Gå til innhold

Jippi!!!!!


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Har nettopp hatt UL uke 7+3, og alt var som det skulle! Hjertet slo passe fort, plommesekken hadde fin fasong og fosteret vokser som det skal. Dessuten er den klin lik Timmy gresshoppe. Veldig lettet og glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp hatt UL uke 7+3, og alt var som det skulle! Hjertet slo passe fort, plommesekken hadde fin fasong og fosteret vokser som det skal. Dessuten er den klin lik Timmy gresshoppe. Veldig lettet og glad!

 

Åhh så bra:) ønsker deg lykke til videre:*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Termin ca 17 november!!

Synes ikke symtomene er så ille, utenom kvalmen.. Trodde lenge jeg skulle slippe unna med bare kvalme, men nå går det fort i svingene skal jeg si.. Ellers er det en del murringer og veeeldig ømme bryster!!

 

Gratulerer alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin ca. 21.-23.november her, får vel mer klarhet i det etter tidlig UL om et par ukers tid:)

Synes dere som slipper kvalme er ekstremt heldige! Har vært kjempekvalm denne uka nå og tviler på det slipper med det første.. Sikkert jente på gang igjen, hehe :P

Ellers er det ikke mange symptomer bortsett fra veldig ømme brystvorter og trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer alle sammen:) ivf baby på gang her hos meg:) Termin 27 nov, tidlig ul 10 april :)

 

Vi har termin samme dag :-) Jeg skal på UL dagen før deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer alle sammen:) ivf baby på gang her hos meg:) Termin 27 nov, tidlig ul 10 april :)

 

Vi har termin samme dag :-) Jeg skal på UL dagen før deg.

 

Åj, så gøy da:) blir spennans jeg gleder meg såååå til ul at dagene får ikke gått fort nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer alle sammen:) ivf baby på gang her hos meg:) Termin 27 nov, tidlig ul 10 april :)

 

Vi har termin samme dag :-) Jeg skal på UL dagen før deg.

Hyggelig å lese at du er gravid igjen, MK73 :)

 

Her blir det heimelaga baby denne gongen, overraskande nok. Hugsar deg frå assistert befruktning-forumet, vi fikk ei ICSI-jente i mars 2012. Var hjå gynekolog i dag, han var mildt sagt forundra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...