Gå til innhold

Presentasjonstråd :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Er 7+0. Kvalmen kom i uke 4, men har vært ekstrem kvalm de siste to ukene! Sulten startet for en uke siden. Blir sulten bare noen min etter jeg har spist, og må presse i meg maten hver gang (da jeg er så kvalm at det er ubehagelig å spise). Så er ikke en god kombinasjon å være sulten hele tiden og det å være så kvalm at man ikke klarer å spise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! melder meg inn her jeg også :) fant ut for litt over en uke siden at tredjemann er på vei. Har to gutter fra før så har ett lite håp om en jente denne gang. Termin ut i fra mens er 25 nov, men legen min mente jeg var lenger på vei så hun sa 12 nov. Så nå er vi spente på hvem som har rett :) vi er midt i tjueårene og kommer fra Møre og Romsdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Må si jeg er litt i sjokk ennå... Testet positivt i går, å det var veldig uventet, men utrolig fantastisk! :)

Vi prøvde lenge med nr 1, som nå er 13 mnd, så er jo godt at man kan gjøre det på den enkle måten også :)

 

Jeg er 5+2 i dag og har beregnet termin til 18. November.

 

Vi bor på det blide Sørlandet :)

 

Håper dere alle har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig vår tur igjen, (tror jeg ):-) testet svak positiv i dag... Dette er forhåpentligvis andre mann. Termin er ca 26 november (om alt går etter planen) Fastlege imorra for å bekrefte/avkrefte de svake testene... Har prøvd en stund nå så alle fingre krysset. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! melder meg inn her jeg også :) fant ut for litt over en uke siden at tredjemann er på vei. Har to gutter fra før så har ett lite håp om en jente denne gang. Termin ut i fra mens er 25 nov, men legen min mente jeg var lenger på vei så hun sa 12 nov. Så nå er vi spente på hvem som har rett :) vi er midt i tjueårene og kommer fra Møre og Romsdal.

her hadde det også vært veldig kos med litt rosa :) har også to gutter her :) Endret av 13q
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn her jeg også:-) testet positivt 28februar og er nå 7 +6 uker og har termin 2november:-) dette er altså fjerdemann, så det skal bli travelt, siden storesøsknene er 6, 3 og 2 år:-) men det får vel bare våge seg;-) vi bor i trondheim og er i midten av tjueårene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter tredjemann hos oss. Har en på 4 og en på 2 år fra før. Er mellom 4 og 5 uker på vei. vært på ul allerede. Det så fint ut, men gynekologen kunne se en blodansamling i livmor. Nå må jeg ta det helt med ro en stund på grunn av fare for blødning.

 

Vi er i midten av 30 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Henger meg med her:) menstermin 28.11 :) vi prøver på nummer en :) var gravid i høst, men oppdaget desverre i desember at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 8.. skulle da vært 12 uker.. men nå er jeg gravid igjen, å håper jeg sitter med en frisk baby i armene til jul!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Positiv test for noen dager siden:) Jeg har termin 28.nov. Har to gutter fra før på 8 og 13. Jeg er 40 år og bor i Bærum. Stor stas! Gratulerer til dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Hei,

 

Jeg testet også positivt for noen dager siden, og har termin 28. november. Har en gutt på 1,5 år. Er 26 år, gift og bor i Bærum.

 

Chica72: Vi har termin samme dag :) Hvor i Bærum bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, og gratulerer alle sammen! :-)

Jeg er ei jente på 30, bosatt på Østlandet. Har ei jente på 4 fra før. Mistet lillesøster i magen litt over halvveis i svangerskapet. Krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen! ♥

Termin ca 15.11.

Vært på ul og sett et bankende hjerte og skal tilbake i midten av april for ny ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fikk 2 overraskende knall positive graviditets tester for ca 2 uker siden, var ikke planlagt men vi begynner begge to og vende oss til tanken og sånn smått å glede oss :)

Har en gutt fra før av som straks er 16 måneder.,så blir to tette da nr. 2 ventes mest sannsynlig rundt 25.november.

Har tenkt og be om en tidlig ultralyd da jeg ikke er helt sikker på termin dato pga rotete menstruasjon syklus de siste månedene.

Så i dag er man 6 +1 uker.

Her har alle plagene og vel så det meldt seg.,

 

Vi er fra Finnmark og Nord-Troms.

Jeg er 24 år (snart) og mannen er 31 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg hører visst plutselig til her jeg! Hadde en missed abortion 7.februar og har tydeligvis blitt gravid på første EL etterpå, til tross for at jeg fikk mensen igjen 5 uker etter aborten! Er litt i sjokk nå, men får vel bare bestille en legetime og få henvisning til tidlig UL :D

 

Har fra før et november barn som blir 8 når minste her kommer og så har jeg ei som snart er 5 :) Termin blir mellom 21.-23.november tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Termin 13 november her. Gravid på første eggløsning etter p-pille slutt! Så det var full klaff.

