Gå til innhold

Presentasjonstråd :)


Møøø

Anbefalte innlegg

Hurra hei og hopp :) Endelig ble det min tur! Nr 3 på vei her, har 2 fra før på 6 og 9 år. Klaffet nå i 5 pp. Er bare 3+1 i dag, så mye kan gå galt ennå, men velger å tro at spiren sitter der i 8 måneder til :)

 

Vi er i midten av de glade 30-åra og holder til på Østlandet :)

 

Termin er 13.november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Kjekt at novemberklubben er åpnet :)

Her venter vi også på tredjemann. Har fra før to som blir 7 og 5 før lille kommer. Brukte en stund på å bli gravid, og har også hatt en tidlig sa. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen!

Er fra Rogaland og i starten av 30-åra :) Tror termin blir 5.nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tør jeg så vidt å bevege meg over fra "prøve"-gruppa og hit. Er kun 11DPO i dag, men testet positivt i går og i dag, så krysser fingrene for at det sitter! Har ingen fra før så dette er spennende!!

 

Er i starten av 30-åra og bor i Trondheim. Nettopp flytta inn i nytt hus, så passer veldig bra! Har hatt 7pp'er før det klaffet.

 

Foreløpig termin (iflg div kalkulatorer) er 9-11. November.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter vi nr 2 med termin ca 1 november. Nr. 1 blir 5 år før neste kommer. Har prøvt i 2 år nå.

Er i midten av 20 årene og bor i Rogaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha! Då fick jag ett positivt test idag! Räknade ut att terminen är 11 november.

Har en son från förr som blir 1 år i april så blir två tetta här i gården om allt går bra såklart!

 

25 år gammal och bor i Telemark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlandsbaby ønskes velkommen 9. Nov dersom alt går etter planen. Har en på to fra før og etter en SA i januar krysser vi fingrene for at denne sitter :-) 30 år ung ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ventes nr 4 den 8.november hvis alt går bra :)

Har en sønn på 7,datter på 2 og ei lita tulle på 6 mnd :)

Så dette kommer til å bli travelt men vi ville ha dem tett :)

28 år ung her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin den 2.nov:)

Har to gutter fra før som er 1, 5år og 3, 5år.

Denne var ikke planlagt men vi gleder oss selvfølgelig masse!

Jeg er 24år og bor i sør trønderlag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg også få skrive her! Etter å ha prøvd i ett halvt år klaffet det for oss også, og vi venter en liten en! Dette er det første barnet vårt og vi har termin 17. November.

Vi bor i London til midten av juni pga. studier, men flytter til Oslo etter det. Er 21 år og mannen (riktignok litt over en måned til han er det offisielt, men det får gå!) er 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohoo!! Endelig kan jeg melde meg inn her;))

Vi har en gutt fra før på 3.5 år, han blir 4 i oktober..

Vi prøvde i 2.5 år før vi fikk det til, hadde en tidlig sa i fjor vår men nå har jeg gofølelsen på at det går bra;))

Vi har termin 11 nov. sist ble det prematur og regner nesten med at det blir det nå også.. Jeg og alle mine søsken ble også født for tidlig.

Vi er i siste halvdel al 30 årene;)

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lykkelig for at første baby på vei. Vi har vært prøvere i 1 år, og hadde tenkt oss til legen snart for å sjekke om vi kunne blitt foreldre. Men nå slipper vi å dra til legen av den grunn :) Termin er 20. November :) Vi er midten av 20-åra og bur i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :) Da melder jeg meg inne her. Testet positivt i dag, men kan ikke tro det helt enda. Er 34 år og har ei datter på 10 år, så det føles lenge siden dette har vært en del av min verden.

 

Bor på Østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra hei og hopp :) Endelig ble det min tur! Nr 3 på vei her, har 2 fra før på 6 og 9 år. Klaffet nå i 5 pp. Er bare 3+1 i dag, så mye kan gå galt ennå, men velger å tro at spiren sitter der i 8 måneder til :)

 

Vi er i midten av de glade 30-åra og holder til på Østlandet :)

 

Termin er 13.november.

 

Hei. Ser du er fra Østlandet, det er jeg også og i samme alder som deg. Kanksje vi ikke bor så langt fra hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo melde meg inn her ja...selv om det kan bli en desemberbaby..termin 26.nov :) to barn fra før som blir 8,5 og 6 før nestemann kommer :) er bare 3+6 idag, så dette blir noen lange uker fremover. Er plaget med en enorm kvalme, igrunnen hele dagen, blitt skikkelig ille rett før helga....så håper ikke dette blir verre ( eller kanskje det er greit au, så vet jeg at noe enda er i gjære) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniker meg inn her jeg å :)

Prøvd i 6 år, ivf baby, Termin 27 november:) hvis alt går som det skal, så nå sitter jeg bare å håper at tiden flyr avgårde så jeg kommer over de ekle 12 ukene:)

 

Holder til i Telemark, par i 20 årene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg inn jeg også :)

 

Har prøvd aktivt i 2 år uten hell, har aldri brukt prevensjon og heller aldri vært gravid før. Er ganske ødelagt innvendig av moderat endometriose og tok en lap i september der de opererte i 4 timer. Fikk fjerna en god del og tatt bort det meste av venstre eggstokk.

