopp i svømmehallen. Spesielt i herregarderoben. Vennen min som jobber med overgrepsutsatte barn sier han selv aldri slipper barna sine et øyeblikk av syne i svømmehallen, til det har han hørt altfor mange historier om hva som har skjedd på slike steder. Men han og barna han behandlet har vel bare et skrudd bilde på hvor farlig det er...

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

Skrevet

En 10 åring har ikke noe å gjøre i damegarderoben.

 

Men når synes dere det er ok å sende ungene alene i en garderobe, mens den voksene er i en annen?

 

Anonym poster: 52944aeff0529689440e99788eb06e59

Jeg vet ikke med gutter, men jentene har klart seg selv fra de var 7.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

 

Um, man sender ikke barn på 10 år og yngre alene i mannegarderober. Det var sånne steder Lommemannen fant ofrene sine. Det kryr av lommemenn i sånne mannegarderober. Vil man at barnet skal bli misbrukt? En ni år gammel gutt er strengt tatt ikke gutt, dvs. han er prepubertal på akkurat samme måte som en 5-åring og en 1-åring. En 9-åring har selvsagt ingen seksuell interesse for kvinner slik som større gutter har.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

 

Jeg håper inderlig at du skriver dette kun for å provosere?

Ellers så syns jeg faktisk utrolig synd på deg hvis dette er ditt bilde av verden?

Tror du at garderobene i svømmehaller rundt om kring svømmer over av pedofile menn, som kun er ute etter å få tak i barn?

Og hva med en liten hente da, er det like naturlig at hun blir med pappaen sin inn i garderoben?

Eller nei, vent, der var jo alle de skumle mennene som sikkert ender opp med å runke i en krok hvis det skjer...

 

9 åringer av begge kjønn burde virkelig klare seg selv i en garderobe, og samtidig så burde de innen tid også fått info om at ikke alle er snille, og hva de kan gjøre i forhold til dette, hvis noe mot alle odds skulle skje...

Dette var en utrolig naiv holdning. Jeg har en venn som jobber med overgrepsutsatte barn, og du skulle bare visst hvor mange pedofile som frekventerer svømmehallene rundt om. Denne vennen min har selvsagt blitt ekstra oppmerksom etter alt drittet han har hørt fra pasientene sine, og har selv vært vitne til en voksen mann som krafsa nedi badebuksa til ei lita jente. Og små gutter er like mye utsatt som små jenter.

 

For øvrig mener jeg det er tåpelig å se hvordan små gutter nærmest blir fremstilt som perverse, kåte kikkere i denne tråden. Det et nok like flaut for en liten gutt å bli beglodd av nysgjerrige jenter som omvendt. mannen min hsr selv hatt med meg en nevø på seks år i herregarderoben, som ble utrolig utilpass da to eldre jenter som var med fedrene sine sto og så på ham og fniste sammen på jenters vis. Så slutt å fremstille dette som om det er de søte, uskyldige jentene som blir utsatt for de fæle, perverse guttene.

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

 

Jeg skiller da ikke på kjønn i svaret mitt? Jeg sier da virkelig ikke noe om gutter eller jenter, og hvem som blir utsatt for hva?

 

Det jeg mener at at flere her inne, og tydeligvis også deg, har et skrudd bilde av hvor farlig verden er. Jeg syns flere her inne har et vrengt bilde av hvor stor sansynlighet det er for at det kommer til å skje noe, og at man blandt annet tar bort mye i forhold til selvstendighet hvis man skal overbeskytte barns sine i alle situasjoner som potensielt kan være farlige på en uheldig dag hvor alt går til helvete....

Jeg sa ikke at du skiller på kjønn, men at det er en generell tendens til dette i tråden. Stakkars de søte, uskyldige jentene som blir beglodd av de ekle guttene... Har da sett nok av jenter i skolealder som går i herregarderoben også.

 

Uansett. Hadde du sendt din 6-7 år gamle datter alene i herregarderoben? For når det er snakk om pedofile, så er guttene like utsatt som jentene. Så hvis du ikke ville likt å sende din datter i herregarderoben, så kan du kanskje forstå at mange er skeptiske til å sende guttene sine dit og?

 

Og jeg mener heller ikke at jeg har et skrudd bilde av hvor farlig verden er. Snarere du som er veldig naiv. Er det et sted barn er utsatt for pedofile, så er det vel nettopp i svømmehallen. Spesielt i herregarderoben. Vennen min som jobber med overgrepsutsatte barn sier han selv aldri slipper barna sine et øyeblikk av syne i svømmehallen, til det har han hørt altfor mange historier om hva som har skjedd på slike steder. Men han og barna han behandlet har vel bare et skrudd bilde på hvor farlig det er...

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

Ta deg sammen, den sammenlikningen er jo helt på tryne.

Nei, jeg hadde ikke sendt en 6-7 års gammel jente alene inn i herregarderoben, på akkurat samme måte som jeg ikke hadde sendt en 6-7 år gammel gutt alene inn i damegarderoben!

