Gå til innhold

Vi ble kastet ut av en barnehage i dag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en kjempe fin og stor barnehage i nærheten av der vi bor. Fordi det er vinterferie har datteren min fri, jeg tenkte at vi kunne dra dit for å leke.

Vi gikk inn i barnehagen, og gikk bort til en skørøverskute de har der. En av de ansatte kom bort, og spurte om hun kunne hjelpe oss med noe. Jeg sa som sant var nei. Hun lurte på hvem vi var, og jeg svarte. Hun sa at hun ikke kjente oss, og det er jo riktig. Sa at vi bare skulle leke.

Og hun sa nei!!!!! Herregud, det var nesten tomt i barnehagen også var det ikke plass til et barn og en voksen på så stort uteareal. Vi skulle jo ikke gå inn, bare leke ute.

Hvordan hadde dere reagert på sånt? Å bli kastet ut av en barnehage! Det var kjempe flaut, men jeg ble så sint også.

Anonym poster: b529b535400cc46bd2da12e238995c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du nå ? Du forventer vel ikke at du kan ta deg tilrette på barnehagens område i åpningstidene deres ?

Skrevet

Men var barnehagen åpen? I så tilfelle skjønner jeg den ansatte!

Skrevet

Mener du er pase frekk!

Anonym poster: 68e117a374d395675d47ed451d0a44ca

Skrevet

Hehe jeg hadde ALDRI gått inn i en barnehage i åpningstiden!

Skjønner godt dere ble kastet ut jeg...

Anonym poster: 0210725cb50ba85a6861849c7012be8e

Skrevet

Det er jo ikke helt vanlig å leke i en barnehage man ikke benytter seg av i åpningstiden...?

Hadde dere gått dit etter stengetid hadde det n

Anonym poster: dc0f60a44b844dc53c4ea1a7fd06a1ec

Skrevet

Utenom åpningstid så kan dere benytte barnehagens uteareal så mye dere vil.

Anonym poster: e59c014de9e0b285acb8d3d84c30528c

Skrevet

eeehm, hvis denne barnehagen var åpen, så har dere ingenting der å gjøre!

Skrevet

Det er jo ikke helt vanlig å leke i en barnehage man ikke benytter seg av i åpningstiden...?

Hadde dere gått dit etter stengetid hadde det n

Nok vært greit...skulle det stå.

Skrevet

Det er nok neppe lov å oppholde seg i en fremmed barnehage så lenge den er åpen. Du kan jo være en "farlig person" og være ute etter å bli kjent med barn og lokke dem til ting og tang for alt hva barnehagepersonalet kan vite.

Synes heller du er rar som går inn på et barnehageommeråde ( som en arbeidsplass) når den er åpen.

Om det hadde vært helg hadde det jo ikke vært et problem vil jeg tro.

Anonym poster: 5b1a1e43d6d2aa47c7ceb9746f096419

Skrevet

Hehe jeg vet du sikkert ønsker at jeg skal være enig med deg og slikt nå, Men HALLO!?

hehehe... Jeg kunne fint lånt huskestativet med sønnen min, en søndags ettermiddag, dersom jeg var 100% sikker på at det var stengt. Men man trenger seg jo ikke inn og leker med barnet sitt der når det er åpent?

wow.

Skrevet

Vilt fremmede mennesker som bare kommer inn og tar seg til rette i bhg ungen min går i skal være greit?

Synes faktisk de gjorde det riktige, da du kunne ha spurt de som jobber der før du tar deg til rette. Er ikke det vanlig høflighet?

Skrevet

Hvordan kunne jeg vite at barnehagen var åpen når vår er stengt? Gadd jo ikke dra hjem når vi først var der.

Ser ikke problemet, hvor mye plass tok vi liksom.

Hi

Skrevet

Det er bare vanlig/ok å leke i en barnehage når den er stengt. Slik som lørdager og søndager.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Du kan da ikke forvente å kunne benytte barnehagens areal i åpningstiden?

Skrevet

Kjære vene..du kan jo ikke bare spasere inn på et barnehageområde og forvente at dere kan leke der i åpningstiden?? Men jeg tror nok ikke dette er noe annet enn trolling..ethvert oppegående menneske vet såpass at man bare ikke kan gjøre sånt.

Skrevet

Mener du er pase frekk!

Anonym poster: 68e117a374d395675d47ed451d0a44ca

Hvorfor er jeg frekk? Jeg betaler jo skatt som alle andre!

Hi

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har problemer med å ta dette seriøst

Skrevet

Du kan da ikke forvente å kunne benytte barnehagens areal i åpningstiden?

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor!

Det hadde ikke gjort meg noe om noen ville leke sammen med min datter i hennes barnehage. Det er jo bare hyggelig med flere mennesker der i en rolig vinterferie.

Hi

Skrevet

Hvordan kunne jeg vite at barnehagen var åpen når vår er stengt? Gadd jo ikke dra hjem når vi først var der.

Hi

Det handler ikke om plass. Men barnehagen er for barna som går der og de ansatte.

Hvordan mener du de skal ha kontroll på ungene når vilt fremmede kommer og går etter eget forgodtbefinnende.

Fatter ikke at det går an å tenkte på det engang.

Håper nesten du troller.

Skrevet

Enig med de andre her. Dere kunne vel lekt i deres egen barnehage siden den var stengt.

Anonym poster: e82e8f7584e6607fff594cd150629256

Skrevet

Synes det høres ut som den ansatte håndterte dette helt riktig, jeg. Vi er mye og leker i en barnehave i nærheten her. Men bare i helger og når barnehaven er stengt.

Skrevet

Hi

Det handler ikke om plass. Men barnehagen er for barna som går der og de ansatte.

Hvordan mener du de skal ha kontroll på ungene når vilt fremmede kommer og går etter eget forgodtbefinnende.

Fatter ikke at det går an å tenkte på det engang.

Håper nesten du troller.

De så at jeg kom, og jeg lukket porten etter meg. Det var ingen av barna som kom seg ut, så de hadde go kontroll på dem.

Hi

Skrevet

selvfølgelig er det ikke greit at du leker i barnehagen i åpningstiden. uansett om det er ingen barn ute på dette tidspunktet eller 30 barn.

Anonym poster: fdf0340abbd4fba75db051f6a552b11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...