 

Oppdaget tilbakevendt endometriose for bare noen uker siden. Begynte med medisin for prøverørsbehandling 1.mars, og som ved et mirakel ble jeg gravid på naturmåten mens jeg brukte Synarel nesespray <3 Vi er 28 begge to og bor like utenfor Trondheim. Termin 20.november :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert den yngste her inne, men lister meg inn uansett :)

Er i starten av 20- årene og fra Bergen.

Vi har prøvd i ca. 6 mnd og var veldig fornød da vi for litt over en uke siden fant ut at alt hadde klaffet :D

 

Termin 6.november, om alt går etter planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert den yngste her inne, men lister meg inn uansett :)

Er i starten av 20- årene og fra Bergen.

Vi har prøvd i ca. 6 mnd og var veldig fornød da vi for litt over en uke siden fant ut at alt hadde klaffet :D

 

Termin 6.november, om alt går etter planen :)

 

Jeg er 21 ;-) vi har prøvd i 5 måneder cirka, så her er også gleden stor over at det har klaffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert den yngste her inne, men lister meg inn uansett :)

Er i starten av 20- årene og fra Bergen.

Vi har prøvd i ca. 6 mnd og var veldig fornød da vi for litt over en uke siden fant ut at alt hadde klaffet :D

 

Termin 6.november, om alt går etter planen :)

 

Jeg er 21 ;-) vi har prøvd i 5 måneder cirka, så her er også gleden stor over at det har klaffet!

 

Jeg er 20 og han 23:) gleder oss! Kunne bare ønske disse første ukene gikk litt fortere! Satser på at den ekstreme kvalmen og sulten forsvinner om ikke så altfor lenge (lov til å håpe vertfall). Nå har jeg i de siste ukene vært så kvalm at jeg har lagt stakt ut på seng/sofa stortsett hele tiden, og vært så sulten at magen rumper hele dagen. Føler jeg spiser hele tiden, ellers ender jeg opp med å bli enda kvalmere. Magen blir aldri fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg inn jeg også :)

 

Har prøvd aktivt i 2 år uten hell, har aldri brukt prevensjon og heller aldri vært gravid før. Er ganske ødelagt innvendig av moderat endometriose og tok en lap i september der de opererte i 4 timer. Fikk fjerna en god del og tatt bort det meste av venstre eggstokk.

 

Oppdaget tilbakevendt endometriose for bare noen uker siden. Begynte med medisin for prøverørsbehandling 1.mars, og som ved et mirakel ble jeg gravid på naturmåten mens jeg brukte Synarel nesespray <3 Vi er 28 begge to og bor like utenfor Trondheim. Termin 20.november :D

 

Gratulerer Fiemor!!!! Så moro at du ble gravid på vanlig måte da :D Vi var jo i samme IKM-gruppe noen ganger de siste månedene nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen av dere som har vært plaget med kvalme i tidliger svangerskap, eller er det nå?? HVA gjør dere?? fikk på meg seabands på lørdag, men de ser ikke ut til å hjelpe noe særlig... også er jeg jo så sulten hele tiden, så dette er jo en eneste vond sirkel, og imorra er det jobb igjen :(

Har fått time hos legen til første kontroll, men ikke før neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen av dere som har vært plaget med kvalme i tidliger svangerskap, eller er det nå?? HVA gjør dere?? fikk på meg seabands på lørdag, men de ser ikke ut til å hjelpe noe særlig... også er jeg jo så sulten hele tiden, så dette er jo en eneste vond sirkel, og imorra er det jobb igjen :(

Har fått time hos legen til første kontroll, men ikke før neste uke...

 

Har akkurat samme problemet. Seabands fungerte ikke på meg heller. Kjøpte meg ingefær tyggetabletter i dag, som visstnok skal kunne fungere, så satser på at det hjelper! Jeg må spise stortsett hele tiden for at jeg ikke skal bli så kvalm at jeg kaster opp.. En eneste vond sirkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=charlotte :)' timestamp='1363633478' post='145166177]

er det noen av dere som har vært plaget med kvalme i tidliger svangerskap, eller er det nå?? HVA gjør dere?? fikk på meg seabands på lørdag, men de ser ikke ut til å hjelpe noe særlig... også er jeg jo så sulten hele tiden, så dette er jo en eneste vond sirkel, og imorra er det jobb igjen :(

Har fått time hos legen til første kontroll, men ikke før neste uke...

 

Har akkurat samme problemet. Seabands fungerte ikke på meg heller. Kjøpte meg ingefær tyggetabletter i dag, som visstnok skal kunne fungere, så satser på at det hjelper! Jeg må spise stortsett hele tiden for at jeg ikke skal bli så kvalm at jeg kaster opp.. En eneste vond sirkel..

håper både kvalmen og sulten snart gir seg for oss begge. hvor langt er du på vei? jeg er ikke mer en 4+1 idag, så syns jo det er skremmende tidlig at denne kvalmen kommer... er tredje svangerskap, og kjenner meg veldig gravid på dette tidspunktet, var nesten midtveis med de andre to før jeg fikk noen form for plager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...