 

Andremann her, har en på 2 år fra før. Bor på østlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert den yngste her inne, men lister meg inn uansett :)

Er i starten av 20- årene og fra Bergen.

Vi har prøvd i ca. 6 mnd og var veldig fornød da vi for litt over en uke siden fant ut at alt hadde klaffet :D

 

Termin 6.november, om alt går etter planen :)

 

Jeg er 21 ;-) vi har prøvd i 5 måneder cirka, så her er også gleden stor over at det har klaffet!

 

Jeg er også 21 og er gravid for første gang :) Så du er ikke alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert den yngste her inne, men lister meg inn uansett :)

Er i starten av 20- årene og fra Bergen.

Vi har prøvd i ca. 6 mnd og var veldig fornød da vi for litt over en uke siden fant ut at alt hadde klaffet :D

 

Termin 6.november, om alt går etter planen :)

 

Jeg er 21 ;-) vi har prøvd i 5 måneder cirka, så her er også gleden stor over at det har klaffet!

 

Jeg er også 21 og er gravid for første gang :) Så du er ikke alene!

 

Så kjekt, gratulerer! Hvor langt på vei er du? :)

Man forventer vel kanskje ikke at det skal være så altfor mange her i en alder av 20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=charlotte :)' timestamp='1365091314' post='145219058]

Er sikkert den yngste her inne, men lister meg inn uansett :)

Er i starten av 20- årene og fra Bergen.

Vi har prøvd i ca. 6 mnd og var veldig fornød da vi for litt over en uke siden fant ut at alt hadde klaffet :D

 

Termin 6.november, om alt går etter planen :)

 

Jeg er 21 ;-) vi har prøvd i 5 måneder cirka, så her er også gleden stor over at det har klaffet!

 

Jeg er også 21 og er gravid for første gang :) Så du er ikke alene!

 

Så kjekt, gratulerer! Hvor langt på vei er du? :)

Man forventer vel kanskje ikke at det skal være så altfor mange her i en alder av 20 :)

 

Nei, det er helt sant! Det var i hvert fall ikke noe jeg forventet meg! :-) Her er vi nå 8+1, og skal på tidlig ultralyd tirsdag om halvannen uke, veldig spennende! Har dere mange symptomer enda? Og har dere fortalt noen om graviditeten enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=charlotte :)' timestamp='1365091314' post='145219058]

Er sikkert den yngste her inne, men lister meg inn uansett :)

Er i starten av 20- årene og fra Bergen.

Vi har prøvd i ca. 6 mnd og var veldig fornød da vi for litt over en uke siden fant ut at alt hadde klaffet :D

 

Termin 6.november, om alt går etter planen :)

 

Jeg er 21 ;-) vi har prøvd i 5 måneder cirka, så her er også gleden stor over at det har klaffet!

 

Jeg er også 21 og er gravid for første gang :) Så du er ikke alene!

 

Så kjekt, gratulerer! Hvor langt på vei er du? :)

Man forventer vel kanskje ikke at det skal være så altfor mange her i en alder av 20 :)

 

Nei, det er helt sant! Det var i hvert fall ikke noe jeg forventet meg! :-) Her er vi nå 8+1, og skal på tidlig ultralyd tirsdag om halvannen uke, veldig spennende! Har dere mange symptomer enda? Og har dere fortalt noen om graviditeten enda?

 

Jeg forventet ikke det nei, men kjekt at det er flere i min/vår situasjon her inne!

Eneste jeg er veldig plaget med er at jeg er utroooolig trøtt. Like trøtt når jeg står opp som når jeg la meg, og blir dermed veldig sur og gretten av ingenting! Ellers er jeg kvalm om morgenen, til jeg har fått i meg mat, og ellers om jeg går for lenge mellom måltider.. Litt ømme bryster, men begynner å bli bedre.

Er 8+3 idag :) :) :)

Dere skal ha tidlig ul.lyd? Henvisning fra lege eller privat? Jeg er redd/spent på om alt er ok men mini... Hadde vært greit å bare fått vite det for å være sikker :)

Har forresten ikke fortalt noen om graviditeten enda.. Utenom sambo. selvfølgelig :) Føler jeg må vente et par uker til..Har lyst å ta ul. først også :) Har dere fortalt det?

Endret av Elisabetti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ultralyd hjå gynekolog viser det seg at eg høyrer til her inne, har termin 2. November :)

 

Dette blir nr 2, første vart til ved hjelp av ICSI. Så dette var noko overraskande ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nummer 2 med termin 8. november.

2 SA og 1 MA etter første barn...

Bor utenfor Oslo. Har en på snart 5 fra før. 30 år:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg er ny her idag jeg gitt :) Er 24 år gammel og venter min første. Har mensentermin den 2.november. Men, skal ha tidlig ultralyd neste torsdag ettersom jeg har hatt litt blødninger :S Håper alt er bra :)

 

Bor i Oslo med barnepappa som også er 24 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...