 

Det kan finnes skumle overgripere overalt, og det et umulig å vite hvor di finnes. Da må man heller snakke med barna om dette, og sikre at de er klar over det.

 

Det er heller ikke spesielt ille i forhold til dette i svømmehaller. Jeg jobbet flere år som badevakt i en svømmehall mens jeg studerte, og jeg lover deg, pedofile overgripere var kanskje et av de minste problemene vi hadde...

 

Hysteriske mammaer derimot...

Skrevet

Jeg synes egentlig det er mest tragisk at små jenter på 6-8 år allerede er opplært til å skamme seg slik over kroppen din at de ikke vil skifte hvis noen ser på dem...

Skrevet

Jeg badet en del som liten. Vi brukte ofte svømmebriller og lekte og herjet. Jeg husker en mann som stort sett var der hver gang. Runket i hjørnet av bassenget. Jeg så han. Han svømte rundt under vann og satt seg nærmest på bunnen for å titte på barna. Huff.

Jeg forstod ikke den gang hva han holdt på med, husker bare at jeg synes han var veldig ekkel. Så jeg syns man skal være obs. Det er mye rart der ute.

 

Anonym poster: d7ed5fcee0eb2f16052b3b030a5eaf5b

Skrevet

Skjønner ikke at dere bruker de argumentet med at det er mange pedofile i svømmehaller. Dersom det er det dere ønsker å beskytte barna deres for, så er vel ikke barna deres alene med verken far, onkel eller bestefar da? Dere vet at de aller fleste overgrepssaker skjer av noen barnet kjenner og stoler på?

Og at jenter ikke liker at gutter ser på dem i jentegarderoben eller omvendt er da virkelig ikke rart. Dette er snakk om barn i skolealder!

 

Anonym poster: 9bd8a226ec410484fcbb729905560070

Skrevet

Jeg synes egentlig det er mest tragisk at små jenter på 6-8 år allerede er opplært til å skamme seg slik over kroppen din at de ikke vil skifte hvis noen ser på dem...

 

er ikke snakk om at noen skal skamme seg over kroppen sin... når en 8 år gammel jente er i garderoben, og møter en gutt fra en eller to klasser over (eller evt i samme klasse) i garderoben og må skifte foran han. Tror du ikke det føles litt ekkelt? Tror du ikke det kan bli brukt i skolegården? (Det gjelder selvfølgelig andre veien og. )

 

klart man skal være obs i forhold til overgripere, men på den tiden det tar for mor (eller far) å skifte og dusje og gå til døren og rope på sin sønn eller datter i motsatt garderobe kan det ikke rekke å skje så mye i andre garderoben. Man skal være forsiktig, helt klart, men på et eller annet tidspunkt må ungene våre få lov til å klare seg selv. Og når ungene er 10 år er de virkelig store nok til å klare seg selv.!

 

Anonym poster: 3adee98bb7bd363bedcef463bac933e8

Skrevet

Vi var i svømmehallen i dag, jeg og 3 jenter fra 6 til 8 år. I garderoben var det en mor med en sønn på 9-10 år. Han stilte seg opp og niglodde på jentene da de skulle skifte. Først forsøkte jeg å si, såpass høyt at både moren og gutten måtte høre det, at de ikke trengte å kle av seg før han hadde gått uten at hverken mor eller sønn reagerte på det. Moren hadde god tid til å føne håret mens gutten sto ferdig påklledd og stirret på jentene hele tiden.

Til slutt gikk jeg bort til gutten å ba ham i det minste snu seg vekk så jentene mine fikk skiftet uten at en så stor gutt stirret på dem. Tror du ikke moren ble sur for at jeg snakket til gutten? Det kunne da ikke gjøre noe for så små jente!

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

Vi var i svømmehallen i dag, jeg og 3 jenter fra 6 til 8 år. I garderoben var det en mor med en sønn på 9-10 år. Han stilte seg opp og niglodde på jentene da de skulle skifte. Først forsøkte jeg å si, såpass høyt at både moren og gutten måtte høre det, at de ikke trengte å kle av seg før han hadde gått uten at hverken mor eller sønn reagerte på det. Moren hadde god tid til å føne håret mens gutten sto ferdig påklledd og stirret på jentene hele tiden.

Til slutt gikk jeg bort til gutten å ba ham i det minste snu seg vekk så jentene mine fikk skiftet uten at en så stor gutt stirret på dem. Tror du ikke moren ble sur for at jeg snakket til gutten? Det kunne da ikke gjøre noe for så små jente!

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

 

Nei, det er virkelig ikke passende. Du skulle bare sagt at den lille gutten hennes faktisk var for stor til å være med henne i damegarderoben nå.

Enkelte er så trangsynte altså.

Skrevet (endret)

En 10 åring har ikke noe å gjøre i damegarderoben.

 

Men når synes dere det er ok å sende ungene alene i en garderobe, mens den voksene er i en annen?

