Gå til innhold

Jippi!!!!!


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Flere som er litt utålmodige nå i starten? Jeg har ikke så mye symptomer ennå, bortsett fra tunge pupper og tung pust. Kjenner jeg har det travelt med å få mage å bli "ordentlig" gravid! Første gang for meg da, så vil gjerne kjenne litt på hvordan det er! I tillegg ville noen symptomer gjøre at jeg føler meg trygg på at alt går som det skal! Er kun 5 uker på vei i dag, så må vel vente litt til.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er litt utålmodige nå i starten? Jeg har ikke så mye symptomer ennå, bortsett fra tunge pupper og tung pust. Kjenner jeg har det travelt med å få mage å bli "ordentlig" gravid! Første gang for meg da, så vil gjerne kjenne litt på hvordan det er! I tillegg ville noen symptomer gjøre at jeg føler meg trygg på at alt går som det skal! Er kun 5 uker på vei i dag, så må vel vente litt til.. ;-)

Ja jeg er også veldig utålmodig..:) Er også omtrent 5+2, og gleder meg til at magen skal synes og at jeg skal kjenne liv!

Men har allerede begynt med litt kvalme..særlig midt på formiddagen og litt utpå kvelden.

Er stadig sulten, men blir fort mett (føler fort ubehag når jeg spiser litt mye..)

Jeg har vært gravid tidligere, men denne gangen kom kvalmen litt tidlig. Kom gjerne ved 6-7 uker før. Er også blitt mer var på lukter..

Skal på tidlig ul den 20.3, og synes tiden bare går sååå tregt! Er litt spent på hva som kan ses :) Blir liksom litt mer ekte når jeg får sett at hjertet banker! (også spent på om det er en eller to, hi-hi!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du på privatklinikk for tidlig ul eller blitt henvist fra lege? Har legetime mandag, han ville egentlig ikke ha meg inn før uke 12, men jeg ba om å få time da jeg må ta en del medisin. Vet uansett hvilken medisin jeg kan ta, men ville ha time for å be om tidlig ul. Spørs om jeg får det, er jo kun 31, og har ikke noen gendefekter som jeg er kjent med..men har ms og lurer på om det kan være grunn nok for å be om det? Får vel bare vente å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er litt utålmodige nå i starten? Jeg har ikke så mye symptomer ennå, bortsett fra tunge pupper og tung pust. Kjenner jeg har det travelt med å få mage å bli "ordentlig" gravid! Første gang for meg da, så vil gjerne kjenne litt på hvordan det er! I tillegg ville noen symptomer gjøre at jeg føler meg trygg på at alt går som det skal! Er kun 5 uker på vei i dag, så må vel vente litt til.. ;-)

 

Jeg er veldig utålmodig! Har bare litt ømme bryst og litt murring i magen. Hadde nesten vært godt (angrer sikkert på dette senere) å få litt kvalme eller slikt så jeg kan føle meg litt tryggere! Er jo bare 4+3 i dag, så er jo enda tidlig, men vil gjerne få litt symptomer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som er litt utålmodige nå i starten? Jeg har ikke så mye symptomer ennå, bortsett fra tunge pupper og tung pust. Kjenner jeg har det travelt med å få mage å bli "ordentlig" gravid! Første gang for meg da, så vil gjerne kjenne litt på hvordan det er! I tillegg ville noen symptomer gjøre at jeg føler meg trygg på at alt går som det skal! Er kun 5 uker på vei i dag, så må vel vente litt til.. ;-)

 

Jeg er veldig utålmodig! Har bare litt ømme bryst og litt murring i magen. Hadde nesten vært godt (angrer sikkert på dette senere) å få litt kvalme eller slikt så jeg kan føle meg litt tryggere! Er jo bare 4+3 i dag, så er jo enda tidlig, men vil gjerne få litt symptomer!

 

Hehe, tenker akkurat det samme at jeg til og med vil bli litt kvalm, bare for å få en "bekreftelse". Men det kommer vel tidsnok og da skulle vi sikkert ønske at kvalmen aldri hadde kommet. Hehe! Får nyte tiden som "frisk" gravid, så får vi vel symptomer snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du på privatklinikk for tidlig ul eller blitt henvist fra lege? Har legetime mandag, han ville egentlig ikke ha meg inn før uke 12, men jeg ba om å få time da jeg må ta en del medisin. Vet uansett hvilken medisin jeg kan ta, men ville ha time for å be om tidlig ul. Spørs om jeg får det, er jo kun 31, og har ikke noen gendefekter som jeg er kjent med..men har ms og lurer på om det kan være grunn nok for å be om det? Får vel bare vente å se..

Jeg har vært til ivf, og da hører det med i pakka, å ta en tidlig ul! For å bekrefte svangerskap og for å se antall foster!

-og kvalmen ja, den kommer og går, men er stadig sterkere kjenner jeg! Godt tegn, men likevel ubehagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivf baby her også, ultralyd i uke 8:)

Kvalmen er kommet hit også, men den kommer og går litt. Heldigvis! Sist lå jeg rett ut, var så dårlig og gikk ned 7-8 kg.

Håper å slippe det nå, ikke like enkelt nå med en liten en som løper rundt her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi:) Endelig min tur også :) Termin 20. November :) Er det noen som begynner å få flere symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så kvalm, særlig frem til ettermiddagen. Da blir det litt bedre. Men overlever:D håper bare jeg slipper bli så dårlig som sist. Lå bare og spydde hele døgnet på denne tiden da. (snart 7 uker) Husker ikke akkurat når det slo inn skikkelig sist, men trenger jo ikke skje igjen:)

Ellers fryktelig trøtt, ingen andre symptomer. Men det holder foreløpig;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner kvalmen å snike seg på, foreløpig syns jeg det bare er stas! Greier å kontrollere den ganske greit med å spise jevnt hele tiden, et eple eller knekkebrød ca en gang i timen-1,5 time på jobb.. Blir litt mat utover dagen, hehe! Liker symptomer, kroppen som forteller meg at ting går etter planen! Gjør meg tryggere! Leste forresten en artikkel som sa at daglig inntak av sjokolade reduserer risikoen for SA med ca 20%! Hyggelig lesing! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt kvalme og mye murringer i livmoren ellers veldig ømme pupper! Syns også alle symptomer er helt ok, da vet jeg at det skjer noe der inne! Skal på ul i uke 7 (neste uke) å syns tiden går såå seint akkuratt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen :-) termin her 4 november. Tidlig ultralyd på tirsdag så blir spennende å se om det banker. Kjempe trøtt og kvalm innimellom. Luktesansen er utrolig sterk! Og har veldig lyst på sjokolade nå aksom i forrige svangerskap. Det første svangerskapet hadde jeg dilla på lakris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...