 

Anonym poster: 52944aeff0529689440e99788eb06e59

Jeg vet ikke med gutter, men jentene har klart seg selv fra de var 7.

 

Anonym poster: 2cb89b7a7620007fb523123db32970f8

 

Um, man sender ikke barn på 10 år og yngre alene i mannegarderober. Det var sånne steder Lommemannen fant ofrene sine. Det kryr av lommemenn i sånne mannegarderober. Vil man at barnet skal bli misbrukt? En ni år gammel gutt er strengt tatt ikke gutt, dvs. han er prepubertal på akkurat samme måte som en 5-åring og en 1-åring. En 9-åring har selvsagt ingen seksuell interesse for kvinner slik som større gutter har.

 

Anonym poster: d95a4637d043eccd99e73867ef622df4

 

Jeg håper inderlig at du skriver dette kun for å provosere?

Ellers så syns jeg faktisk utrolig synd på deg hvis dette er ditt bilde av verden?

Tror du at garderobene i svømmehaller rundt om kring svømmer over av pedofile menn, som kun er ute etter å få tak i barn?

Og hva med en liten hente da, er det like naturlig at hun blir med pappaen sin inn i garderoben?

Eller nei, vent, der var jo alle de skumle mennene som sikkert ender opp med å runke i en krok hvis det skjer...

 

9 åringer av begge kjønn burde virkelig klare seg selv i en garderobe, og samtidig så burde de innen tid også fått info om at ikke alle er snille, og hva de kan gjøre i forhold til dette, hvis noe mot alle odds skulle skje...

Dette var en utrolig naiv holdning. Jeg har en venn som jobber med overgrepsutsatte barn, og du skulle bare visst hvor mange pedofile som frekventerer svømmehallene rundt om. Denne vennen min har selvsagt blitt ekstra oppmerksom etter alt drittet han har hørt fra pasientene sine, og har selv vært vitne til en voksen mann som krafsa nedi badebuksa til ei lita jente. Og små gutter er like mye utsatt som små jenter.

 

For øvrig mener jeg det er tåpelig å se hvordan små gutter nærmest blir fremstilt som perverse, kåte kikkere i denne tråden. Det et nok like flaut for en liten gutt å bli beglodd av nysgjerrige jenter som omvendt. mannen min hsr selv hatt med meg en nevø på seks år i herregarderoben, som ble utrolig utilpass da to eldre jenter som var med fedrene sine sto og så på ham og fniste sammen på jenters vis. Så slutt å fremstille dette som om det er de søte, uskyldige jentene som blir utsatt for de fæle, perverse guttene.

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

 

Jeg skiller da ikke på kjønn i svaret mitt? Jeg sier da virkelig ikke noe om gutter eller jenter, og hvem som blir utsatt for hva?

 

Det jeg mener at at flere her inne, og tydeligvis også deg, har et skrudd bilde av hvor farlig verden er. Jeg syns flere her inne har et vrengt bilde av hvor stor sansynlighet det er for at det kommer til å skje noe, og at man blandt annet tar bort mye i forhold til selvstendighet hvis man skal overbeskytte barns sine i alle situasjoner som potensielt kan være farlige på en uheldig dag hvor alt går til helvete....

Jeg sa ikke at du skiller på kjønn, men at det er en generell tendens til dette i tråden. Stakkars de søte, uskyldige jentene som blir beglodd av de ekle guttene... Har da sett nok av jenter i skolealder som går i herregarderoben også.

 

Uansett. Hadde du sendt din 6-7 år gamle datter alene i herregarderoben? For når det er snakk om pedofile, så er guttene like utsatt som jentene. Så hvis du ikke ville likt å sende din datter i herregarderoben, så kan du kanskje forstå at mange er skeptiske til å sende guttene sine dit og?

 

Og jeg mener heller ikke at jeg har et skrudd bilde av hvor farlig verden er. Snarere du som er veldig naiv. Er det et sted barn er utsatt for pedofile, så er det vel nettopp i svømmehallen. Spesielt i herregarderoben. Vennen min som jobber med overgrepsutsatte barn sier han selv aldri slipper barna sine et øyeblikk av syne i svømmehallen, til det har han hørt altfor mange historier om hva som har skjedd på slike steder. Men han og barna han behandlet har vel bare et skrudd bilde på hvor farlig det er...

 

Anonym poster: 5d41131345e6d80e839e578d66631427

 

Dersom man er veldig redd for at 9-10 åringen (som det er snakk om her) skal bli utsatt for overgrep, ved å gå alene i herregarderoben, ja da må man heller sørge for at man har en far,bror, bestefar eller kompis med seg som kan følge ham. For egentlig kan han klare det helt fint selv, og det finnes ofte personale som kan hjelpe ham med skap ol.

 

Hvis man er hysterisk for sånt, så får man altså heller finne en annen løsning, enn å utsette jevnaldrende av motsatt kjønn for en pinlig situasjon.

Og om man som mor ikke evner å se det, så skorter det jammen meg på sosiale antenner gitt!

Endret av Kari Mari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...